Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 09.11.2015 20:53
Proč se vlastně zachovává dvoukolejná trať v Minské? Mohla by tam zůstat jen jednosměrka s předjízdnou kolejí, ušetřila by se polovina výhybek.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=13&t=684
V zastávkách Marjánka a Drinopol (ve směru z centra) ale NAD opravdu zastavuje v zastávkách TRAM. Příkladem nájezdu pro objetí nehody je Kabešova z centra.petr91 píše:To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.
realne se bude muset zmenit - az budou bus padat cocky vlevo, tak nebude moct vlevo soubezna iad a nejen soucasne stuj pro protijedouci iad a tram9001 píše:Karosák: Už před reko to bylo pořešené tak, že tam byla dodatková šipka rovně a doprava (společně pro tram) a celá zelená svítila pouze když stál protisměr. Takže se reálně nic nezmění.
tak pro izs take dobre, ale kdyz uz to je prez zastavku, tak to ma byt i pro tu nad -at ta v takovem pripade znacne nesmyslne nehoni cekajici cestujici tzv. po vsech .petr91 píše:To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.MM-Mikulovsky píše: 2.) pevný zákryt TT (asi pro případy provozu NAD - zde to totiž vypadá na asfaltovou vrstvu položenou na betonovou) bude viditelně i v/u zastávek Nádraží Vršovice - nájezdová obruba je instalována těsně před zastávkami od centra a od Bohemky již před křižovatkou před zastávkami (ovšem nejsem zcela přesvědčen, že při nájezdu/výjezdu BUS nebude hrozit poškození jejich pneu o obrubníky ochranných a zastávkových ostrůvků)
A proč by mu třeba nemohly padnout čočky?Karosák píše:Takže BUS při jízdě od Bohemians do Petrohradské nebude sjíždět z TT? A jak bude pořešeno jejich odbočování?
To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.MM-Mikulovsky píše: 2.) pevný zákryt TT (asi pro případy provozu NAD - zde to totiž vypadá na asfaltovou vrstvu položenou na betonovou) bude viditelně i v/u zastávek Nádraží Vršovice - nájezdová obruba je instalována těsně před zastávkami od centra a od Bohemky již před křižovatkou před zastávkami (ovšem nejsem zcela přesvědčen, že při nájezdu/výjezdu BUS nebude hrozit poškození jejich pneu o obrubníky ochranných a zastávkových ostrůvků)
Možná jsem to blbě pochopil, nehádám se.MM-Mikulovsky píše: O tom jsem dosud nikde neslyšel/nečetl - říkalo se vždy, že ihned po zprovoznění stávajícího vyloučeného úseku bude následovat výluka úseku Vršovické mezi ul. Minskou a křižovatkou Kooh-i-noor!
- tedy l.7 a 24 v pravidelných trasách (či místo 24 l.6 ve výlukové) přes/na Kubánské nám. budou logicky vedeny závlekem přes Čechovo nám. a právě Minskou.
O tom jsem dosud nikde neslyšel/nečetl - říkalo se vždy, že ihned po zprovoznění stávajícího vyloučeného úseku bude následovat výluka úseku Vršovické mezi ul. Minskou a křižovatkou Kooh-i-noor!Radek píše:Dle tisku ještě letos.KarlosK píše:mě by zajímalo jestli dojde i na rekonstrukci Minské.
Dle tisku ještě letos.KarlosK píše:mě by zajímalo jestli dojde i na rekonstrukci Minské.