Stránka 131 z 629

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 09.11.2015 21:07
od petr91
Mě dnes na Vršovické překvapila absence negativních retardérů u přejezdu (místa pro otáčení)-

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 09.11.2015 21:05
od 9001
Protože "dolů" je slušný provoz bus a odstavená tramvaj v "protisměru" by docela vadila. Navíc to umožnuje odklon bez nutnosti zasekávat SSZ Kohinoor.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 09.11.2015 20:53
od P_V
Proč se vlastně zachovává dvoukolejná trať v Minské? Mohla by tam zůstat jen jednosměrka s předjízdnou kolejí, ušetřila by se polovina výhybek.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 09.11.2015 20:45
od MOp
Trolej v useku Minska - Moskevska byla snesena jiz o vikendu.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 09.11.2015 19:52
od Petr86
Na Vršovické se pomalu rýsuje trakce, dnes bylo vytrháno kolejivo z panelů koleje ZC a tamtéž sneseno TV (mezi Minskou a křižovatkou u Kohinooru). Na OKS se objevuje ve velkém zásyp hlínou...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.11.2015 11:53
od vávra
petr91 píše:To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.
V zastávkách Marjánka a Drinopol (ve směru z centra) ale NAD opravdu zastavuje v zastávkách TRAM. Příkladem nájezdu pro objetí nehody je Kabešova z centra.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.11.2015 10:26
od MM-Mikulovsky
9001 píše:Karosák: Už před reko to bylo pořešené tak, že tam byla dodatková šipka rovně a doprava (společně pro tram) a celá zelená svítila pouze když stál protisměr. Takže se reálně nic nezmění.
realne se bude muset zmenit - az budou bus padat cocky vlevo, tak nebude moct vlevo soubezna iad a nejen soucasne stuj pro protijedouci iad a tram :!:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.11.2015 10:22
od MM-Mikulovsky
petr91 píše:
MM-Mikulovsky píše: 2.) pevný zákryt TT (asi pro případy provozu NAD - zde to totiž vypadá na asfaltovou vrstvu položenou na betonovou) bude viditelně i v/u zastávek Nádraží Vršovice - nájezdová obruba je instalována těsně před zastávkami od centra a od Bohemky již před křižovatkou před zastávkami (ovšem nejsem zcela přesvědčen, že při nájezdu/výjezdu BUS nebude hrozit poškození jejich pneu o obrubníky ochranných a zastávkových ostrůvků)
To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.
tak pro izs take dobre, ale kdyz uz to je prez zastavku, tak to ma byt i pro tu nad -at ta v takovem pripade znacne nesmyslne nehoni cekajici cestujici tzv. po vsech :devilsmokin .

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.11.2015 8:28
od 9001
Karosák: Už před reko to bylo pořešené tak, že tam byla dodatková šipka rovně a doprava (společně pro tram) a celá zelená svítila pouze když stál protisměr. Takže se reálně nic nezmění.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.11.2015 7:02
od MF
Karosák píše:Takže BUS při jízdě od Bohemians do Petrohradské nebude sjíždět z TT? A jak bude pořešeno jejich odbočování? :-k
A proč by mu třeba nemohly padnout čočky?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.11.2015 23:08
od Karosák
Takže BUS při jízdě od Bohemians do Petrohradské nebude sjíždět z TT? A jak bude pořešeno jejich odbočování? :-k

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.11.2015 21:57
od petr91
MM-Mikulovsky píše: 2.) pevný zákryt TT (asi pro případy provozu NAD - zde to totiž vypadá na asfaltovou vrstvu položenou na betonovou) bude viditelně i v/u zastávek Nádraží Vršovice - nájezdová obruba je instalována těsně před zastávkami od centra a od Bohemky již před křižovatkou před zastávkami (ovšem nejsem zcela přesvědčen, že při nájezdu/výjezdu BUS nebude hrozit poškození jejich pneu o obrubníky ochranných a zastávkových ostrůvků)
To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.11.2015 19:31
od Radek
MM-Mikulovsky píše: O tom jsem dosud nikde neslyšel/nečetl - říkalo se vždy, že ihned po zprovoznění stávajícího vyloučeného úseku bude následovat výluka úseku Vršovické mezi ul. Minskou a křižovatkou Kooh-i-noor!
- tedy l.7 a 24 v pravidelných trasách (či místo 24 l.6 ve výlukové) přes/na Kubánské nám. budou logicky vedeny závlekem přes Čechovo nám. a právě Minskou.
Možná jsem to blbě pochopil, nehádám se.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.11.2015 19:15
od MM-Mikulovsky
Radek píše:
KarlosK píše:mě by zajímalo jestli dojde i na rekonstrukci Minské.
Dle tisku ještě letos.
O tom jsem dosud nikde neslyšel/nečetl - říkalo se vždy, že ihned po zprovoznění stávajícího vyloučeného úseku bude následovat výluka úseku Vršovické mezi ul. Minskou a křižovatkou Kooh-i-noor!
- tedy l.7 a 24 v pravidelných trasách (či místo 24 l.6 ve výlukové) přes/na Kubánské nám. budou logicky vedeny závlekem přes Čechovo nám. a právě Minskou.

Ovšem viděl jsem, že mezi Minskou ul. a Vršovickým nádražím jsou rekonstruovány i chodníky a tyto nově zužují vjezdy/výjezdy z vedlejších/kolmých ulic tzv. vytažením přes parkovací místa v nich k vlastním jízdním pruhům.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.11.2015 18:58
od Radek
KarlosK píše:mě by zajímalo jestli dojde i na rekonstrukci Minské.
Dle tisku ještě letos.