Stránka 350 z 659

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.7.2013 22:10
od Martin Šubrt
P_V píše:Ono by pro začátek stačilo, kdyby se alespoň dohodl DP s Eltodem, aby si každý nestavěl svoje nezávislé sloupy. A vymyslet i odvážnější druhy kombinovaných sloupů, jako třeba lucerna na napájecím sloupu, na napínacím sloupu, aby tyto nemusely stát zvlášť... Blízko k ideálu má třeba Podolské nábřeží, kde jediný sloup nese trolej, svítí na obě strany, a opticky nepřekáží na kraji cesty.
Pracuje se na tom pro RTT Karlovo náměstí. Integrace sloupů na straně k náměstí. Garantem je kancelář veřejného prostoru na ÚRM. Eltodo je samozřejmě soukromá firma, ale má s městem smlouvy a pokud město má zájem o spolupráci, lze se dohodnout velmi dobře. Problém dosud byl spíše na městě než kdekoli jinde, protože to bývá práce umět říct, co chceme. Druhá vcě jsou nesmírně složité možnosti dohod a budoucího uspořádání s majiteli nemovitostí.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.7.2013 17:41
od kruťák
Struktura Eltoda, je mimochodem vysvětlena na jejich stránkách :wink:
http://www.eltodo.cz/skupina-eltodo/skr ... onari.html

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.7.2013 15:56
od MM-Mikulovsky
bobik: značně se pleteš:
1.) [quote="Obchodní rejstřík podle firem (po zadání slova "Eltodo")"]Název subjektu: ELTODO-CITELUM, s.r.o. Identifikační číslo: 257 51 018
Spisová značka: C 66926 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 31.03.1999
Sídlo: Praha 4, Novodvorská 1010/14, PSČ 142 01
Výpis platných Úplný výpis Sbírka listin
2/4
Název subjektu: ELTODO dopravní systémy s.r.o. Identifikační číslo: 282 33 468
Spisová značka: C 134163 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 28.01.2008
Sídlo: Praha 4 - Lhotka, Novodvorská 1010/14, PSČ 142 01
Výpis platných Úplný výpis Sbírka listin
3/4
Název subjektu: ELTODO EG, a.s. Identifikační číslo: 452 74 517
Spisová značka: B 1573 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 06.05.1992
Sídlo: Praha 4, Novodvorská 1010/14, PSČ 142 01
.... [/quote]
výše uvedené firmy jsou jediné odpovídajícího názvu se sídlem v Praze, ani u jedné není jako (spolu)vlastník uvedeno hl. město Praha - jestli jsem pochopil výpisy platných, tak hlavní je firma ELTODO EG, a.s. mající uvedeno:
... Akcie: 996 162 ks kmenové akcie na jméno v listinné podobě ve jmenovité hodnotě 200,- Kč ...
a ostatní dvě výše jmenované společnosti jsou její tzv. "dceřinky" = Eltodo není městská firma, ale soukromá firma, která má jen smluvní vztah s městem = to chce rozhodně "odřít o maximum možného" (peněz) = nehodí se jí "do krámu" VO integrované do silných/pevných sloupů TV dodávaných/instalovaných DP.

2.) Jó upínaly se (dle stále ještě existujících úseků) TV dříve na běžné/tenké/slabé sloupy VO, ale viditelně se "pod" tlakem/repektive tahem ohýbají/vyvrací = musí být z nich TV převěšována na jiná místa. Osobně si myslím, že je to tím, že se dnes používá TV vypnutá (pomocí závaží), což snad dříve nebylo, ale v takovém případě prověšená trolej prý mohla mít negativní vliv na jízdní vlastnosti TRAM.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.7.2013 7:55
od Bobik
P_V píše:Ono by pro začátek stačilo, kdyby se alespoň dohodl DP s Eltodem, aby si každý nestavěl svoje nezávislé sloupy.....
"To nejde". Uvědom si, že i kdyby si na každym sloupu přirazili "jen" tisícovky (a tak málo to asi nebude), udělá to slušnej balík. Jak DP tak i Eltodo jsou městské organizace, takže dohodnou se dá. Nebo jim to vlastník nařídí. Do určité doby se trolej na lampy věšela běžně. Takže v tom bude "jinej zájem".

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.7.2013 0:00
od Marek B.
Brejšín: @3644

MŠ: V Ženevě jsem viděl, že při výstavbě nové TT (r. 2011) uchytili TV na průčelí kostela. Vážně by mě zajímala švýcarská legislativa.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 25.7.2013 20:54
od P_V
Ono by pro začátek stačilo, kdyby se alespoň dohodl DP s Eltodem, aby si každý nestavěl svoje nezávislé sloupy. A vymyslet i odvážnější druhy kombinovaných sloupů, jako třeba lucerna na napájecím sloupu, na napínacím sloupu, aby tyto nemusely stát zvlášť... Blízko k ideálu má třeba Podolské nábřeží, kde jediný sloup nese trolej, svítí na obě strany, a opticky nepřekáží na kraji cesty.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 25.7.2013 20:18
od Martin Šubrt
Brejšín píše:také Vám ten sloup TV ve Svatovícké přijde tak sexy. Už vím co bude první terč politiků.
Také mě sloup zaujal. Kancelář veřejného prostoru na ÚRM bude mít práci. Už by to opravdu chtělo nějak systémově navrátit možnosti uchycení na budovách, najít možnosti vypořádání s majiteli, včetně realizace ve veřejném zájmu, věcných břemen a závazku údržby. Já vím, moc složité... Ale tohle DP sám nezvládne, tady potřebuje silnou pomoc od města...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 25.7.2013 19:53
od Brejšín
také Vám ten sloup TV ve Svatovícké přijde tak sexy. Už vím co bude první terč politiků.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 25.7.2013 9:28
od kasme
Hradčanská - nic se neděje
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ka/130724/

Prašný most - oblepování kolejnic, příprava na zalití - za týden bude na koleje převeden provoz Svatovítská dc
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... /130724/x/

Svatovítská - obrubníkové šílenství vrcholí
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 130724/sv/

reko stropu Dejvická - izolace se blíží k závěru, leží pak dalších kolejnic
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... de/130724/

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.7.2013 14:55
od von Špilberk
piskvorrr píše: nejekonomičtější by bylo zrušit celou MHD, když už si na to hrajeme. _Kolik_ že to požere na dotacích? ;)
Dotace je přes 10 mld. Kč, to by byla úspora. :D Jenže i kdyby zrušili MHD, tak ROPID by určitě zrušen nebyl a každý rok by z těch 10 mld. utratil 5 mld. při práci na projektu s názvem: Variantní analýza přípravy strategie budoucího zavedení MHD v Praze. :lol: :lol:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.7.2013 13:11
od 9001
piskvoor: Jenže maximálně 10 lidí na soupravu 2T je fakt extrém...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.7.2013 13:08
od piskvorrr
9001 píše: Hrajeme si na ekonomičnost provozu. Tady tramvaj je fakt out.
Káem na Krepu už prorokuje ukončení pravidelného provozu k ÚD a Vozovně Pankrác :lol: . A při jeho ROPIDím myšlení...
No, nejekonomičtější by bylo zrušit celou MHD, když už si na to hrajeme. _Kolik_ že to požere na dotacích? ;)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.7.2013 12:31
od 9001
piskvorrr píše:
9001 píše: Pomalu by měli na ROPIDu řešit přetrasování 125 "spodem" a bude klid... Odvozí se to stejně + se přihodí SD Hostivař - Nádraží Strašnice - Strašnická a bude svatý pokoj.
A když tam už jezdí 125, proč to vlastně rekonstruovat, žejo - aneb bratislavské električky v Prahe :twisted: .
Hrajeme si na ekonomičnost provozu. Tady tramvaj je fakt out.
Káem na Krepu už prorokuje ukončení pravidelného provozu k ÚD a Vozovně Pankrác :lol: . A při jeho ROPIDím myšlení...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.7.2013 12:25
od piskvorrr
9001 píše: Pomalu by měli na ROPIDu řešit přetrasování 125 "spodem" a bude klid... Odvozí se to stejně + se přihodí SD Hostivař - Nádraží Strašnice - Strašnická a bude svatý pokoj.
A když tam už jezdí 125, proč to vlastně rekonstruovat, žejo - aneb bratislavské električky v Prahe :twisted: .

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.7.2013 11:50
od 9001
romanek763 píše:cituji z FB Trat švehlova. Pražská integrovaná doprava okomentoval(a) váš příspěvek na zdi.
Pražská integrovaná doprava napsal(a): „Dobrý den, rekonstrukce měla proběhnout letos v létě, nicméně kvůli odvoláním neúspěšných uchazečů výběrového řízení na zhotovitele stavby se termín opět odkládá, zatím není stanoveno, kdy k rekonstrukci dojde, ale stejně jako vy doufáme, že to bude co nejdříve.“
Pomalu by měli na ROPIDu řešit přetrasování 125 "spodem" a bude klid... Odvozí se to stejně + se přihodí SD Hostivař - Nádraží Strašnice - Strašnická a bude svatý pokoj.