Stránka 255 z 659

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.7.2014 12:50
od Bobik
Nojo, no, zastávky si nečtu. :D Ale i tak díky, plánek jsem viděl, leč zastávky si nevšiml. A pročpak to? Dva Karláky někomu nevyhovovaly?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.7.2014 12:23
od Petrpes

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.7.2014 11:38
od Bobik
Zast Odborů? To jako Karlák II ?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.7.2014 11:25
od Petrpes
Díky za info. Další věc je, že se zast. Odborů posunula do oblouku...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.7.2014 20:50
od Martin Šubrt
Petrpes píše:Zastávka Odborů nebude na 2 soupravy? Alespoň od pohledu :)
Měla by mít 65 metrů, tj. s malým zkrácením, ale na dvě soupravy by být měla. Pravda, pohledově mi to taky nepřišlo, ale odkrokoval jsem si to a dva vlaky se vejdou. Byť drážní úřad se vehementně snažil o zkrácení na jednu soupravu...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.7.2014 20:48
od Martin Šubrt
Okolo nádraží Strašnice je to výškově fuk, bude tam otevřený svršek jen oddělený obrubou. Ta obruba by ale vůči vozovce zvýšená být měla.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.7.2014 16:15
od 9001
Zdá se mi to a nebo bude TT v oblasti Nádraží Strašnice v úrovni TT? Na první pohled co jsem dnes jel okolo, tak se i nezdálo, že by to vypadalo na zvýšený pás.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.7.2014 16:04
od willyjeff
Petrpes píše:Zastávka Odborů nebude na 2 soupravy? Alespoň od pohledu :)
Divil bych se, kdyby ano. Zastávka přes 59 metrů délky je sprosté slovo.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.7.2014 15:47
od Petrpes
Zastávka Odborů nebude na 2 soupravy? Alespoň od pohledu :)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.7.2014 14:20
od P_V
Dalo by se to malovat přímo do google mapy?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.7.2014 14:14
od Denor
Děkuji všem za připomínky k mapě. Musím ji tedy předělat pro vyšší rozlišení, nejlépe vektorově, aby se mi tam vešly i obratiště. Pak ji přebarvím. Díky.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.7.2014 13:55
od MM-Mikulovsky
Fořtík píše:Milane, Milane. Je hned několik obratišť, kde jsou panely. ;-) Dokonce jsou panely i v jedné vozovně. ;-)
a jsou v délce kolejišť těch jednotlivých obratišť BKV v převaze či menšině?
osobně z hlavy vím, že částečně BKV jsou použity na vnější koleji obratiště Divoká Šárka - http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041519, ovšem při započtení zadlážděné celé vnitřní koleje i části vnější (minimálně vjezd přes původně souběžnou IAD ZC do výstupní zastávky), tato technologie převažuje.

Jinak má poznámka o chybném vyznačení technologie se měla týkat KONCOVÝCH obratišť - tzv. vložená nejsou ani zakreslena či Zámeckou, Palmovku (v těchto jsou jistě BKV) a Minskou beru jako běžné/uliční TT, které lze použít jako tzv. blokovou smyčku.
Z vložených obratišť bude BKV v přímých úsecích Olšanských hřbitovů (poměr vjezdových/výjezdových oblouků vs. 2 předjízdné koleje vidím v délce 1:1), no ještě 1kolejné obratiště Těšnov bude BKV (zde asi také poměr 1:1, protože jsou od výjezdu z PK po vjezd na PK/křížení s kolejí ZC k Hládkovu mostu = zádlažba/asfalt jsou v dvou "napojovacích" výhybkách a v dvou kříženích - na výjezdu s kolejí TT a na vjezdu s několika pruhovou PK).

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.7.2014 18:43
od von Špilberk

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.7.2014 13:14
od Fořtík
Milane, Milane. Je hned několik obratišť, kde jsou panely. ;-) Dokonce jsou panely i v jedné vozovně. ;-)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.7.2014 12:55
od Adam108
Rekonstrukce TT Bělohorská způsobila u Vypichu docela dlouhé zácpy a menší kolaps MHD... Linky 180 a 174 spoždění jak kráva, X25 ještě větší. 179 docela ujde, ale nejhůř je na tom 191, která to musí od centra mezi zastávkami Štefkova a Vypich objíždět až kolem Břevnovskýho kláštera (pokud se nemýlím). Vynechaly mi u ní 3 spoje za sebou... Docela organizačně nezvládnuté...
Osobně bych teda pro IAD z centra uzavřel Bělohorskou mezi Břevnovskym klášterem a Vypichem a od Malého Břevnova na vypich bych udělal autobusový pruh pro X25...