Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 23.5.2016 5:20

Tak jasně, navíc za půl roku si zvyknou, ale jen ilustruji, jaká panuje otupělost.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 22.5.2016 22:56

Ale zrovna Těšnov je další křižovatka, kde vypnutí světel mělo svůj smysl a funguje to je v rámci možností bez problémů.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.5.2016 21:45

Což se nebojím pripsat na vinu tomu, že jsou prostě všude a pořád zapnutý světla. Nikdo už v Praze ani netuší, že kde jsou světla, je také DZ platné při jejich vypnutí. Ale to neee. Ono i ten vypnutý Těšnov, já zastavím a dávám přednost IAD od vody. A Hádejte, kolik jantarů pochopí, že je na hlavní a jede? Tak 3 z 10. Ti lepší ještě přibrzdi a rovnou ukazují, ty horší pak zastaví a čumí jak telata. Tak jim ukazuju rukama kosočtverec, jakože jsou na hlavní. Jak si to gesto přeberou je na nich. A blinkry už vlastně taky nejsou potřeba, žejo, takže z té Lazarské čumíte třeba na 10 aut, jak u soudu odbočí, protože nezabliká ani jeden. A tak by se dalo pokračovat. Odporný...

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 540
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 22.5.2016 21:09

A jeden pohled z Bělehradské... https://www.facebook.com/zvidavycestuji ... =3&theater

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 540
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 22.5.2016 16:25

Vypnuta krizovatka Letenska x Manesuv most ukazuje tragicky stav znalosti a schopnosti nasich ridicu... most je uzavren, svetla vypnuta, hlavni od Klarova vlevo na most. Auta z Letenske tedy maji dat prednost zleva ridicum z Klarova i zprava od Kampy. Behem deseti minut tam prednost nedal nikdo, ani ridici tramvaji! Vetsinou se ridici doprava ani nepodivali! A naopak to, ze od Klarova maji ridici prednost, take nikdo nevedel - vzdy zmatene vyckavali pred krizovatkou az tam bude prazdno. Stacil by jeden cyklista kteremu by nekdo nedal prednost a mohlo byt nestesti na svete..

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 21.5.2016 18:20

nástřel termínů byl i ve středeční tiskové zprávě DPP, která je na webu trochu schovaná :roll:

před chvílí jsem si to projel od Michelské do Nuselské, už se těším na pondělí :)

cedule o uzavírce je až dole na mostě přes Botič, web TSK o ní mlčí úplně

koleje i panely v původní zastávce Michelská už jsou pryč

dočasná Michelská je výstupní, nástupní, manipulační, nastupujte vlevo ve směru jízdy :)

pár fotek i odjinud http://kasme.rajce.idnes.cz/160521/

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 21.5.2016 7:33

http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/o ... 60520.html
konečně jasnější nástřel dalších etap výluky:
Při další etapě prací od soboty 2. července do pondělí 5. září bude kolejový přejezd přesunut před rekonstruovaný most přes Botič a tramvajový provoz ukončen v zastávce Pod Jezerkou. Další pokračování prací od pondělí 5. září do soboty 26. listopadu vyloučí tramvajový provoz v Nuselské ulici úplně.
Po sobotě 26. listopadu budou nadále pokračovat práce v ulici U Plynárny a tramvajový provoz by měl být obnoven na kolejový přejezd před ulicí Nad Vinným potokem, tedy téměř k Plynárně Michle.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr » 16.5.2016 8:54

von Špilberk píše:Zajímalo by mě, kde se vzalo tolik dobrých krátkých panelů. Pořád ještě přebytky z Evropské :?: :-k
možná jsme všichni zapomněli, kolik jich bylo použito na Evropské v přeložkách...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.5.2016 16:51

MM-Mikulovsky píše: #-o DC v 1. (pravém) oblouku bylo již poněkolikáté (3. - 4.) propadnutí a lom :!:
Jo, jo. To esíčko byl humus. A pár let bude rozhodně pokoj. =D>

P_V: myslel jsem přebytky z přeložek při stavbě metra. :wink:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 15.5.2016 16:40

9001 píše:Možná blbá otázka, ale proč se to repanelizuje? Mě ty panely tak šílené nepřišly.....
#-o DC v 1. (pravém) oblouku bylo již poněkolikáté (3. - 4.) propadnutí a lom :!:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 15.5.2016 15:04

Možná blbá otázka, ale proč se to repanelizuje? Mě ty panely tak šílené nepřišly.

Jaká je reálná životnost esíčka ze starých BKV s provozem IAD a navíc slušným provozem 15T?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 15.5.2016 14:55

Leda že by je nařezali na kousky, vždyť na Evropské zatáčku aby pohledal :) . Ale to by je mohli řezat lichoběžníkově, aby se oblouk vyskládal bez mezer.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.5.2016 14:36

Zajímalo by mě, kde se vzalo tolik dobrých krátkých panelů. Pořád ještě přebytky z Evropské :?: :-k
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 09.5.2016 12:08

Výluka Mánesův most na kamerách:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 04.5.2016 12:20

von Špilberk píše:XSC: Kdyby byl DP v takových chvílích schopen jasně říct: "to není naše vina, se stížnostmi na nedodělky se obraťte tam a tam...", tak by to takový problém nebyl. Jsem zvědav, jestli se u těch BKV ostrůvků bude taky stříhat páska. 8-[
Ta se může stříhat u Rustonky :lol: Tam to vypadá hezky

Odpovědět