Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Krátký pohled na část Vršovické v dnešním deštivém odpoledni:
https://youtu.be/Ktq4hn77KYE
https://youtu.be/Ktq4hn77KYE
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co takhle místo zastávky zřídit přechod tady, místo té opičí dráhy?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Přestante basnít a snít, na Hlavkove moste "pouze" preskladani panelu od vyjezdu z Tesnova po prvni oblouk u Stvanice - cca 100 metru dvoukolejne. O zastavce Stvanice nic nevim a dost pochybuji.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono se někde v centru přijalo nějaké opatření ?MM-Mikulovsky píše:v rámci opatření útlumu IAD v centru navázaného na otevření Blanky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
musím viditelně zopakovat a zvýraznit již mnou napsané o prostorových možnostech Hlávkáče:
MM-Mikulovsky píše:..... dokáži si představit, že ta zastávka Štvanice vznikne letos v dočasném provedení s použitím vyřaz. panelů na ostrůvky pro 1 soupravu + dočasných/přenosných SSZ pro zajištění přechodů přes 2 jízdní pruhy IAD (vlezou se vedle ostrůvků - vozovka je v místě na obou stranách v potřebné délce rozšířena, dosud se to ZC používá jako odbočovací pruh a DC používalo jako parkoviště) v rámci opatření útlumu IAD v centru navázaného na otevření Blanky.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ježkovy voči, vždyť tam je místa. Pochopitelně ne na zastávku pro dvě soupravy, ale zas tolik toho po mostě nejezdí, že.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A co by asi ti v levém pruhu dělali, až by dojeli k zúžení No brali by tu zastávku zleva po kolejích To je přece jasnýýý.Bobik píše: Omezit Magistrálu? Zůžit na jeden pruh (aby se zastávka vešla)?
To se nikdy nedělalo.gabuliatko píše:Ale to by na ROPIDu museli trochu myslet.
Nebo by mohl na Štvanici zajíždět bus 194. Ve špičce každý 2. spoj, v sedle každý 4.
P.S.: tradici ta zastávka ale má...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 08.10.2015 11:13, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mnohem levněji by vyšlo protažení 156 na Florenc za zřízení zastávek na Štvanici (a zrušit pračku na peníze v podobě přívozu). Ale to by na ROPIDu museli trochu myslet.9001 píše:Taky trouchu doufám, že zastávka Štvanice je jenom výmysl a nebo aspon bude pro nějaké akce jako občasná...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
1. Ony jsou na Štvanici ještě nějaké akce? Takového rozsahu a návštěvnosti, aby mělo cenu tam dělat zastávku?
2. Omezit Magistrálu? Zůžit na jeden pruh (aby se zastávka vešla)?
Když vidím, jak se MHMP "hezky" staví k preferencím MHD na úkor IAD (voz Evropská, třeba, že)......Fantazie. Utopie. Nereálné....
2. Omezit Magistrálu? Zůžit na jeden pruh (aby se zastávka vešla)?
Když vidím, jak se MHMP "hezky" staví k preferencím MHD na úkor IAD (voz Evropská, třeba, že)......Fantazie. Utopie. Nereálné....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No, jestli je vznik zastávky Štvanice vázán na celkovou REKO mostu, tak to můžeme být ještě 10 - 20 let v klidu.MM-Mikulovsky píše: jestli bylo myšleno jen TT či celého mostu
Já si to taky dokážu představit, ale doufám, že nic takového nevznikne.MM-Mikulovsky píše: dokáži si představit, že ta zastávka Štvanice vznikne letos v dočasném provedení s použitím vyřaz. panelů na ostrůvky pro 1 soupravu + dočasných/přenosných SSZ pro zajištění přechodů přes 2 jízdní pruhy IAD
9001: občasná zastávka zapnutá jen při nějaké akci - OK, ale při dnešní antikoncepci MHD příliš logické = nereálné.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To taky...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Využíváním souhlasím, ale vyžadovalo by to 2. změnu - přemístit ze Sibeliovy na Ořechovku kontrolní bod!Karosák píše:Baterie budiž, ale Ořechovku si spletli se Sibeliovou, ne?
......
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Baterie budiž, ale Ořechovku si spletli se Sibeliovou, ne?
9001: No právě, o to víc mi to přijde jako úlet.
9001: No právě, o to víc mi to přijde jako úlet.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
na školení 4 se mluvilo (a na displeji psalo)
1.) o přípravě Rekonstrukce Hlávkova mostu
- otázka jestli bylo myšleno jen TT či celého mostu, případně nebylo výstižnější nazvat oprava TT (= repanelizace)
2.) zavedení dalších zastávek na znamení:
a) letos
Krem. Motol - po dokončení REKO TT v Plzeňské ul., Baterie a Ořechovka - po otevření TT na Petřiny
b) výhledově - po zrealizování akce uvedené v bodě 1
nová zast. Štvanice a stávající sousední Těšnov!
PS: dokáži si představit, že ta zastávka Štvanice vznikne letos v dočasném provedení s použitím vyřaz. panelů na ostrůvky pro 1 soupravu + dočasných/přenosných SSZ pro zajištění přechodů přes 2 jízdní pruhy IAD (vlezou se vedle ostrůvků - vozovka je v místě na obou stranách v potřebné délce rozšířena, ddosud se to ZC používá jako odbočovací pruh a DC používalo jako parkoviště) v rámci opatření útlumu IAD v centru navázaného na otevření Blanky.
1.) o přípravě Rekonstrukce Hlávkova mostu
- otázka jestli bylo myšleno jen TT či celého mostu, případně nebylo výstižnější nazvat oprava TT (= repanelizace)
2.) zavedení dalších zastávek na znamení:
a) letos
Krem. Motol - po dokončení REKO TT v Plzeňské ul., Baterie a Ořechovka - po otevření TT na Petřiny
b) výhledově - po zrealizování akce uvedené v bodě 1
nová zast. Štvanice a stávající sousední Těšnov!
PS: dokáži si představit, že ta zastávka Štvanice vznikne letos v dočasném provedení s použitím vyřaz. panelů na ostrůvky pro 1 soupravu + dočasných/přenosných SSZ pro zajištění přechodů přes 2 jízdní pruhy IAD (vlezou se vedle ostrůvků - vozovka je v místě na obou stranách v potřebné délce rozšířena, ddosud se to ZC používá jako odbočovací pruh a DC používalo jako parkoviště) v rámci opatření útlumu IAD v centru navázaného na otevření Blanky.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 07.10.2015 22:03, celkem upraveno 2 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Tak srovávat provozem Čechovo náměstí a Hládkův most moc nejde...
Taky trouchu doufám, že zastávka Štvanice je jenom výmysl a nebo aspon bude pro nějaké akce jako občasná...
Taky trouchu doufám, že zastávka Štvanice je jenom výmysl a nebo aspon bude pro nějaké akce jako občasná...