Stránka 29 z 659

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 13.3.2021 1:10
od Bobik
Ústečák píše:
12.3.2021 12:33
Každopádně. Že se o novostavbách pouze mluví, si myslíte vy, protože do procesu přípravy staveb zřejmě příliš nevidíte, nebo si neumíte reálný stav a posuny příprav vyhledat. Bez urážky, prosím, nemyslím to zle - jen je fakt třeba se o to zajímat poněkud hlouběji. Pak najednou uvidíme, že se s lecčíms povedlo pohnout opravdu výrazně, navíc se také výrazně úspěšněji daří odblokovávat dřívější patové situace (nejčastěji stran pozemků).
Nojo, tohleto je všecko moc hezký, jenže lidi to nezajímá. Ti chtějí vidět výsledky a výsledky (alespoň bagry na staveništi) zatím vidět nejsou. Že je příprava složitá lidi nezajímá, maximálně na to řeknou, že si to maj politici teda zjednodušit, ostatně od toho tam jsou a pravidla přece vytváří politici. A pokud se nedokážou domluvit, tak je to jejich chyba.

Problém je v tom, že se léta jenom mluví a mluví a reálně (alespoň ty bagry) není vidět nic "hmatatelného", takže lidi jsou logicky skeptičtí. Navíc věci chápu v kontextu, takže to, že se na Barrandově konečně podařilo pohnout s pozemky nikdo neocení, když je ta trať v ÚP už 30 let. Maximálně si budou myslet něco o tom, že to není žádný úspěch, protože to mělo být už dávno (a spíš za tím budou hledat nějakou levárnu, proč to tak dlouho trvalo).

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.3.2021 19:29
od MARV
Ústečák píše:
12.3.2021 18:17
demon píše:
12.3.2021 18:06
Pohnout určitě, ale je to opravdu zásluha současného vedení Prahy nebo byly projekty připravené z minula a teď se konečně podařilo dotáhnout k realizaci ?
Jasně, rozumím, ale tak jak se daří "dodělávky", tak se daří posouvat i nové projekty. Já jsem skutečně rád, podpora rozvoje veřejné dopravy je nyní jasně deklarovaná a podpořená konkrétním úsilím, kupříkladu vyjednávání stran pozemků jde výrazně lépe.

Je třeba ale dodat taky "b", kterým je dobrá práce anonymních pracantů v podniku. Škoda že nevím, kam konkrétně poděkovat, za ten posun by si zasloužili, ale veřejných díků se asi nikdy pořádně nedočkají. Jasně, je to jejich práce, ale přesto to oceňuju.
Uznávám, že v DP je plno srdcařů, ale dosud si myslím nebyly napraveny škody, které vznikaly již v 70. letech minulého století. Tím myslím rozsáhlé rušení tram tratí, zrušení trolejbusů aj. Naopak pozitivem byla výstavba metra, která ovšem vedla k ideologickému rušení tratí a trolejbusů. Nevím zda je známa úvaha o plném zrušení celé závislé trakce, vyjma metra. Důvodem byl i např. fakt, že metro lze použít jako kryt, proto je taky tak v hloubce. Naopak autobusy měly v tehdejších plánech rozsáhlou podporu, a to nejen, že nafta v té době byla značně levná, ale lze jich použít k evakuaci apod. Jo ještě na jeden klad z té doby jsem zapomněl, tím byla obnova lanovky na Petřín, TT do Řep a Ohrada - Palmovka abych se na vše nedíval tak negativně. Jinak žádné klady s té divné doby. Když to porovnám z dobou, kdy primátorem Prahy byl Baxa, tak je to opravdu málo. Žel proti vedení Prahy Baxou, tak i nyní, vyjma mnoha utopických plánů nic moc. Teď si prohlížím skládanku z roku 1995, a tam je vizí, ale opravdu jenom vizí. Před tím jsem zmínil primátora Béma, přesto, že se na něj útočí, on své vize alespoň zčásti dotáhl. Žel na to měl dost málo času.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.3.2021 18:17
od Ústečák
demon píše:
12.3.2021 18:06
Ústečák píše:
12.3.2021 11:26
Až na tu Libuš teda. A Holyni. A vozovnu Hloubětín. A metro D. A rozvoj trolejbusů. A další rozjeté projekty v pokročilé fázi, se kterými se podařilo výrazně pohnout. Ale jasně, jinak čistá nula. :D
Pohnout určitě, ale je to opravdu zásluha současného vedení Prahy nebo byly projekty připravené z minula a teď se konečně podařilo dotáhnout k realizaci ?
Jasně, rozumím, ale tak jak se daří "dodělávky", tak se daří posouvat i nové projekty. Já jsem skutečně rád, podpora rozvoje veřejné dopravy je nyní jasně deklarovaná a podpořená konkrétním úsilím, kupříkladu vyjednávání stran pozemků jde výrazně lépe.

Je třeba ale dodat taky "b", kterým je dobrá práce anonymních pracantů v podniku. Škoda že nevím, kam konkrétně poděkovat, za ten posun by si zasloužili, ale veřejných díků se asi nikdy pořádně nedočkají. Jasně, je to jejich práce, ale přesto to oceňuju.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.3.2021 18:06
od demon
Ústečák píše:
12.3.2021 11:26
Až na tu Libuš teda. A Holyni. A vozovnu Hloubětín. A metro D. A rozvoj trolejbusů. A další rozjeté projekty v pokročilé fázi, se kterými se podařilo výrazně pohnout. Ale jasně, jinak čistá nula. :D
Pohnout určitě, ale je to opravdu zásluha současného vedení Prahy nebo byly projekty připravené z minula a teď se konečně podařilo dotáhnout k realizaci ?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.3.2021 12:33
od Ústečák
MARV píše:
12.3.2021 12:19

Obávám se, že současné vedení na magoši má pouze vize a skutek jaksi utek. Od doby Béma se toho v Praze postavilo pro dopravu pramálo. Pouze sem tam nějaká rekonstrukce, do které jsou natlačeni neudržitelným stavem, ale o novostavbách se pouze mluví. Viz Václavák, Dědinu a ostatní. Těch pár metrů na Pankráci se snad ani moc počítat nedá. Takže zatím opravdu ve výstabě 0.
Ano, Bém některé věci dojel, některé si střihl, ale z hlediska městské dopravy o něm nejlépe hovoří to, co po něm zůstalo projekčně připravené k výstavbě, že. No nic.

Každopádně. Že se o novostavbách pouze mluví, si myslíte vy, protože do procesu přípravy staveb zřejmě příliš nevidíte, nebo si neumíte reálný stav a posuny příprav vyhledat. Bez urážky, prosím, nemyslím to zle - jen je fakt třeba se o to zajímat poněkud hlouběji. Pak najednou uvidíme, že se s lecčíms povedlo pohnout opravdu výrazně, navíc se také výrazně úspěšněji daří odblokovávat dřívější patové situace (nejčastěji stran pozemků). Já nepočítám Pankrác, také jsem tu trať, všimněte si, neuvedl.

Znova opakuju: Letos začíná Holyně, Libuš, smyčky Zahr. Město, Depo Hostivař, vozovna Hloubětín, to metro, probůh, trolejbusová trať 58, nakupují se trolejbusy, výrazně se pohnulo i s tím Václavákem, Dědinou, nic nemůže být pravdě vzdálenější pravdě než že se tam nic nedělá. A vznikají projekty na další stavby, elektrifikace autobusových linek na levém břehu, koukal jsem, že jede projekční příprava na Malešice, Strahov a podobně. Tedy nejen že se aktuálně skutečně rozjíždí výstavba (a asi každý snad pochopí, že se nedá stavět týden poté, co o nějakém projektu začněte mluvit), ale připravují se i projekty pro budoucnost, pracuje se kontinuálně na více frontách. Za mě spokojenost, takovou podporu veřejné dopravy jsme tu od města opravdu dlouho neměli.

Osobně mě velmi tíží jen spící Jižní tramvajová tangenta, tam by se dle mého mohlo dělat víc, považuju to za infrastrukturní prioritu.

Čili - nepovažuju stav za ideální, ale rozhodně nejlepší za opravdu dlouhá léta. A pokud to takhle půjde dál, výrazně změním své dosavadní voličské zvyklosti, protože i přes nesoulad s některými prosazovanými věcmi musím říct, že za posun v oblasti veřejné dopravy jim to tam za dva roky hodím.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.3.2021 12:19
od MARV
Ústečák píše:
12.3.2021 11:26
Pepa z Vinohrad píše:
12.3.2021 11:13

Obávám se, že jeho schopnosti jsou na nulové úrovni.
Piráti a Praha sobě názorně ukazují jak se to nemá dělat.
Jsou na nulové úrovni.

Až na tu Libuš teda. A Holyni. A vozovnu Hloubětín. A metro D. A rozvoj trolejbusů. A další rozjeté projekty v pokročilé fázi, se kterými se podařilo výrazně pohnout. Ale jasně, jinak čistá nula. :D
Obávám se, že současné vedení na magoši má pouze vize a skutek jaksi utek. Od doby Béma se toho v Praze postavilo pro dopravu pramálo. Pouze sem tam nějaká rekonstrukce, do které jsou natlačeni neudržitelným stavem, ale o novostavbách se pouze mluví. Viz Václavák, Dědinu a ostatní. Těch pár metrů na Pankráci se snad ani moc počítat nedá. Takže zatím opravdu ve výstabě 0.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.3.2021 11:26
od Ústečák
Pepa z Vinohrad píše:
12.3.2021 11:13

Obávám se, že jeho schopnosti jsou na nulové úrovni.
Piráti a Praha sobě názorně ukazují jak se to nemá dělat.
Jsou na nulové úrovni.

Až na tu Libuš teda. A Holyni. A vozovnu Hloubětín. A metro D. A rozvoj trolejbusů. A další rozjeté projekty v pokročilé fázi, se kterými se podařilo výrazně pohnout. Ale jasně, jinak čistá nula. :D

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.3.2021 11:13
od Pepa z Vinohrad
P_V píše:
08.3.2021 19:43
Tady by měl p. Scheinherr ukázat vyjednávací schopnosti a nějak zkoordinovat rekonstrukci ulice Za ženskými domovy v předstihu před developením. V Nádražní se to povedlo, i když tam na to bylo víc času...
Obávám se, že jeho schopnosti jsou na nulové úrovni.
Piráti a Praha sobě názorně ukazují jak se to nemá dělat.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 08.3.2021 21:44
od Bobik
To mi nepřijde jako rozumnej nápad, zvlášť když tamtudy je to jediná přístupová cesta do oblasti, kde se má stavět.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 08.3.2021 19:43
od P_V
Tady by měl p. Scheinherr ukázat vyjednávací schopnosti a nějak zkoordinovat rekonstrukci ulice Za ženskými domovy v předstihu před developením. V Nádražní se to povedlo, i když tam na to bylo víc času...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 08.3.2021 19:30
od 9001
Von: Že je to konec TT...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 08.3.2021 19:08
od von Špilberk
Tak tohle stojí za to: https://doprava.cx/vylukyab.php
Na Knížecí - Křížová
od 26. 2. 2021 (4.30 hod.) cca do roku 2024 - havarijní stav části tramvajové křižovatky Ženské domovy
Co dodat :?: :roll:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 03.3.2021 15:06
od P_V
Ještě vrátit zastávku Ženské domovy a budeme cca tam, kde to už asi tak 38 let mělo být. :)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 03.3.2021 9:45
od von Špilberk
https://www.facebook.com/prazsketramvaj ... =3&theater
K poměrně netradiční opravě havarijního stavu kolejové křižovatky Ženské domovy došlo o uplynulé noci. Zatímco linky 7 a 21 jsou již od pátku 26. února vedeny z tohoto důvodu odklonem Radlickou ulici, v noci "indiáni" odstranili také nejbolavější místo křižovatky a vyjmuli obě výhybky křižovatky od Křížové. Z ulic tak zmizela poslední křižovatka s pouze čepovými výhybkami.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 08.12.2020 6:46
od Syrda
P_V píše:
07.12.2020 20:16
Chtěl jsem napsat, že nám opět po delší době nastal stav, kdy nejsou žádné tratě ve výluce... njn, ale ten Pankrác to kazí, i když to není výluka kvůli rekonstrukci :)
Tento týden ještě dobíhá výluka zastávky Vysočanská ZC.