Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 3769
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 15.11.2015 21:52

Těch 300m k metru jsou především stovky parkovacích míst a stovky nasraných občanských aktivistů proti v každé fázi řízení. Leda že by se zjistilo, že trať nebyla oficiálně zrušena, pouze byla v nevyhovujícím technickém stavu mimo provoz :D

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MF » 15.11.2015 21:27

Tak tech 300m k metru je relativně zadarmo a mohou se s tim zase letapane chlubit.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3068
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 15.11.2015 21:06

Ba, ba. Jsem si řikal, že už jsem to někde četl.

http://www.iprpraha.cz/taborska
lupinek píše:+ výstavba TT na Pankrác
Tu zatím vidím asi tak reálně jako TT na Dědinu :lol:

lupinek
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 15.11.2015 20:36
Bydliště: Letná

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od lupinek » 15.11.2015 20:38

kruťák: Reko TT Náměstí b.S.-Vozovna Pankrác je plánováno 2017 až 2018 (včetne reku ulic Táborská a Nuselská + výstavba TT na Pankrác)

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3068
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 15.11.2015 20:08

Mně tam teda chybí hlavně Táborská kolem Paloučku (případně až k nejlepší vozovně :D )

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9882
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 15.11.2015 19:40

Ono už ani není potřeba tak masivně investovat... Kolik TT je ve špatném stavu a jejich velká reko nezávisí na dalších faktorech? Když odmyslíme Hlávkův a Libenský most, tak se příští rok vyřeší ty poslední průsery v síti.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 15.11.2015 19:27

rozmazaný fotoprůjezd Vršovickou

http://kasme.rajce.net/vrsovicka-151115

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3769
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 15.11.2015 19:19

Mohutnost reko akcí z letoška se už asi nebude opakovat. Chybí mi v tom druhá etapa Vršovické.
Náklady na výtahy na Palmovce mi připadají docela velké. Asi je do toho připočtena i výměna eskalátorů, která by se jinak musela dělat z jiné kolonky.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9882
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 15.11.2015 18:43

To by mě zajímalo co stane za těch 5 mega na Libenáku. Když to porovnám s tím, že odbočka na Těšnov vyjde na 12 míčů...

Sloník: Co máš proti výtahu?

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 395
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od slonik » 15.11.2015 18:37

Né, tak už i Palmovka navždycky zhyzděná výtahem... A co ten Libeňský most, co tam chtěj z 5 milionů opravovat?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3068
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 15.11.2015 18:08

Oficiální plán rekonstrukcí na rok 2016:
Obrázek

Zdroj: http://www.dpp.cz/download-file/11714/2 ... a-dele.pdf

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4039
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.11.2015 15:09

Vozovna Střešovice:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4039
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.11.2015 7:17

Odpověď je v preferenci:
JaHu píše:
Bobik píše:Ano, nepadá to ani do, ani z. A ani hrát kličkovanou nepomáhá.
Když je tam pevný program bez výběru nepoužívané (pro pravidelné linky) smyčky (vjezdy / výjezdy), tak je úplně jedno, jestli budete zběsile ručně přehazovat výhybky, nebo běhat na kontaktní zámky. Výsledek bude pořád stejný - smyčka se nevybere. Pevný program se smyčkou lze přepnout z ústředny pouze na nezbytně nutnou dobu. Trvale tam být nemůže, protože by kvůli dlouhým vyklizovacím časům na tramvajových obloucích zbylo příliš krátké volno na Evropské z centra. Tento stav s pevným programem je plánován pouze jako dočasný.

Až se pustí dynamika, počítejte s tím, že na požadavek MHMP nebude svítit volno pro tram v hlavním směru (po Evropské) automaticky po celou dobu svícení volna vozidel v hlavním směru (jak je obvyklé na většině jiných SSZ v Praze), ale bude se vybírat pouze na výzvu. Jinak bude svítit volno na přechodu pro chodce přes TT.
Stručně řečeno: je to dočasný pevný program, než bude spuštěno dynamické řízení. Teď zůstává jen otázka té dočasnosti... :prase

martin8211
Uživatel
Příspěvky: 125
Registrován: 28.8.2013 10:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od martin8211 » 14.11.2015 21:21

Právě na to se chci zeptat. Proč tam nepadá volno do smyčky podle ROV? Nebo proč nejde volno navolit aspoň kličkou?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3769
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 14.11.2015 20:03

A proč vlastně u smyčky ČV nefunguje automatika, někdo se bojí zlotřilých tramvajáků rozvracejících provoz, že se to musí dělat přes ústředí?

Odpovědět