Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 12.10.2021 12:24
Jo tak, už to chápu.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=13&t=684
Já vím, já to vysvětlovat nepotřebuju. Nastiňoval jsem pohled cestujícího, který musí opustit předčasně tramvaj. Např. sám mám problém nějakým svým kamarádům vysvětlovat čerpání přestávky mimo vůz. Nechápou to. Ještě nějak poberou střídání se svačinářem, ale skákání z vozu na vůz fakt vůbec.
A já ten výraz šoto vždycky myslím s takovou láskou a něhou...
A kdo nutil DP, aby ji zrušil Nezrušil si ji náhodou DP sám
Pohled od řízení tramvaje je zase ten, že mít ve špičce na Spořilově pro l.11 7 minut na obrat je . Podobně průletové jsou teď všechny linky s pauzou mimo vůz. Třeba l. 19 má na Pankráci 6 minut a na Lehovci 8 minut ( i když na Lehovci by mohla mít víc), takže to je jistě nesmírně milovaná linka (řidiči i dispečinkem). Kombinace utažených obratových časů, utažených jízdních dob, rozkopané Prahy a vylepšeného LV, kdy jsou nějakou linkou zaplácnuté i smyčky dříve volné (Synkáč, Žižkov), vytvořila stav, který nějaká kusá kolej na Republice (která navíc vznikne za x měsíců) nevyřeší. Ale nejsem proti, aby vznikla.
Tyhle výkřiky, že je všechno šoto, co se mně trochu nepozdává, mě tu fakt nebaví. Přelévá se to sem z uřvaných zelených a debatě to neprospívá, jen ji to destruuje.
Na Florenci majitelé realit nesouhlasí, ale můžou to zkusit na druhou stranu: jednokolejná bloková smyčka Nám.Rep. - V Celnici - Masaryk. nádr.
Odpověď...
V současnosti probíhající rekonstrukce tramvajové tratě na nábřeží Edvarda Beneše v úseku mezi Čechovým a Štefánikovým mostem měla podle původních plánů skončit v pátek 15. října. Během prací jsme ale v místech pro přesun nové trati narazili na železobetonové konstrukce nábřežních zdí, které byly výše, než jsme čekali a než bylo uvedeno v projektové dokumentaci. Museli jsme ji proto nechat upravit dle skutečnosti a umožnit TSK, aby zdi mohla nejdříve opravit a zaizolovat, něž na nich postavíme nové tramvajové těleso.