Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4039
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 29.10.2020 14:58

vlakoň píše:
29.10.2020 14:35
Foto tu: https://dopravacek.eu/2020/10/29/obraze ... i-v-praze/
Za povšimnutí stojí to míjení dvou SORu co se lížou zrcátkama, to bude labužo pro řidiče...
Zdá se, že norma je opravdu těsná. Doufám, že BUS ZC přesně u rantlu nezasahuje do průjezdního profilu TRAM DC. To nevyfotili. :twisted:

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 288
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vlakoň » 29.10.2020 14:35

Dneska už byly na lihovaru dvě KTčka. Pro tram už je to sjízdné, ještě zbývá dodělat u připravené křižovatky asfaltové povrchy. To předpokládám už mezi projíždějícími :absolut jak je dobrým zvykem :D
Most přes 171 pro :auto ještě zdaleka hotov není :prase =D>
Foto tu: https://dopravacek.eu/2020/10/29/obraze ... i-v-praze/
Za povšimnutí stojí to míjení dvou SORu co se lížou zrcátkama, to bude labužo pro řidiče...

Adam108
Uživatel
Příspěvky: 42
Registrován: 01.1.2014 18:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Adam108 » 29.10.2020 13:32

Jaká byla jízdní doba Lihovar - Smíchovské nádraží resp. Sídliště Barrandov - Smíchovské nádraží před rekonstrukcí?
Podle nového JŘ je to 2, resp. 11 minut.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3769
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 29.10.2020 0:13

Každopádně je ten schod zbytečný a bude se o něj zakopávat. Blbé je, že je to na asfaltu, tak se to nedá operativně předláždit.
Pamatujete také na podobný schod na nároží na Andělu, pod tehdy novou budovou? Tam by se mohly točit grotesky :) Ale poměrně brzy to zarovnali.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 963
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 28.10.2020 23:51

Jestli tam není schválně, aby se odlišila plocha zastávky od okolního terénu kvůli údržbě.
Naposledy upravil(a) mart337 dne 29.10.2020 0:40, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4690
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 28.10.2020 23:36

Aha už to vidím, máš pravdu, krátký schůdek tam je. No vzhledem k tomu, že hned vedle je bezbariérový přístup, tak ten jeden schůdek mezi betonovým krásnem opravdu nepovažuji za stejný případ jako NámRep, ale spíše jako opačný případ v podobě Muzeum zc.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9882
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.10.2020 23:32

MOp: Je to hrozně špatně vidět, ale mezi těmi dvěma betonovýma ohradníkama. V místech, kde ty máš na fotce nádrž na vodu.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4690
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 28.10.2020 23:27

Ten odkaz mi nejde otevrit, tak muzes rict, kde ten schod je?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Adam108
Uživatel
Příspěvky: 42
Registrován: 01.1.2014 18:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Adam108 » 28.10.2020 21:18

Na Lihovaru na zastávce vznikl podobný schod jako byl na Náměstí Republiky :roll:
https://imgur.com/a/51Q3Y8q

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 963
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 27.10.2020 22:00

To si nemyslím. Níže přidávám odkaz na včerejší rozhodnutí vedení Prahy
Někde se tu psalo, jestli se nepletu, že pro obousměrný provoz je potřeba min. cca 6 m široký pás. Na začátku tratě to odhaduji na šířku k 10 m. Před křižovatkou s Hvězdovou se pás zužuje díky odbočovacímu pruhu na těch cca 6 m. Za křižovatkou je to ještě užší, ale zřejmě asi zařve jeden z odbočovacích pruhů do Hvězdovy. Jsou tam dva, jeden by mohl stačit. Pak se to zase u přechodů - v oblasti budoucí zastávky u Arkád rozšiřuje. Před a za křižovatkou s ulicí Na Strži se pruh zase zužuje na těch cca 6 m a u pošty už je zase široký k 10 m. Takže by se to tam snad mělo dát nacpat dvoukolejně. A mělo by to být funkční ještě před uzavřením stanice Pankrác. V době uzavírky stanice by nemohl stačit dlouhý interval k dostatečně obsluze oblasti.

https://zdopravy.cz/praha-schvalila-pro ... cke-64431/

cap
Uživatel
Příspěvky: 3
Registrován: 17.1.2014 18:05

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od cap » 27.10.2020 19:11

Ještě ke spekulaci, že se stavba provádí tak, jako by to nemělo pokračovat. Není náhodou v plánu, že by to s ohledem na provoz (tram jednou za bůhví jak dlouho, odbočovací pruhy, apod.), vedlo ze stávájícího konce k poště jednokolejně? Dnes sem jel kolem a i spodní stavba se na konci zužuje a žádná příprava, ačkoli je to celé vykopané. Nemáte někdo odkaz na nějaký projekt?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4039
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 27.10.2020 18:38

„Trať se následně prodlouží až ke křižovatce ulic Budějovická a Bystřická. Tramvaj v této oblasti bude při výluce stanice Pankrác v rámci stavby metra D sloužit jako náhradní doprava.
Jen nemůžu přesně pochopit, jestli to prodloužení až k poště vznikne ještě před zavřením Pankráce C. To tam není přesně napsané nebo to nevidím nebo nechápu. A jestli se to má prodloužit k poště ještě před uzavřením Pankráce C, tak tím spíš nechápu stavební provedení té stávající dočasné konečné, ani tlak na to, aby tam honem něco jezdilo. :-k ](*,)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3769
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 27.10.2020 18:28

https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... vicka.html

"u Pankráce vznikne kvalitní přestupní vazba na stávající metro C. Zastávka Pankrác bude přímo v ulici Na Pankráci napojena bezbariérovým přechodem pro chodce a současně i z podchodu pod ulicí Na Pankráci."
Čili současná poloha budované zastávky je jen dočasná, ve druhé etapě se posune k metru.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4550
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 27.10.2020 17:01

ldrikk píše:
27.10.2020 13:36
A copak metro C, které má výstup do Arkád, není kolejová doprava? :D
No, tam by mělo jít především o to, že Arkády nějak odstoupily městu pozemky pro D, samozřejmě ne jen tak, z plezíru, ale výměnou za "něco" - přesný obsah té smlouvy neznám, ale mělo by jít o to, že tam do určitý doby ta "kolejová doprava" má vzniknout. Čili mělo se jednat o nějakou wi-win situaci, kdy město přišlo k pozemkům a Arkády měly získat další stanici metra (navíc přímo v/těsně vedle baráku). Jenže město furt nějak není schopno toho krtka vyhrabat, Arkádám už dochází trpělivost a hrozí arbitráží a tak je snaha je prozatím nějak uchlácholit alespoň tou tramvají. Mimochodem to by taky měl být důvod, proč se začíná hrabat hlavně směrem do města a ne ven.
Naposledy upravil(a) Bobik dne 28.10.2020 8:58, celkem upraveno 1 x.

honza z Mo
Uživatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01.11.2012 20:18

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od honza z Mo » 27.10.2020 15:52

Parkovací místa- prachsprostá vejmluva... prostě drčela byy jim trambaj pod voknama a to by už po skoro 50letech nepřežili... :cry:

Odpovědět