Stránka 154 z 659
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 02.12.2015 21:15
od thriller2
Jsem rád, že mě paměť neklame. Tak snad někdo poodhalí tajemství podbíjení.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 02.12.2015 20:58
od 9001
thriller2 píše:Jj, pevnou jízdní dráhu chápu, ta se nepodbíjí ani poprvé. Ale žebříky na štěrku, ty se právě dříve podbíjely znova několik týdnů po otevření trati. Typicky známe příklad z Vysočan, kde hloubětínští před otevřením zrekonstruované trati (r. 2005 ?) usilovně jezdili kačenama tam a zpět, aby trať mohli znovu podbít a zakrýt trávou před oficiálním otevřením. Byl o tom snad článek právě na PrT. Teda, snad si to pamatuju dobře.
Pamatuješ správně. Dokonce všechno co jelo do Hloubětina vyhazovalo obecenstvo na Balabence a pak jelo manipulačně.
Stejně Koněvova Taky týden po běžném provozu zavřeno a třetí podbití.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 02.12.2015 20:43
od thriller2
Jj, pevnou jízdní dráhu chápu, ta se nepodbíjí ani poprvé. Ale žebříky na štěrku, ty se právě dříve podbíjely znova několik týdnů po otevření trati. Typicky známe příklad z Vysočan, kde hloubětínští před otevřením zrekonstruované trati (r. 2005 ?) usilovně jezdili kačenama tam a zpět, aby trať mohli znovu podbít a zakrýt trávou před oficiálním otevřením. Byl o tom snad článek právě na PrT. Teda, snad si to pamatuju dobře.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 02.12.2015 20:37
od Jenda1989
thriller2 píše:Mám dotaz, možná trochu blbej, ale za to nemůžu
Vona už se nová trať nemusí třikrát podbíjet? Naposledy si pamatuju, že se křižovatka před smyčkou Špejchar zakrývala dlažebníma kostakam, aby ji po nějaké době v provozu mohli odkrýt a podbýt. Teď, trať na Petřiny rovnou zakryta trávou, loni trať na Vypich a Evropská pokud se nemýlím to samý. Změnil se nějak způsob stavby, že už není potřeba po čase podbíjet?
Dotaz nemáš blbej, ale věc se má tak, že právě rekonstruovaná trať před Vozovnou Střešovice je dělaná tzv. systémem W-TRAM, při kterém se do upraveného spodku položí na pražce koleje, které se z vrchu i ze spodu zalijí betonem, takže zde není co podbíjet. Co se trati na Sídliště Petřiny týká, tak s tím nemohu sloužit, ale domnívám se, že už to je nějak ošetřeno.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 02.12.2015 20:27
od thriller2
Mám dotaz, možná trochu blbej, ale za to nemůžu
Vona už se nová trať nemusí třikrát podbíjet? Naposledy si pamatuju, že se křižovatka před smyčkou Špejchar zakrývala dlažebníma kostakam, aby ji po nějaké době v provozu mohli odkrýt a podbýt. Teď, trať na Petřiny rovnou zakryta trávou, loni trať na Vypich a Evropská pokud se nemýlím to samý. Změnil se nějak způsob stavby, že už není potřeba po čase podbíjet?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 02.12.2015 10:28
od von Špilberk
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 02.12.2015 6:47
od Bobik
Tak to by mě taky zajímalo, jak dlouho. Co vím, tak podobné věci jde vyřešit za noc a i bez přerušení provozu, takovouhle akci už jsem tam zažil. Tedy by to - dle mých představ - ideálně mělo být do konce týdne v cajku. Nejdýl. Ale vím, jsem naivní...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 01.12.2015 19:18
od MF
ZXS91 píše:No dokonce...
zase nějaká puklina ne? Tak to stáhli svěrákem a bude se čekat na výřez. Otázka jak dlouho.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 01.12.2015 17:28
od ZXS91
No dokonce...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 01.12.2015 16:32
od Petr
ZXS91 píše:Tak prý na KOMOKU vyvěšeno OR40 mezi Belárií a Černym koněm... Víte někdo, kde přesně?
Nikoliv 40, ale 20 o délce 40 metrů...
Vyveseni VPZ
Omezeni rychlosti do 20 km/hod.
Plan vyveseni: 01.12.2015 00:30
Nazev umisteni: KOMOKO
Od zastavky: Belarie
K zastavce: Cerny kun
Ve smeru: Jednim smerem do centra
Blizsi upresneni: Delka OR cca 40 m
Duvod: technicky stav TT
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 01.12.2015 16:13
od ZXS91
Tak prý na KOMOKU vyvěšeno OR40 mezi Belárií a Černym koněm... Víte někdo, kde přesně?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 29.11.2015 23:35
od Karosák
Bohužel. Standardní vzdutí a lomy kolejnic, které však zatím vyvolávají jen lokální OR a stíhá se to opravovat (ku chvále JDCT). Panely jako takové ve své poloze drží, asi nejhorší je to u libeňského zámečku, kde je odporné esíčko s protioblouky a vyhnilými žlaby. OR nevisí, ale musí se tak kolem 30. Pak rovinka pod Bulovkou obousměrně, taktéž lochneska s vyhnilými žlaby a ve zbytku jsou to "jen" nekonečné praskliny a lomy, v létě vzdutí. Nějaké brutální propady ála na 50., nebo Vyšehradský tunel to ne-e...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 29.11.2015 22:50
od 9001
Karosák píše:Tak právě proto bych neotálel s RTT Zenklova
Nádražní je pruda, ale něco se rýsuje, tady je cokoliv v nedohlednu...
A nějaký velký průser tam je, který by mohl zajímat DI?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 29.11.2015 22:10
od Karosák
Tak právě proto bych neotálel s RTT Zenklova
Nádražní je pruda, ale něco se rýsuje, tady je cokoliv v nedohlednu...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 29.11.2015 21:26
od 9001
Vzhledem ke stavu města bych celkem pochyboval, že se Blanka II vůbec rozjede. Minimálně na to nejsou peníze, za druhé ted je důležitější boj o korýtka a než se dohodnou bude tam jiná parta...