Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Petr86
Uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 25.10.2013 13:33

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr86 » 09.10.2015 0:09

Krátký pohled na část Vršovické v dnešním deštivém odpoledni:
https://youtu.be/Ktq4hn77KYE

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 08.10.2015 13:58

Co takhle místo zastávky zřídit přechod tady, místo té opičí dráhy? :)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 08.10.2015 13:28

Přestante basnít a snít, na Hlavkove moste "pouze" preskladani panelu od vyjezdu z Tesnova po prvni oblouk u Stvanice - cca 100 metru dvoukolejne. O zastavce Stvanice nic nevim a dost pochybuji.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 08.10.2015 13:07

MM-Mikulovsky píše:v rámci opatření útlumu IAD v centru navázaného na otevření Blanky.
:prase Ono se někde v centru přijalo nějaké opatření ? :prase

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 08.10.2015 12:13

musím viditelně zopakovat a zvýraznit již mnou napsané o prostorových možnostech Hlávkáče:
MM-Mikulovsky píše:..... dokáži si představit, že ta zastávka Štvanice vznikne letos v dočasném provedení s použitím vyřaz. panelů na ostrůvky pro 1 soupravu + dočasných/přenosných SSZ pro zajištění přechodů přes 2 jízdní pruhy IAD (vlezou se vedle ostrůvků - vozovka je v místě na obou stranách v potřebné délce rozšířena, dosud se to ZC používá jako odbočovací pruh a DC používalo jako parkoviště) v rámci opatření útlumu IAD v centru navázaného na otevření Blanky.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 08.10.2015 9:35

Ježkovy voči, vždyť tam je místa. Pochopitelně ne na zastávku pro dvě soupravy, ale zas tolik toho po mostě nejezdí, že.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 08.10.2015 9:30

Bobik píše: Omezit Magistrálu? Zůžit na jeden pruh (aby se zastávka vešla)?
A co by asi ti v levém pruhu dělali, až by dojeli k zúžení :?: No brali by tu zastávku zleva po kolejích :!: To je přece jasnýýý. :wink:
gabuliatko píše:Ale to by na ROPIDu museli trochu myslet.
(-X (-X To se nikdy nedělalo. :lol:

Nebo by mohl na Štvanici zajíždět bus 194. Ve špičce každý 2. spoj, v sedle každý 4. :lol:

P.S.: tradici ta zastávka ale má...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 08.10.2015 11:13, celkem upraveno 1 x.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 08.10.2015 7:24

9001 píše:Taky trouchu doufám, že zastávka Štvanice je jenom výmysl a nebo aspon bude pro nějaké akce jako občasná...
Mnohem levněji by vyšlo protažení 156 na Florenc za zřízení zastávek na Štvanici (a zrušit pračku na peníze v podobě přívozu). Ale to by na ROPIDu museli trochu myslet.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 08.10.2015 7:05

1. Ony jsou na Štvanici ještě nějaké akce? Takového rozsahu a návštěvnosti, aby mělo cenu tam dělat zastávku?
2. Omezit Magistrálu? Zůžit na jeden pruh (aby se zastávka vešla)?
Když vidím, jak se MHMP "hezky" staví k preferencím MHD na úkor IAD (voz Evropská, třeba, že)......Fantazie. Utopie. Nereálné.... :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 08.10.2015 6:24

MM-Mikulovsky píše: jestli bylo myšleno jen TT či celého mostu
No, jestli je vznik zastávky Štvanice vázán na celkovou REKO mostu, tak to můžeme být ještě 10 - 20 let v klidu. 8-) :lol:
MM-Mikulovsky píše: dokáži si představit, že ta zastávka Štvanice vznikne letos v dočasném provedení s použitím vyřaz. panelů na ostrůvky pro 1 soupravu + dočasných/přenosných SSZ pro zajištění přechodů přes 2 jízdní pruhy IAD
Já si to taky dokážu představit, ale doufám, že nic takového nevznikne. [-o< [-o<

9001: občasná zastávka zapnutá jen při nějaké akci - OK, ale při dnešní antikoncepci MHD příliš logické = nereálné.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 07.10.2015 19:38

To taky...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 07.10.2015 19:36

Karosák píše:Baterie budiž, ale Ořechovku si spletli se Sibeliovou, ne?
......
Využíváním souhlasím, ale vyžadovalo by to 2. změnu - přemístit ze Sibeliovy na Ořechovku kontrolní bod!

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 07.10.2015 19:33

Baterie budiž, ale Ořechovku si spletli se Sibeliovou, ne?
9001: No právě, o to víc mi to přijde jako úlet.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 07.10.2015 19:26

na školení 4 se mluvilo (a na displeji psalo)
1.) o přípravě Rekonstrukce Hlávkova mostu :!:
- otázka jestli bylo myšleno jen TT či celého mostu, případně nebylo výstižnější nazvat oprava TT (= repanelizace) #-o
2.) zavedení dalších zastávek na znamení:
a) letos

Krem. Motol - po dokončení REKO TT v Plzeňské ul., Baterie a Ořechovka - po otevření TT na Petřiny
b) výhledově - po zrealizování akce uvedené v bodě 1
nová zast. Štvanice a stávající sousední Těšnov!

PS: dokáži si představit, že ta zastávka Štvanice vznikne letos v dočasném provedení s použitím vyřaz. panelů na ostrůvky pro 1 soupravu + dočasných/přenosných SSZ pro zajištění přechodů přes 2 jízdní pruhy IAD (vlezou se vedle ostrůvků - vozovka je v místě na obou stranách v potřebné délce rozšířena, ddosud se to ZC používá jako odbočovací pruh a DC používalo jako parkoviště) v rámci opatření útlumu IAD v centru navázaného na otevření Blanky.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 07.10.2015 22:03, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 07.10.2015 19:18

Karosák: Tak srovávat provozem Čechovo náměstí a Hládkův most moc nejde...

Taky trouchu doufám, že zastávka Štvanice je jenom výmysl a nebo aspon bude pro nějaké akce jako občasná...

Odpovědět