Stránka 321 z 659

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 08.11.2013 13:25
od Petrpes
Mě také, aneb chudáci brigádníci :) Kdyby jste chtěl nekdo pustit šichtu, volejte PejSka...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 08.11.2013 12:53
od von Špilberk
Petrpes píše:Tak v ÚDDP, v detašované VO výpravně, visí oznámení:
Z důvodu vážného pochybení dodavatelské firmy se výluka vozovny Vokovice prodlužuje předběžně do 26.11.2013.
Ten výraz "předběžně" mě děsí. [-o<

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 08.11.2013 11:33
od 9001
Karosák píše:A co míníte o výsledku tohoto postupu? Podaří se je dokopat do úspěšného finále, nebo s tím bude fůra opruzu a výsledek bude za chvíli opředen žlutými cedulkami? Překvapuje mě to u Subterry, která postavila i nějaký ten kiĺometr koridoru a tady takouá vostuda? :-S
Spíš bych se obával toho, aby se to nemuselo za pár let komplet překopat...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 08.11.2013 10:17
od Karosák
A co míníte o výsledku tohoto postupu? Podaří se je dokopat do úspěšného finále, nebo s tím bude fůra opruzu a výsledek bude za chvíli opředen žlutými cedulkami? Překvapuje mě to u Subterry, která postavila i nějaký ten kiĺometr koridoru a tady takouá vostuda? :-S

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.11.2013 17:24
od Absolut
Tomu rozumím. A já zase nechci vytahovat všechno. Ale když vidím technologii jakou tam používají a jak potom už celými smontovanými kolejovými rošty manipulují ze strany na stranu, tak je mi na :smt078

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.11.2013 17:20
od Bobik
Jo, tak díky za upřesnění pane A. Já jen že těch dez/informací jsem slyšel fůru, tak jsem to vytáhnul tady, aby se nějak zkusilo dát dohromady, jak to asi tak bylo/bude s celou slavnou výlukou.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.11.2013 17:17
od Absolut
Bobik: Ta kuriózní historka je lež. Zhotovitel stavby si prostě objednal jiný materiál, než byl v zadávacích podmínkách.

M@rtin: Přemontovat už položené kolejnicové pasy by asi nebyl problém. Mimochodem nějaké 25m kolejnice už jsem tam o víkendu viděl složené. Každopádně jen kvůli tomu, jak se s tím Subterra sere, se termín posune. Momentálně jsem slyšel nějaká data, ale nechci šířit fámy.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.11.2013 17:14
od Bobik
Ohledně kratších kolejnic jsem to slyšel také. A co jsem slyšel, tak to znamená, že se posouvá termín, bo se bude čekat na správné (dlouhé) kolejnice, které se ovšem musí vyrobit, což nějakou dobu potrvá.
Jo a taky jsem slyšel, že k tomu došlo poněkud kuriózním způsobem - původní 30m kolejnice se údajně nevešly na auto, tak se to řízlo vejpůl.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.11.2013 16:01
od m@rtin
Tak jsme se dozvěděli v čem jsou kratší kolejnice horší. Teď bych ještě rád věděl, co to udělá s výlukou? Namontují se krátké kolejnice nebo se bude čekat na dlouhé? Co to znamená pro cestující a místní?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.11.2013 14:09
od 9001
Možná po pár letech provozu se to může projevit.
Ale přesně jak se uvádí. Čím víc spojů, tím větší náchylnost na problémy a praskliny.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.11.2013 13:52
od P_V
Strojně svařená kolejnice snad nedrncá, ne? Na rozdíl od ručního nebo termitového vaření, kde se to vždy o nějakou desetinu mm netrefí.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.11.2013 13:35
od MOp
Jenze ono kdyz mas zadavaci podminky a v nich mas jistou delku parapetu a ta neni dodrzena, tak by ses take branil..

A v cem to vadi? Vetsi kolejnice = mene svaru = mensi opotrebeni kol = prijemnejsi jizda.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.11.2013 12:05
od gabuliatko
P_V píše:Čemu vadí kratší kolejnice? Předpokládám, že se budou svařovat takovou tou přesnou svařovací hlavou natupo, takže se to na drncání neprojeví.
Připomíná mi jako to když stavitél našeho RD udělal parapet k jednomu oknu ze 2 svařených částí. Při mé námitce položil naprosto stejný dotaz a argumentoval, že nic nenařizuje mít parapet z jednoho kusu. Protože mne tím dotazem dost naštval, vzal jsem vodováhu a začal testovat sklon všech parapetů. Podobně bych to doporučil DP, dobře máte tyhle kolejnice tak my zkontrolujem, zda vše co jste udělali je podle dokumentace a norem.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.11.2013 11:38
od Absolut
P_V: Dvakrát více svarů. Nezávisle na provedení je svár vždycky místem potencionálního možného vzniku vady. Je tedy dobré mít takových míst méně.

Von_Špilberk: Nevím

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.11.2013 9:40
od P_V
Čemu vadí kratší kolejnice? Předpokládám, že se budou svařovat takovou tou přesnou svařovací hlavou natupo, takže se to na drncání neprojeví.