Palachovo nám.
Ale časový rozsah odpovídá něčemu většímu, než jen výměně panelů. Jak dlouho trvala loni ta rekonstrukce oblouku u Bulhara?
Jinak jsem si prošel
Karlín a jsem pln dojmů
Rodí se zastávky. Urxova zkráceny na délku jedné soupravy a posunuty na východ takto:
https://mapy.cz/s/CzeG
Obě hrany stejné délky jsou vstřícně, v prostoru zastávky je rozšířena osovka-kolej do centra ustupuje na sever a u vozovny se opět vrací k jihu, kolej z centra je v přímé. Otevírá se zde možnost společné zastávky pro nějaký eventuelní midibusový karlínsko-rohanský vymeták.
Dále je v zastávkách snížena niveleta, ale v prostoru výjezdu/přejezdu z Urxovy je naopak zvýšena a je tam pěkná vlna společně se změnou osovky. Jízdní komfort neutrpí. Na pohled je to trochu geometrická divočina, ale rozhodně to není dobytkárna jako u Edenu
Dále zde:
https://mapy.cz/s/Czk0 vznikl nový přejezd přes trať v plné parádě. Kvůli vjezdu do areálu Invalidovny mi to přijde teda trochu zbytečné
O kus dále v úrovni pomníku:
https://mapy.cz/s/CzlA je travnatý zákryt TT v délce cca 20 metrů nahrazen dlažbou, ale nájezdy nejsou realizovány-naprosto nechápu
Přejezd Za Invalidvnou je zachován v plné parádě. Zastávky Invalidovna jsou v původní poloze na délku dvou souprav-patrné podle vznikajících hran. Naprosto zmaten jsem ale z okolní komunikace, není mi vůbec jasné odkud a kam bude možné se po tomto úseku Sokolovské pohybovat IAD.
Pouze se domnívám, že od Urxovy to půjde až k zast. Invalidovna a to slepé střevo může být využito pro parkování. Zastávky Invalidovna pak budou plynule navazovat na chodník, takže takový veliký mys až ke zvýšenému pásu, který tak znemožní tranzit. Kdo by to chtěl vzít po kolejích, bude mu to asi znemožněno jakousi novou vychytávkou, ke které bych rovněž potřeboval vysvětlení-viz obrázek
Dále je trať jak byla, jen nahrazeny BKV klasikou a od Švábků pak w-tramem. Tempo dělníků Alstapu je velmi, velmi vlažné. Před 3 týdny jsem tam měl pochůzku a mnoho se od té doby nezměnilo. Kdyby bylo tempo jako na Vršovické, už se mohlo jezdit. V dotčeném úseku neprobíhá žádná cizí, ani vyvolaná investice, ktera by RTT měla nestandardně prodlužovat. Působí to na mne, že tato RTT není tak politicky exponovaná jako Vršovická a Alstap, s menším počtem dělníků a delším časem realizace, mohl nabídnout nižší cenu. Pokud se nepletu, toto už není hrazeno z EU EUR.