Stránka 132 z 659
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 23.5.2016 5:20
od Karosák
Tak jasně, navíc za půl roku si zvyknou, ale jen ilustruji, jaká panuje otupělost.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 22.5.2016 22:56
od 9001
Ale zrovna Těšnov je další křižovatka, kde vypnutí světel mělo svůj smysl a funguje to je v rámci možností bez problémů.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 22.5.2016 21:45
od Karosák
Což se nebojím pripsat na vinu tomu, že jsou prostě všude a pořád zapnutý světla. Nikdo už v Praze ani netuší, že kde jsou světla, je také DZ platné při jejich vypnutí. Ale to neee. Ono i ten vypnutý Těšnov, já zastavím a dávám přednost IAD od vody. A Hádejte, kolik jantarů pochopí, že je na hlavní a jede? Tak 3 z 10. Ti lepší ještě přibrzdi a rovnou ukazují, ty horší pak zastaví a čumí jak telata. Tak jim ukazuju rukama kosočtverec, jakože jsou na hlavní. Jak si to gesto přeberou je na nich. A blinkry už vlastně taky nejsou potřeba, žejo, takže z té Lazarské čumíte třeba na 10 aut, jak u soudu odbočí, protože nezabliká ani jeden. A tak by se dalo pokračovat. Odporný...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 22.5.2016 21:09
od ElWapp
A jeden pohled z Bělehradské...
https://www.facebook.com/zvidavycestuji ... =3&theater
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 22.5.2016 16:25
od ElWapp
Vypnuta krizovatka Letenska x Manesuv most ukazuje tragicky stav znalosti a schopnosti nasich ridicu... most je uzavren, svetla vypnuta, hlavni od Klarova vlevo na most. Auta z Letenske tedy maji dat prednost zleva ridicum z Klarova i zprava od Kampy. Behem deseti minut tam prednost nedal nikdo, ani ridici tramvaji! Vetsinou se ridici doprava ani nepodivali! A naopak to, ze od Klarova maji ridici prednost, take nikdo nevedel - vzdy zmatene vyckavali pred krizovatkou az tam bude prazdno. Stacil by jeden cyklista kteremu by nekdo nedal prednost a mohlo byt nestesti na svete..
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 21.5.2016 18:20
od kasme
nástřel termínů byl i ve středeční
tiskové zprávě DPP, která je na webu trochu schovaná
před chvílí jsem si to projel od Michelské do Nuselské, už se těším na pondělí
cedule o uzavírce je až dole na mostě přes Botič, web TSK o ní mlčí úplně
koleje i panely v původní zastávce Michelská už jsou pryč
dočasná Michelská je výstupní, nástupní, manipulační, nastupujte vlevo ve směru jízdy
pár fotek i odjinud
http://kasme.rajce.idnes.cz/160521/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 21.5.2016 7:33
od von Špilberk
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/o ... 60520.html
konečně jasnější nástřel dalších etap výluky:
Při další etapě prací od soboty 2. července do pondělí 5. září bude kolejový přejezd přesunut před rekonstruovaný most přes Botič a tramvajový provoz ukončen v zastávce Pod Jezerkou. Další pokračování prací od pondělí 5. září do soboty 26. listopadu vyloučí tramvajový provoz v Nuselské ulici úplně.
Po sobotě 26. listopadu budou nadále pokračovat práce v ulici U Plynárny a tramvajový provoz by měl být obnoven na kolejový přejezd před ulicí Nad Vinným potokem, tedy téměř k Plynárně Michle.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 16.5.2016 8:54
od Petr
von Špilberk píše:Zajímalo by mě, kde se vzalo tolik dobrých krátkých panelů. Pořád ještě přebytky z Evropské
možná jsme všichni zapomněli, kolik jich bylo použito na Evropské v přeložkách...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 15.5.2016 16:51
od von Špilberk
MM-Mikulovsky píše: DC v 1. (pravém) oblouku bylo již poněkolikáté (3. - 4.) propadnutí a lom
Jo, jo. To esíčko byl humus. A pár let bude rozhodně pokoj.
P_V: myslel jsem přebytky z přeložek při stavbě metra.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 15.5.2016 16:40
od MM-Mikulovsky
9001 píše:Možná blbá otázka, ale proč se to repanelizuje? Mě ty panely tak šílené nepřišly.....
DC v 1. (pravém) oblouku bylo již poněkolikáté (3. - 4.) propadnutí a lom
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 15.5.2016 15:04
od 9001
Možná blbá otázka, ale proč se to repanelizuje? Mě ty panely tak šílené nepřišly.
Jaká je reálná životnost esíčka ze starých BKV s provozem IAD a navíc slušným provozem 15T?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 15.5.2016 14:55
od P_V
Leda že by je nařezali na kousky, vždyť na Evropské zatáčku aby pohledal
. Ale to by je mohli řezat lichoběžníkově, aby se oblouk vyskládal bez mezer.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 15.5.2016 14:36
od von Špilberk
Zajímalo by mě, kde se vzalo tolik dobrých krátkých panelů. Pořád ještě přebytky z Evropské
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 09.5.2016 12:08
od von Špilberk
Výluka Mánesův most na kamerách:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 04.5.2016 12:20
od 9001
von Špilberk píše:XSC: Kdyby byl DP v takových chvílích schopen jasně říct: "
to není naše vina, se stížnostmi na nedodělky se obraťte tam a tam...", tak by to takový problém nebyl. Jsem zvědav, jestli se u těch BKV ostrůvků bude taky stříhat páska.
Ta se může stříhat u Rustonky
Tam to vypadá hezky