Stránka 32 z 659

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 29.10.2020 16:16
od mart337
Si nemyslím. Bus když si najede až k rantlu, tak zrcátkem sahá nad obrubník, případně možná nad první řadu té červené dlažby. A hrazda tramvaje určitě nezasahuje mimo štěrkový zához okolo kolejí. To by musela být vykloněná do pravého úhlu a to by řidič nic neviděl.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 29.10.2020 14:58
od von Špilberk
vlakoň píše:
29.10.2020 14:35
Foto tu: https://dopravacek.eu/2020/10/29/obraze ... i-v-praze/
Za povšimnutí stojí to míjení dvou SORu co se lížou zrcátkama, to bude labužo pro řidiče...
Zdá se, že norma je opravdu těsná. Doufám, že BUS ZC přesně u rantlu nezasahuje do průjezdního profilu TRAM DC. To nevyfotili. :twisted:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 29.10.2020 14:35
od vlakoň
Dneska už byly na lihovaru dvě KTčka. Pro tram už je to sjízdné, ještě zbývá dodělat u připravené křižovatky asfaltové povrchy. To předpokládám už mezi projíždějícími :absolut jak je dobrým zvykem :D
Most přes 171 pro :auto ještě zdaleka hotov není :prase =D>
Foto tu: https://dopravacek.eu/2020/10/29/obraze ... i-v-praze/
Za povšimnutí stojí to míjení dvou SORu co se lížou zrcátkama, to bude labužo pro řidiče...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 29.10.2020 13:32
od Adam108
Jaká byla jízdní doba Lihovar - Smíchovské nádraží resp. Sídliště Barrandov - Smíchovské nádraží před rekonstrukcí?
Podle nového JŘ je to 2, resp. 11 minut.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 29.10.2020 0:13
od P_V
Každopádně je ten schod zbytečný a bude se o něj zakopávat. Blbé je, že je to na asfaltu, tak se to nedá operativně předláždit.
Pamatujete také na podobný schod na nároží na Andělu, pod tehdy novou budovou? Tam by se mohly točit grotesky :) Ale poměrně brzy to zarovnali.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.10.2020 23:51
od mart337
Jestli tam není schválně, aby se odlišila plocha zastávky od okolního terénu kvůli údržbě.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.10.2020 23:36
od MOp
Aha už to vidím, máš pravdu, krátký schůdek tam je. No vzhledem k tomu, že hned vedle je bezbariérový přístup, tak ten jeden schůdek mezi betonovým krásnem opravdu nepovažuji za stejný případ jako NámRep, ale spíše jako opačný případ v podobě Muzeum zc.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.10.2020 23:32
od 9001
MOp: Je to hrozně špatně vidět, ale mezi těmi dvěma betonovýma ohradníkama. V místech, kde ty máš na fotce nádrž na vodu.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.10.2020 23:27
od MOp
Ten odkaz mi nejde otevrit, tak muzes rict, kde ten schod je?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.10.2020 21:18
od Adam108
Na Lihovaru na zastávce vznikl podobný schod jako byl na Náměstí Republiky :roll:
https://imgur.com/a/51Q3Y8q

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.10.2020 22:00
od mart337
To si nemyslím. Níže přidávám odkaz na včerejší rozhodnutí vedení Prahy
Někde se tu psalo, jestli se nepletu, že pro obousměrný provoz je potřeba min. cca 6 m široký pás. Na začátku tratě to odhaduji na šířku k 10 m. Před křižovatkou s Hvězdovou se pás zužuje díky odbočovacímu pruhu na těch cca 6 m. Za křižovatkou je to ještě užší, ale zřejmě asi zařve jeden z odbočovacích pruhů do Hvězdovy. Jsou tam dva, jeden by mohl stačit. Pak se to zase u přechodů - v oblasti budoucí zastávky u Arkád rozšiřuje. Před a za křižovatkou s ulicí Na Strži se pruh zase zužuje na těch cca 6 m a u pošty už je zase široký k 10 m. Takže by se to tam snad mělo dát nacpat dvoukolejně. A mělo by to být funkční ještě před uzavřením stanice Pankrác. V době uzavírky stanice by nemohl stačit dlouhý interval k dostatečně obsluze oblasti.

https://zdopravy.cz/praha-schvalila-pro ... cke-64431/

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.10.2020 19:11
od cap
Ještě ke spekulaci, že se stavba provádí tak, jako by to nemělo pokračovat. Není náhodou v plánu, že by to s ohledem na provoz (tram jednou za bůhví jak dlouho, odbočovací pruhy, apod.), vedlo ze stávájícího konce k poště jednokolejně? Dnes sem jel kolem a i spodní stavba se na konci zužuje a žádná příprava, ačkoli je to celé vykopané. Nemáte někdo odkaz na nějaký projekt?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.10.2020 18:38
od von Špilberk
„Trať se následně prodlouží až ke křižovatce ulic Budějovická a Bystřická. Tramvaj v této oblasti bude při výluce stanice Pankrác v rámci stavby metra D sloužit jako náhradní doprava.
Jen nemůžu přesně pochopit, jestli to prodloužení až k poště vznikne ještě před zavřením Pankráce C. To tam není přesně napsané nebo to nevidím nebo nechápu. A jestli se to má prodloužit k poště ještě před uzavřením Pankráce C, tak tím spíš nechápu stavební provedení té stávající dočasné konečné, ani tlak na to, aby tam honem něco jezdilo. :-k ](*,)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.10.2020 18:28
od P_V
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... vicka.html

"u Pankráce vznikne kvalitní přestupní vazba na stávající metro C. Zastávka Pankrác bude přímo v ulici Na Pankráci napojena bezbariérovým přechodem pro chodce a současně i z podchodu pod ulicí Na Pankráci."
Čili současná poloha budované zastávky je jen dočasná, ve druhé etapě se posune k metru.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.10.2020 17:01
od Bobik
ldrikk píše:
27.10.2020 13:36
A copak metro C, které má výstup do Arkád, není kolejová doprava? :D
No, tam by mělo jít především o to, že Arkády nějak odstoupily městu pozemky pro D, samozřejmě ne jen tak, z plezíru, ale výměnou za "něco" - přesný obsah té smlouvy neznám, ale mělo by jít o to, že tam do určitý doby ta "kolejová doprava" má vzniknout. Čili mělo se jednat o nějakou wi-win situaci, kdy město přišlo k pozemkům a Arkády měly získat další stanici metra (navíc přímo v/těsně vedle baráku). Jenže město furt nějak není schopno toho krtka vyhrabat, Arkádám už dochází trpělivost a hrozí arbitráží a tak je snaha je prozatím nějak uchlácholit alespoň tou tramvají. Mimochodem to by taky měl být důvod, proč se začíná hrabat hlavně směrem do města a ne ven.