Stránka 202 z 659

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 08.3.2015 23:18
od Bobik
dejvk píše:Původní zpráva (tuším od ropidu?) říkala, že druhá etapa bude za provozu tram Dělnická-Orteňák...
Co říkala zpráva od Ropidu nevím, ale na letácích o výluce v tramvajích je to napsáno. Je tam upozornění, že po tomto datu bude okamžitě následovat 2. etapa výluky.
Na druhou stranu je pravda, že je to pro lidi poněkud matoucí. Jednodušší by mi přišlo, že "od - do" nebudou tam a tam jezdit tramvaje s případnou poznámkou, že "od - do tehdy" bude NAD jezdit tak a tak a "od tehdy - do" bude jezdit takhle a tudy.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 08.3.2015 19:45
od dejvk
Původní zpráva (tuším od ropidu?) říkala, že druhá etapa bude za provozu tram Dělnická-Orteňák. Ale už dříve P7 slíbila během reko udělat vídeňskou U Průhonu, tam se ale doteď nekoplo a teprve dneska se tam objevily vyrovnané chodníkové zátarasy.

(a autobus se mění jen na příští týden, pak by měl jet jako dnes)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 08.3.2015 19:37
od MOp
dejvk píše:Bohužel se holešovická výluka protahuje skoro na dvojnásobek, do 7.4.2015: http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/nadra ... -tramvaji/ :(
To neni prodluzovani, na webu byla zminena pouze 1. etapa, po ktere se mirne upravuje nahradni bus doprava (uzavirka prejezdu u zastavky Ortenovo namesti).

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 08.3.2015 19:32
od dejvk
Bohužel se holešovická výluka protahuje skoro na dvojnásobek, do 7.4.2015: http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/nadra ... -tramvaji/ :(

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.3.2015 15:07
od von Špilberk
Aktuálně z Ortenova náměstí:
(Další fotky zde:http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. ... 0306201551)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.3.2015 16:45
od von Špilberk
a už se i betonuje... 8-[

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.3.2015 12:21
od thriller2
Protože je to zábava..:)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.3.2015 12:10
od Fořtík
A já hlavně nevim, proč MMMilan "projektuje" něco o čem už je rozhodnuto... To je ten Milanův vševědoucí syndrom. :lol:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.3.2015 12:03
od thriller2
Umístění výhybek do těch oblouků smyčky ti změní geometrii a vynutí si to posun osy trochu na západ. Na to tam není místo, takže to nejde.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.3.2015 11:36
od MM-Mikulovsky
Sporilov byla ukazka naproste versiny vexli = az na ty do/z rozjezdovych/sjezdovych splitek je kazda jefnou vetvi v oblouku (a druhou v prime)! Kdyz jsem uvedl, ze navrh Petrin odvozuji od Sporilova, tsk si predstav, ze tedy prave uvedene plati i o vyhybkavh propojek koleji = kdyz koleje jsoj v obloku, tak ta propojka bude prima!

Prejezdy na Pa byla ukazka realnosti slozitejsi konstrukce, kdy v oblouku jsou obe vetve vexle.

Cele to bylo vyvraceni tveho tvrzeni, ze vexle nejde dat do oblouku!

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.3.2015 9:44
od thriller2
Na sporáku je těch deset metrů mezi hrotem a srdcovkou v přímé, na to na Hejrováku není místo. U vozovny je zase krásně vidět, jakou délku ty přejezdy zabírají, takže bys pak na vnitřní koleji na Hejrováku mezi hranicema měl místo max na jedno sólíčko, možná ani to ne.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.3.2015 9:18
od MM-Mikulovsky
Opakuji na vnejsi kolej (kde by byly vvyhybky prejezdu dal od sebe) se 2 15T musi vlezt na vnitrni by se vlezlo jen jedno ci 3 wany a mozna 2 soupravy RP

Vyhybky v oblouku jsou na mnkha mistech - obratiste Sporilov ci prejezdy u vrat PA.

Ukazka vyuziti maximalni kapacity stani trsmvaje na propojce koleji:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.3.2015 9:16
od thriller2
MMM no prostě ne. Sice sis to nakreslil, že máš mezi hranicema přes dvaatřicet metrů pro soupravu, ale ve skutečnosti jsou výhybky trochu delší a potřeboval bys ten kolejový přejezd posunout víc na západ, tj. do oblouku. A to nejde.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.3.2015 8:25
od MM-Mikulovsky
MM-Mikulovsky píše:
thriller2 píše:MMM: to je uspořádání, při kterým se ti tam nevejdou celé soupravy. A manipulační koleje, na které se nevejdou celé soupravy jsou na ho v no.
Jistě jsem v mapě nákresu neudělal "propojky" kolejí za výstupní a před nástupní zastávkou přesně, ale určitě jsem viděl v minulosti (a to i nedávné) stát na vnitřní koleji obratiště Petřiny mezi zastávkami 2 15T za sebou a ještě tam byl kus místa (typuji, že určitě minimálně cca 8m) a každá ze zastávek je na 15T = musí to vyjít, že při otočeném směru jízdy po vnitřní koleji v odstavných prostorech v úrovni zastávek vnější koleje by byla kapacita vždy na 1 15T a do obratového oblouku vnitřní koleje (včetně propojek s vnější kolejí) se mezi námezníky musí vlézt s rezervou další 2 soupravy (v nákresu je na každý článek 15T počítáno 12m = celé 15T 36m a to zdaleka nemá, takže tam musí být víc jak 6m rozestup mezi 2 15T v obratovém oblouku a víc jak 3m "bočního rozestupu" jich od těch odstavených v úrovni zastávek)!!!
no a kdyby se prece jen na vnitrni kolej nevlezly mezi 4 15T (presne pred a za 2 z nich stojici mezi soucasnymi zastavkami te koleje - viz prilohy) 2 propojovaci vyhybky s vnejsi koleji (respektive vlastni propojky - konce tech 15T by mohly stat mezi namezniky na tech vyhybkach vnitrni koleje), tak logicky by se nezkracoval odstavny prostor na krajich vnitrni koleje (v urovni zsstavek soucasnych a ponechanych na vnejsi koleji), ale mezi temi propojovacimi vyhybkami = na vnejsi koleji by se daly odstavit 2 15T, ale na vnitrni jen jedno (respektive 3 wany ci mozna tesne i 4 T).

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.3.2015 22:44
od Pepa z Nuslí
MM-Mikulovsky píše: zatímco na Plzeňské je potenciál "natáhnutí" cestujících z menšího či většího okolí kolem TT a tím její význam zvýšit
Neříkal bych to nahlas před obyvateli Cibulky.