Stránka 35 z 659

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 19.10.2020 16:08
od Radek

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 19.10.2020 9:38
od von Špilberk
Toužebně očekávaný zárodek trojúhelníku na Pankráci v noci a pro jistotu i ve dne (není to sen :lol: ). :wink:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.10.2020 13:01
od trainzjohny
Aha, já jsem myslel, že komentuješ fotky tady na fóru, tohle je podle mě klasická příprava na zalití vršku asfaltem aby se dalo po kolejích jezdit autobusem, to se dělá, co já si třeba pamatuju tak začátek Plzeňské je takhle. Ale to co dělají na smíchově je "jiná liga".

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.10.2020 12:57
od 9001
TJ: Tak blbej nejsem :D Znám jak se staví Wtram...

https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5FB174BF

Ale na téhle fotce se zalívají betonem pražce ve štěrku...

Na Lihovaru dělají to samé. Pražce ve šterku se zalívají betonem.
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5FAEA4BD

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.10.2020 12:43
od trainzjohny
Petr píše:
17.10.2020 12:41
trainzjohny píše:
17.10.2020 12:16
Protože W-tram se těžko podbíjí, ale o to snáz se zalívá betonem ?!
Tam je W-tram? Šterk, na něm pražce a kolejnice.... :D
V podjezdu je W-tram a tam se zalívá. Štěrk a na něm pražce a kolejnice jsou na tom kusu novostavby a tam se nic nezalívá.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.10.2020 12:41
od Petr
trainzjohny píše:
17.10.2020 12:16
9001 píše:
17.10.2020 10:24
Proč se ta Pankrác zalívá betonem? Nemělo se to ještě podbít?
Protože W-tram se těžko podbíjí, ale o to snáz se zalívá betonem ?!
Tam je W-tram? Šterk, na něm pražce a kolejnice.... :D

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.10.2020 12:16
od trainzjohny
9001 píše:
17.10.2020 10:24
Proč se ta Pankrác zalívá betonem? Nemělo se to ještě podbít?
Protože W-tram se těžko podbíjí, ale o to snáz se zalívá betonem ?!

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.10.2020 12:05
od honza z Mo
Pamatuji, že v nedávné době se říkalo, že podjezd poblíž soudu bude zasypán a tramvaje budou jezdit ( tak jako kdysi dááávno) do vozovny po těch dnes kusých kolejích před soudem. přitom dnes probíhá toto...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.10.2020 10:24
od 9001
Proč se ta Pankrác zalívá betonem? Nemělo se to ještě podbít?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.10.2020 7:06
od von Špilberk

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 10.10.2020 15:13
od von Špilberk
Další rychlovka z Pankráce...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 09.10.2020 14:55
od von Špilberk
Aktuální číslo časopisu Prahy 4 (tučňák) hlásí, že rekonstrukce úseku Táborská - Pražského povstání proběhne příští rok od konce března do půlky června. Tak schválně. 8-[

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.10.2020 9:37
od von Špilberk
Rychlovka z Pankráce...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 03.10.2020 11:13
od mart337
Jestli se nepletu, tak v Modřanech se dělaly jen kousky, kde se vyskytl problém. Částečně se předělával kus u Nádraží Modřany, co byl pod vodou a hlavně se, pokavad si vzpomínám, totálně rekonstruoval podjezd pod mostem z Branického nádraží. Jak byl posledně totálně pod vodou, tak se to myslím totálně odtěžilo, opravovalo se odvodnění a dával se novej svršek
Jinde to nemělo smysl, protože je to v betonové vaně a vysoko nad vodou a žádnej bordel se do toho nemá jak dostat. Takže se jen dosypává a hutní i při totální výměně kolejí.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 03.10.2020 6:21
od Bobik
Ono taky záleží na kvalitě stavby. Konkrétně Modřanská trať za dobu své existence neprošla žádnou důkladnou rekonstrukcí včetně spodku (tzn "orvat to na skálu", tam kde je to potřeba důkladně sanovat apod), přitom už byla několikrát pod vodou a i svršek se víceméně "lepil za levno" (nasypat štěrk a položit koleje na chabrus spodek je akorát hezký na pohled, ale trvanlivost moc čekat nejde). Pokud se trať postaví/rekonstruuje pořádně a kvalitně (včetně ohledu na provoz), tak drží a vydrží relativně dlouho (jedna z mála dobrejch a kvalitních věcí, co se tam povedly, jsou pražcový kotvy). Pokud se šetří, bývá to na ní vidět. Takže otázka spíš zní proč se zbytečně vyhazují peníze za zákonitě nutné opravy, místo toho, aby se to pořádně postavilo/opravilo naráz a byl mnoho let klid. Odpověď bude mít mnoho společného se způsobem financování a přerozdělováním a je spíš politická, než technická.