Stránka 131 z 659

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.6.2016 13:33
od Karosák
Krátkodobky v červnu:

Anděl (7) dne 25.6.2016 od 3:30 do 19:00 hod.
7:
změna trasy (odklon): ČERNOKOSTELECKÁ – ... – Zborovská – Anděl (v ul. Plzeňské) – Křížová – RADLICKÁ

Myslíte, že se proběhne nějaká léčba tankodromu za Žeňáky :?: :?:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 25.5.2016 2:01
od Petrpes
6554 a nové T6 85... (bez lidí). I do Modřan se lítalo 70 ;)
U klasiky bez reverzu nešla EDB, to se nedělalo. A znovu jej zapnout, to jsem jedinkrát napálil zrychlovač, když jsem to zkoušel mezi Belarií a koněm, jak by vypadal výběh bez přípravy :D

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 24.5.2016 21:19
od Bobik
Voni Š - jak píše MF, u klasiky nic nenaskočí. A reverz se vyhazoval proto, aby se s tím, zejména z kopce, dalo rozjet a nebrzdila to příprava (rozjedeš co to jde, vyhodíš reverz a necháš to nabrat ještě větší rychlost). Ano, taky jsem slyšel různé historky o tom, co se kdysi dalo v noci na Evropský dělat za věci. Jen doplním, že vždy to byla nějaká manipulačka/zkušebka bez lidí. A samozřejmě, (z důvodů který MF taktéž popsal) se brzdilo tak přes 2-3 zastávky (za dýmových efektů). :lol:
Ale všechno to znám jenom z vyprávění, takže to koriguju podle toho, co vím, že konkrétní vozy asi tak dokážou. Osobně jsem se jednou mohl přichomýtnout k tomu, kdy T6 jela 90 (a musím říct, že byla v super stavu, bo to nebylo vůbec poznat, až pohledem na budík).

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 24.5.2016 16:19
od MF
MARV píše:Pánové, s tou rychlostí je to trochu nadnesené, je to samé, jako když rybář tvrdí, že chytil obr rybu a přitom chytil čudlu.
Za sebe říkám jen vlastní zkušenosti.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 24.5.2016 16:08
od 9001
S KT jsem zažil rychlost myslím max 89 na Evropské. Myslím, že to byl Budvar s polotptg.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 24.5.2016 15:33
od MARV
Pánové, s tou rychlostí je to trochu nadnesené, je to samé, jako když rybář tvrdí, že chytil obr rybu a přitom chytil čudlu.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 24.5.2016 15:25
od MF
von Špilberk píše:Bobík: to s tím reverzem nechápu, mám za to, že když vypnu za jízdy reverz naskočí čelisti.
Když vypneš reverz, naskočí čelisti u RP. U T3 nic. Pak samozřejmě jde místo dynamiky záskok v podobě ČB. Rozhodně není možné reverz vrátit do jízdy za jízdy! Já však slyšel, že dříve tomu tak nebylo a údajně nešly ani čelisti, jen magnety. To se mi ale nezdá, ale třeba to tak bylo před montáží havarijáků a ovl. zadního panelu.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 24.5.2016 15:22
od MF
Tak zrychlovač z kopce těch devadesát udělal, s tyristorkou bych se bál brzdy. T6 když byla nová, tak jsem se zúčastnil zkušebky po tehdy nových Modřanech a jela přes sto. resp. tacho ukazovalo do 99. To už jsem se docela bál. Sedačky drnčely jak v SU, ale vůz seděl slušně - ne jako později, kdy kmital ve třiceti. Samozřejmě to bylo s projetím zastávek, protože jinak by to nešlo. Staré KT by teoreticky takhle jet taky mohlo, ale nikdy jsem o tom neslyšel.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 24.5.2016 15:04
od von Špilberk
Tohle já beru opravdu s velkou rezervou. Něco podobného jsem slyšel ještě o tyristorkách, taky podobné fantastické rychlosti. Ale jestli to fakt někdo jel, tak jedině hazardér. #-o
Bobík: to s tím reverzem nechápu, mám za to, že když vypnu za jízdy reverz naskočí čelisti.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 24.5.2016 14:57
od Bobik
Tyhle historky jsem slyšel taky. Ale beru je se silnou rezervou. Maximálně těch 80 u zrychla bych bral, ale jenom s vypnutým reversem, rozjet co to jde, vypnout a nechat to kutálet (se zapnutým vyběhne příprava a brzdí, pod jízdou se to nedá, nevytáhne to). Navíc na to musí být stroj (i trať) ve skvělém stavu, s většinou zrychlů se nedá jet ani 60, aniž by jeden měl pocit, že se to rozpadne, nebo vyletí.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 24.5.2016 14:47
od Filip
Já slyšel od několika lidí, že před X lety (kdy se dalo různě blbnout a nikdo nic neřešil) nebylo nic mimořádného, když se zrychlovačem se frčelo na Krejcárek V 80 km/h, do Modřan údajně až 100 km/h. Ale nevím co je na tom pravdy. Stejně jako se starou kačenou 110 km/h =D>

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 24.5.2016 12:56
od Petrpes
Já už jich oklepal... Stačí jezdit na co nejnižší jízdní stupeň, ve městě stačí zpravidla ten první a provádět co nejdelší nášlapy, což se dá i při popojíždění v Karmelitské ;)
Naopak kde se to dá kalit, jet pokud možno s odpojeným zrychlovačem a nejlépe na šunty.
Účinně šuntovat však umí málokdo, prošlápneme cca na 4 stupeň, rozjedeme na cca necelých 40 a pokud již nesvítí kontrolka zrychlovače, povolíme na první stupeň, nikoliv vypnout jízdu, to stačí až v 60 :D
Bambajka pak pěkně poposkočí dopředu a opravdu frčí ;) Na úsecích s V/max 60 takto také efektně omezíme dobu po kterou jedeme výběhem a zrychlovač nám nepříjemně přibrzďuje ;)
Při správném šuntování na Trojské či Krymské předčily zrychlovače T6 a vyrovnaly se KT či T3M, na instalovaný výkon v 15T to samozřejmě nemá. Barrandov nahoru s 15T a sekcema pomocí výhybky 0, to je paráda 60 na 20% výkonu vozu...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.5.2016 15:00
od Filip
Se zrychlovačem nemám problém. Jo je třeba jít na něj s respektem a jet jako člověk. A jako PA řidič jsem na zrychlovačích jezdil na 11,17,22. A když jsem ho měl napálen, tak vždycky buď od strašnického nebo žižkovského kolegy se slovy při střídání "je to trochu napálené, ale to rozjezdíš". :lol: No dvakrát jsem to nerozjezdil.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.5.2016 14:14
od von Špilberk
Karosák píše:Tak jim ukazuju rukama kosočtverec, jakože jsou na hlavní. Jak si to gesto přeberou je na nich.
To bude stížnost, jak fík. Hlavně když v tom autě bude nějaká řidička. :lol: A taková průhledná výmluva, žes jenom ukazoval, že je na hlavní. (-X :lol:
9001 píše:Posad běžného řidiče z Pankráce do zrychlu. Dávám mu tak 2 kola :lol:
Pankráčtí běžně zajišťují (zajišťovali) svačiny na l.11 (většina ŽI pořadí byly SU), a během Vánoc a při RTT Vršovická jsme skákali na l.22. Nic mimořádného se nestalo. 8-)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.5.2016 9:38
od 9001
Posad běžného řidiče z Pankráce do zrychlu. Dávám mu tak 2 kola :lol:

Bohužel otupělost vévodí a je in "vození za ručičku". :evil: