Stránka 20 z 659

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 20.6.2021 15:36
od Radek

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 20.6.2021 12:59
od kruťák
Jde jim to hezky od ruky, díky za dokumentaci :wink:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 19.6.2021 16:04
od von Špilberk
Zahradní Město...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.6.2021 14:36
od von Špilberk
Opletalka...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.6.2021 8:57
od Petrpes
Za poslední dekádu, první smysluplný příspěvek od Demona 🤪🙃

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.6.2021 22:45
od MOp
hezky prehled, diky

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.6.2021 21:53
od demon
S_M_Lomoz píše:
04.6.2021 19:23
Že vám ruším kruhy vaší debaty: nebude od zítřka úsek Pražského povstání - Kotorská nebo Kotorská - Pankrác jedním z adeptů na nejkratší mezistaniční vzdálenost?
Když vezmu jen ty obsluhované pravidelnými linkami, tak to není ani na první desítku... :lol:

Vozovna Kobylisy - Vozovna Kobylisy v Klapkově 92 m
Otakarova - Náměstí bratří Synků (výstupní) 123 m
Výstaviště Holešovice - Výstaviště Holešovice smyčka 132 m
Vysočanská - Špitálská 146 m
Dubečská - Na Padesátém 151 m
Palackého náměstí na nábřeží - Palackého náměstí 155 m
Kobylisy - Ke Stírce 170 m
Letenské náměstí - Korunovační 196 m
Nákl.nádr. Žižkov v Olšanské ul. - Nákl. nádr. Žižkov 202 m
Nový Hloubětín - Vozovna Hloubětín 203 metrů
Březiněveská - Kobylisy 205 m
Levského - Sídliště Modřany 257 m
Pražského povstání - Kotorská 265 m
Kotorská - Pankrác 280 m

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.6.2021 20:10
od 9001
Pak ještě NNŽ ;-)

Ale pokud budeme brát jiné názvy zastávek, tak adeptů je pořád hodně...:-)

1) Nový/Vozovna/Starý Hloubětín :-). ( I když tam jsem překvapený, že největší obrat bude mít asi vozovna, protože už tam je i schodiště do nové zástavby :-)
2) Vysočanská/ Špitálská
3) Krematorium Strašnice/Vinohradské hřbitovy

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.6.2021 19:23
od S_M_Lomoz
Že vám ruším kruhy vaší debaty: nebude od zítřka úsek Pražského povstání - Kotorská nebo Kotorská - Pankrác jedním z adeptů na nejkratší mezistaniční vzdálenost? Tedy pokud vynecháme Národní divadlo - Národní divadlo, Výstaviště - Výstaviště obrat apod. Zvlášť až se časem upraví režim okolo Dubečské, Na Padesátém a Zahradního města, mohlo by to být.
Jo, a mimochodem: pobavilo mě, že stanice Pankrác na 19 je v linkovém jízdním řádku označená jako PN...
https://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPorta ... _linka.pdf

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.6.2021 18:29
od Bobik
8750 píše:
03.6.2021 9:44
Netřeba ironie, stačí logika. :wink:
Fajn, a co tu logiku třeba taky začít používat? Viz co píše Markus.
Ale evidentně je to nevysvětlitelné, logika zřejmě podle některých znamená akorát "jak to vyhovuje mě", že?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.6.2021 17:29
od Markus
Dneska jsem tam jel, křižovatka udělaná moc pěkně, povrchy a značení, všechno v cajku. Jen ten přechod, co jsem tady to téma otevřel, nechci sýčkovat, ale fakt si to koleduje o průšvih, normálně bych tam chodcům dal ceduli, ať si zpočátku dávají i na zelenou velký pozor, aby tam nelezli dokuď přijíždějící auta nestojí. Jasně že není vůbec sporu, kdo by byl viníkem, ale jde o to předejít tomu nejhoršímu. Nejde jen o lokální zvyk, ale prostě v takovém místě obvykle přechod nebývá, ne na takhle velké křižovatce. Pohodlí pro chodce nijak nezpochyňuju a naopak ho vítám, řeším jen bezpečnost toho řešení, za mě to v pořádku není. Podle mě tohle bude mít ještě nějaký vývoj, no uvidíme.

P.S. Jezdím 25 let bez nehody po celé Evropě, nestěžoval jsem si ani ve městech v Itálii, tak si (možná naivně) myslím, že už dokážu cítit co je v pořádku a co ne. Tady bych se sám bál, že kdybych to neznal, jel v chumlu aut, řešil kam pak jet a najednou tam padla červená, tak si jí prostě někde na straně nevšimnu, že bych vnímal až ta velká světla za tím.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.6.2021 12:50
od XSC
8750 píše:
03.6.2021 9:44
Netřeba ironie, stačí logika. :wink:
Ta by ovšem měla brát v úvahu i fyzikální zákony :-)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 03.6.2021 9:44
od 8750
Bobik píše:
03.6.2021 5:32
pawel píše:
02.6.2021 19:39
Treba tak, ze budeme motivovat lidi k tomu, aby jezdili autem mene nez v soucasnosti.
Super. A jak přesně k tomu ty lidi budeme motivovat? Dalšími "krásnými kecy" o tom, jak je chůze lepší, pohodlnější a rychlejší než auto? 8-) :D

No, mě zase nedá na podobný prohlášení nereagovat bez ironie, no. :)
Konkrétně v tomhle případě tím, že chodec při východu z Tesca bude moci přejít ulici hned, aniž by musel ujít 120 m navíc nebo čekat na zelenou na třech přechodech. Naopak když na stejném místě pojede autem, zastaví ho SSZ a umožní přejít chodcům.

Netřeba ironie, stačí logika. :wink:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 03.6.2021 5:32
od Bobik
pawel píše:
02.6.2021 19:39
Treba tak, ze budeme motivovat lidi k tomu, aby jezdili autem mene nez v soucasnosti.
Super. A jak přesně k tomu ty lidi budeme motivovat? Dalšími "krásnými kecy" o tom, jak je chůze lepší, pohodlnější a rychlejší než auto? 8-) :D

No, mě zase nedá na podobný prohlášení nereagovat bez ironie, no. :)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 02.6.2021 19:58
od Markus
Když to z Lomnického nebude odsýpat, odnese to i pravidelnost busu (v budoucnu možná elektrobusu) linky 134. Tím jezdí docela dost lidí, protože je to výborná spojka do kopce od tramvaje v Podolí. Ale uvidíme, třeba mám zbytečný strach a bude to fungovat v pohodě.