Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9855
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 30.10.2015 17:53

Karosák: Což je zrychlení ne? Já když jsem tam jel 15T tak dostávala slušně zabrat...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3593
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 30.10.2015 16:32

...a evidentně to není záměrně. Je to podle mě v místě, kde se stýká úsek Metrostavu v rámci metra a navazující RTT Skansky. A pamatujeme, že si to tam trochu sedlo, takže se asi v rámci výluky-reklamace prováděla korekce gpk. No a teď se možná hádají, kdo tam ty drny vrátí. Skanska, Metrostav, JDCT, nebo P6? :-D
Hlavkáč, co jsem koukal, když jsem jel kolem se repanelizoval takřka celý i s úseky na severní straně. Ale bude však viset OR 40 :-S

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 930
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 30.10.2015 12:22

Ta past na mamuty pod Sídlištěm ČV má jaký důvod? Už nějaký ten měsíc to tam je a nic se neděje

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4687
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 30.10.2015 11:18

MM-Mikulovsky píše:pred chvili pres stirku dc opet jel pomeranc - kam?
Hlavkuv most?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.10.2015 10:58

pred chvili pres stirku dc opet jel pomeranc - kam?

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 931
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 29.10.2015 10:43

Aha, teď už ta osovka dává smysl!

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od KarlosK » 28.10.2015 19:04

kruťák píše:Zlé jazyky tvrdí, že na Bohemce prý bude širší nástupiště než zastávka, co je na tom pravdy? :D
je li myšleno nástupiště směrem z centra tak to tam lehce připomíná Želivského...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9855
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.10.2015 17:43

Tohle už je celkem vrchol... Když se před lety dělala Olšanská, tak pan A. říkal jak bezbarierová zastávka = o několik razítek navíc a proto Olšanská je opět na desítky let zazděná jako bariérová... A tady se na ty vytěžené panely dělá nájezd...

Jako bonus bude i zajímavá bezpečnost zastávky... Ted to značení sice "svítí",ale po týdnu to už nebude vidět a ideálně při sněhu se dá celkem převálcování zastávky čekat...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3753
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 28.10.2015 16:50

Ovšem Braník se kolaudoval před mnoho a mnoho lety...
Tuším že v normě bylo 20 cm, ale prý se to nedávno měnilo směrem nahoru.
MM-Mikulovsky píše:zastavka ovsem nebude bezbarierova, kdyz nebude mit najezdove rampy.
Bude, je to ten svařenec co je vidět v rubrice Na znamení.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 28.10.2015 16:47

P_V píše:Jakou výšku hrany požaduje norma na bezbariérovou zastávku?
(jak jsem si prave pro sichr v braniku premneril)
ten panel BKV je silny cca 18cm a věz, že to je cca o 5cm vic než je vyška nastupni hrany u vnější koleje obr. nadr. branik!

ps: zastavka ovsem nebude bezbarierova, kdyz nebude mit najezdove rampy.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3753
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 28.10.2015 16:26

Jakou výšku hrany požaduje norma na bezbariérovou zastávku?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9855
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.10.2015 15:38

To je fakt brutální :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4011
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 28.10.2015 14:13

Hlávkův most: :smt120
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3060
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 27.10.2015 23:17

Zlé jazyky tvrdí, že na Bohemce prý bude širší nástupiště než zastávka, co je na tom pravdy? :D

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 27.10.2015 21:46

Dokumentační fotky z rekonstrukce Vršovické ulice, když zítra najdu čas zajdu s foťákem na dokumentaci.
1) Betonový povrch v zastávce Bohemians
Bohemians ZC.jpg
2) Vznikající Bohemians DC
Bohemians DC.jpg
3) Sloupy TV v zastávce Vršovické nádraží
sloupy TV v zastávce Vršovické nádr..jpg
4) Sloupy TV v ose tramvajové trati od zastávky Nádraží Vršovice-ulice Perucká
Sloupy TV v ose TT.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) petr91 dne 27.10.2015 23:32, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět