Stránka 167 z 660

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.10.2015 23:26
od cwapa
Filip píše:1 minuta je problém pro někoho ?

Mezi Štěpánskou a IPP také mohu jet 50 km/h a nikdy tak nejedu, protože bezpečnost.
Klobouk dolu před tím co jsi napsal, jen kdyby bylo víc takových jako jsi ty, kteří dokáží racionálně uvažovat.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.10.2015 23:17
od Filip
9001 píše:
Filip píše:1 minuta je problém pro někoho ?

Mezi Štěpánskou a IPP také mohu jet 50 km/h a nikdy tak nejedu, protože bezpečnost.
Přijde k tomu naprosto zbytečné nové zastávky, přidej k tomu zbytečná SSZ kde vykysneš a tramvaj opravdu pak působí jako šnek...
Dost zbytečných SSZ máme, to je pravda.


Tak zrovna zastávky v Modřanech jsou takové, že tam se lidi motají kolem kolejí i v noci. Tam to nejde projet maximálních 60 km/h

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.10.2015 22:52
od 9001
Filip píše:1 minuta je problém pro někoho ?

Mezi Štěpánskou a IPP také mohu jet 50 km/h a nikdy tak nejedu, protože bezpečnost.
Přijde k tomu naprosto zbytečné nové zastávky, přidej k tomu zbytečná SSZ kde vykysneš a tramvaj opravdu pak působí jako šnek...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.10.2015 22:48
od Filip
1 minuta je problém pro někoho ?

Mezi Štěpánskou a IPP také mohu jet 50 km/h a nikdy tak nejedu, protože bezpečnost.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.10.2015 22:41
od martin8211
Teď to řeknu na plnou hubu z pohledu cestujícího. "Protože mě sere zbytečné zdržování kvůli ničemu, když to vůbec není potřeba." Vždyť lidem vadí i vykecávání během střídání. Každý někam spěchá a taková je doba prostě.

A myslím, že na liduprázdné Modřanské škole ZC nikoho tramvaj neohrozí.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.10.2015 22:11
od Filip
Chtělo by to položit základní otázku. Proč ? Proč navyšovat rychlost průjezdů zastávek na znamení ?
A i kdyby se to časem navýšilo, tak mě nikdo nemůže nutit, jakou rychlostí kde mám jezdit. Když budu považovat 15 za bezpečnou jízdu, tak prostě pojedu.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.10.2015 21:58
od martin8211
Kdyby měl ale každý přístup, že se nechce zaobírat stížnostma, tak půlka MHD neexistuje a vlastně ani nic jiného.
Stejně tak je to s bezpečností. To se mám bát vyjít na ulici? Lidi nejsou hloupí, a ti co jsou, tak už jim stejně zastávka na znamení nepomůže 8-)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.10.2015 21:27
od Filip
V Německu třeba dost zpomalí, aby projeli zastávku. I když tam to obvykle jsou všechny zastávky na znamení.
Nevím, ale tady vidím pořád riziko. A potom řešit stížnost od lidí apod. to se mi fakt nechce. Nejdebože, kdybych tam někoho přejel (někdo, kdo vidí na poslední chvíli tramvaj a vrhá se hlava nehlava vpřed)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.10.2015 20:53
od Bobik
MF píše: Funguje to jinde, tak proč ne u nás.
Protože ouřednickej alibismus? Jednak vlezdoprdelkovství zákazníkům, tzn. nechuť a neumění řešit případné stížnosti posláním do háje, s tím, že si měl čudla zmáčknout včas a jednak obava o "přejíždění" pitomců, pardon, zákazníků, co telefonují, krafou, kouří, šťouraj se v zadku a bůhvíco ještě kdesi v pekle na protějším chodníku, co si najednou vzpomenou že už jim to jede a vrhajících se na poslední chvíli do kolejí? Asi.

Pokud mi to někdo zmáčkne těsně před sloupkem, nezastavuju. Nepůjdu na magnety jenom proto, protože se zrovna teď někdo probudil. Nicméně valná většina se v zastávkách na na znamení naučila mačkat včas. Na rozdíl od těch stálejch, bohužel, kde se mi každou chvíli někdo proběhne po tramvaji, neboť obvykle v klidu vstává a hledá čudla až poté, co tramvaj zastaví. Což, pokud venku nikdo není, znamená, že se už zase rozjíždím. Jestli si myslí, že tam budu tábořit, čekat na jaro a na to, až se všichni proberou a rozmyslí si, jestli chtěj náhodou vystoupit, tak si to myslí špatně. 8-)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.10.2015 20:31
od MF
Filip píše:Zrovna v noci jsem nad tím uvažoval. Projížděl jsem některé zastávky na znamení na "ďáblické" větvi a opravdu mi přijde těch 15km/h akorát. Jeden cestující si zmáčkl tlačítko, když jsem byl téměř u sloupku, což bych při vyšší rychlosti nemohl provozně bezpečně zabrzdit.

Takže zde bych nic neměnil.
Pokud si cestující mačká tlačítko akorát, tak riskuje. Tlačítko má tisknout včas a ne 10m před sloupkem. Pokud na zastávce někdo je, tak má smysl stavět, pokud tam nikdo není, tak není důvod jet 15 km/h. Pokud by tam hrozilo nějaké ohrožení, tak zastávka nejspíš nebude na znamení. Funguje to jinde, tak pro ne u nás. Třeba Bratislava....15 km/h bych ponechal pro projíždění stálých zastávek služebními vlaky.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.10.2015 17:32
od Filip
Zrovna v noci jsem nad tím uvažoval. Projížděl jsem některé zastávky na znamení na "ďáblické" větvi a opravdu mi přijde těch 15km/h akorát. Jeden cestující si zmáčkl tlačítko, když jsem byl téměř u sloupku, což bych při vyšší rychlosti nemohl provozně bezpečně zabrzdit.

Takže zde bych nic neměnil.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 20.10.2015 22:30
od MM-Mikulovsky
gabuliatko píše:Koukám že potřebujete předpis i na to jak jít na toaletu. Btw mohl by jej někdo pastnout, rád bych se poučit kde přesně se těch 15 km/h má jet (protože mi to přijde na hlavu, jiná situace je na zastávce kde široko daleko nic a jiná kde je přístřešek a leje, takže se očekává že když někdo bude stát, tak v boudě).............
Z:arrow: D1/2, §31, odst.5 "Rychlost jízdy nesmí být vyšší než 15km/h při:" odrážka e) "při průjezdu čela vlaku okolo označníku zastávky v případě, kdy vlak v zastávce stálé nebo na znamení nezastavil v prostoru zastávky"

Po čase platnosti právě uvedeného byla po jeho vzoru zavedena OR "místo s omezenou rychlostí" Z:arrow: D1/2, §55 nepřenosné návěsti, odst. 11 ""Návěst "Místo s omezenou rychlostí" označuje místo, přes které musí čelo vlaku projet nevýše rychlostí uvedenou černým písmem na návěstidle. Řidič smí zvyšovat rychlost vlaku teprve, až čelem vlaku mine toto návěst.""

Z:arrow: Z:arrow: v obou případech v případě spěchu plynule brzdím do momentu vjetí čela vlaku na úroveň označníku/návěsti OR s černou šipkou pod ní (v dodatkovém cedulce/odélníčku) a ihned na to (v případě volné TT) opětovně zrychluji

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 20.10.2015 21:26
od Bobek
Díky za report. Osovka v oblouku za podjezdem na začátku Vršovické je tedy řádná! :shock:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 20.10.2015 18:36
od Filip
Když se navýší rychlost průjezdů zastávek na znamení, nebudu protestovat. Nicméně těch 15 km/h mi přijde přiměřených vzhledem k chování lidí jak mimo tramvaj, tak uvnitř (aby měli čas dát znamení k výstupu).
A asi těch 15 bych stejně dodržoval pořád, protože si myslím, že prostě situace kolem zastávek neumožní moc jet rychleji.

Naopak mám radost, že údajně od listopadu do odbočky 15 km/h (ne všude samozřejmě).

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 20.10.2015 18:34
od gabuliatko
Koukám že potřebujete předpis i na to jak jít na toaletu. Btw mohl by jej někdo pastnout, rád bych se poučit kde přesně se těch 15 km/h má jet (protože mi to přijde na hlavu, jiná situace je na zastávce kde široko daleko nic a jiná kde je přístřešek a leje, takže se očekává že když někdo bude stát, tak v boudě).

Ale co, připomíná mi to příhodu z Prýglu kde je napsáno že se má točit terčm a když dítě terčem točilo tak se z lodě ozval megafon "nehraj si s tím"

Pejsku, má velká dráha taky předpois jak projíždět zastávky na znamení?