Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Asi další zastávka...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Krásno v Moskevské hned u kolejí, jak praktické.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Stejné je to i v Badeniho. Zítra tam mají jezdit tramvaje a stav je, že je vydlážděno jen mezi kolejnicemi a od krajních kolejnic po obrubníky je oraniště. Zítra to bude jistě zajímavé místo pro focení tramvajíLáďa píše:(foto)Tlak na brzké obnovení provozu tramvají je značný. Tudy budou již za 30 hodin jezdit tramvaje.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mám tu nápad/dotaz (asi nejlépe na MŠ či Absoluta) - nešlo by zastávku krymská DC postavit jako ostrůvek (se zábradlím k jízdnímu pruhu IAD) zároveň sloužící (pomocí přechodů na jeho koncích) jako průchozí chodník s tím, že by v jeho úrovni nebyl chodník podél opěrné zdi a IAD tak v místě jezdila "pravou šikanou". To by snad mohlo šířkově vyjít a příští rok - při stavbě konečné podoby (po proběhnutí neosvědčené dočasné) se realizovat.
Při nejhorším způsobem, že vpravo od ostrůvku by byl průjezd pro vozy do určité šíře (2 - 2,2m = osobní, dodávky i cyklisty) a širší (nákladní) by projížděla po TT (a musela tak čekat za stanicujícími TRAM a BUS).
Při nejhorším způsobem, že vpravo od ostrůvku by byl průjezd pro vozy do určité šíře (2 - 2,2m = osobní, dodávky i cyklisty) a širší (nákladní) by projížděla po TT (a musela tak čekat za stanicujícími TRAM a BUS).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ona je asi 1 minuta z Ruské na Krymskou. Takže výsledek bude stejná jízdní doba (teoreticky) jako před REKO, ale o jednu zastávku víc. + se přidají auta na kolejích a totálně nedokončená ulice Moskevská, což Oddělení JŘ asi ještě nikdo neřekl.Láďa píše:Celkem zajímavá je jízdní doba z Krymské na Jana Masaryka, a to 1 minuta. Z původní zastávky Ruská, jenž je o 150m dále, byla jízdní doba na Jana Masaryka 2 minuty.
Výsledek: zpožďování.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bude na vjezdu do vozovny Vokovice v ulici Do Vozovny zřízen křížový přejezd jako kdysi? (jako má Pankrác, nebo aspoň spojku do protisměru jako mají Kobylisy?)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Přidám dnešní menší fotoreport z RTT Francouzská a Moskevská.
Celkem zajímavá je jízdní doba z Krymské na Jana Masaryka, a to 1 minuta. Z původní zastávky Ruská, jenž je o 150m dále, byla jízdní doba na Jana Masaryka 2 minuty.
Celkem zajímavá je jízdní doba z Krymské na Jana Masaryka, a to 1 minuta. Z původní zastávky Ruská, jenž je o 150m dále, byla jízdní doba na Jana Masaryka 2 minuty.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
OK, díky za info...m@rtin píše:Už to tu zaznělo několikrát: RTT Evropská se týká úseku Vozovna Vokovice-Horoměřicá (mimo stavby související s metrem)peca7 píše:Chtěl bych se zeptat, jak to bude s rekonstrukcí na Evropské? O víkendu jsem jel kolem a okolo zastávek Bořislavka je tramvajová trať netknutá. Jsem si myslel, že se bude rekonstruovat celá evropská....
Teda mohlo se to už opravit komplet, ale pořád lepší než nic...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No to nevím. Já si dal kontrolní průjezd po Poděbradské v neděli. Koleje leží napojené od Harfy skoro k Elektře. Pak je na křižovatce U Elektry obrovská díra do země. A souvislý pás kolejí pak pokračuje cca z půlky úseku U Elektry - Nademlejnská až na Starý Hloubětín, kde je už taky napojeno.HOnzula píše:Zdravím, včera jsem se promotal v koloně kolem rekonstruované Poděbradské. Koleje jsou položeny od Podkovářské, resp. od nově budované zastávky ještě o kousek dříve.. až po Nademlejnskou.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zdravím, včera jsem se promotal v koloně kolem rekonstruované Poděbradské. Koleje jsou položeny od Podkovářské, resp. od nově budované zastávky ještě o kousek dříve.. až po Nademlejnskou. Malinko mě zarazilo, že i když položená trať již vypadá podbitě, kolem Podkovářské mi to přišlo nepěkně zvlněné.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Už to tu zaznělo několikrát: RTT Evropská se týká úseku Vozovna Vokovice-Horoměřicá (mimo stavby související s metrem)peca7 píše:Chtěl bych se zeptat, jak to bude s rekonstrukcí na Evropské? O víkendu jsem jel kolem a okolo zastávek Bořislavka je tramvajová trať netknutá. Jsem si myslel, že se bude rekonstruovat celá evropská....
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dnes dopoludnia (09.56) na kulaťáku vyčkávajúci pomaranč a v pozadí asfaltéri dokončujúci okolie panelov.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Chtěl bych se zeptat, jak to bude s rekonstrukcí na Evropské? O víkendu jsem jel kolem a okolo zastávek Bořislavka je tramvajová trať netknutá. Jsem si myslel, že se bude rekonstruovat celá evropská....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bobik: Neboj, ony jsou ve městě desítky lidí, kteří postupně přidají to své 1% a půjde to dřív.
Jinak, kdybys vezl ve voze pět dispečerů, šéfa prvozu tramvají a generálního ředitele, a oni postupně vyjadřovali svá přání, kam jet, asi bys taky musel jet, kam by zatoužili. Papír samozřejmě vznikne, ale ten je výsledkem té spousty jednání. Samozřejmě se kolikrát zhrozíš, co na něm je, ale je to prostě produkt dohody a není fér do něj hodit vidle, protože každý měl nějaký důvod, proč tam něco prosadil a jednotlivec, včetně toho s razítkem, je malý pán, aby to mohl celé zvrátit.
Jinak, kdybys vezl ve voze pět dispečerů, šéfa prvozu tramvají a generálního ředitele, a oni postupně vyjadřovali svá přání, kam jet, asi bys taky musel jet, kam by zatoužili. Papír samozřejmě vznikne, ale ten je výsledkem té spousty jednání. Samozřejmě se kolikrát zhrozíš, co na něm je, ale je to prostě produkt dohody a není fér do něj hodit vidle, protože každý měl nějaký důvod, proč tam něco prosadil a jednotlivec, včetně toho s razítkem, je malý pán, aby to mohl celé zvrátit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Také jste si všimli, že pod zastávkou Krematorium Motol v esíčku směrem do centra a před Hlušičkovou směrem z centra to poměrně nepříjemně v určitém místě cukne? objevilo se to po poslední výluce.