Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 979
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 12.4.2018 15:01

Radek píše:... nebo aspoň zavléct X-3 na Muzeum, byla by to pěkná náhradní doprava.
Kdyby to jelo na Muzeum, tak by to nedojelo na Senovážné nám. Takhle to jede na Florenc, takže se dá také v pohodě přestoupit na C.
A rozložení na dva víkendy by asi mělo jít, ale já v tom stejně nevidím žádný větší problém. Nic by se tím nezískalo a sveze se to vše při jednom.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3079
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 12.4.2018 14:08

Líp to bohužel zkoordinovat nešlo. Jenom když se podíváte, jak složité je zkoordinovat opravu ulice, aby různé firmy udělaly vše potřebné zároveň ve vyhrazeném termínu. No a teď si předsavte, jak složité musí být zkoordinovat to v jednom podniku! :twisted:

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1469
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 12.4.2018 11:57

... nebo aspoň zavléct X-3 na Muzeum, byla by to pěkná náhradní doprava.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 931
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 12.4.2018 10:43

Pro tu Vodičkovu už taky asi nešlo vymyslet lepší termín, než když je zároveň zavřený MU-A. :roll:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4089
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 11.4.2018 7:43

JirkaR píše:
ElWapp píše:Stavební povolení RTT Vinohradská
Nejsem sice od fochu, ale nakoukl jsem... Zase z větší části to "krásno až jindy", grr...
Nejen krásno...
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80410.html
Magistrát hlavního města odložil kompletní rekonstrukci Vinohradské ulice. Pražský dopravní podnik (DPP) tu pouze opraví koleje v úseku mezi stanicemi Flóra a Želivského. Dolní část ulice směrem k Národnímu muzeu se do konce roku nebude opravovat

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4586
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 11.4.2018 6:32

Ještě lépe "dovybudování výstupů z metra" (co na tom, že až po třiceti letech... :D ).

sebi
Uživatel
Příspěvky: 52
Registrován: 18.5.2013 16:25

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od sebi » 10.4.2018 22:40

P_V píše:Budování podchodů a pražské stavební předpisy jsou v opozici.
Tak by se tomu dalo říkat "budování nového výstupu z metra", ne? :p

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3802
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 10.4.2018 21:34

Bobik píše:Ono by hlavně chtělo dovyvrtat podchod, aby se do krtka dalo i ze Želvy od Strojiportu a nemuselo se přes křižovatku.
Budování podchodů a pražské stavební předpisy jsou v opozici.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4586
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 10.4.2018 18:18

Ono by hlavně chtělo dovyvrtat podchod, aby se do krtka dalo i ze Želvy od Strojiportu a nemuselo se přes křižovatku.

Uživatelský avatar
JirkaR
Uživatel
Příspěvky: 86
Registrován: 04.9.2010 17:27
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od JirkaR » 10.4.2018 12:59

ElWapp píše:Stavební povolení RTT Vinohradská
Nejsem sice od fochu, ale nakoukl jsem... Zase z větší části to "krásno až jindy", grr...

Ale štve mě ten stav na Želivského, kde je rozmístění zastávek a pěších tras dost na nic a očividně se s tím nehodlá nic dělat (zastávky budou definitivní na původních místech, plus ještě zábradlí). Jezdím 2x denně ve směru Vršovice-Vysočany, takže si užívám přestupy mezi 139/124/213/150 a 10/16. Z tram na bus to ještě jde, i když po doplnění zábradlí si nedovedu představit jak dlouho se ten dav bude podél nástupiště sunout k přechodu (v IAD jinak jsou dostatečné díry na přímý ústup k chodníku), opačně už je to horší - výstup z busu v terminálu u metra, ostrá soutěska škvírkou kolem vystaveného zboží květinového stánku, čekání na půleném přechodu s preferencí tram (protože podchod nemá větev za křižovatku), pak je na výběr uzoučký chodníček kolem dalšího květinářství, ještě zúžený reklamou a za mokra loužemi, nebo bahnitá pěšina přes trávník za květinářstvím, následuje obří kaluž na vjezdu do parkoviště (celá zebra pod vodou), další úzký chodníček kolem ještě dalšího květinářství a nakonec přebíhání přes 2 pruhy+TT protože zebra je až bůhvíkde. (Už ani nemluvím o šikovných jízdních řádech, kde tram ve většině případů těsně ujede, aby pak zavřená ještě dlouho stála u světel.) Fakt geniální řešení přestupní vazby pro vcelku myslím logický směr, spíš to budí dojem že tam ty zastávky byly snad už před metrem (nepodařilo se mi dohledat) a nějak se na ně při řešení celého uzlu zapomnělo.

Změny přechodů snad trochu pomůžou, přidání zábradlí bude naopak otravné, ale nad čím se hlavně pozastavuji je vzdálenost tram zastávek (Želivského od Flory) od samotné křižovatky. Moje přestupní trasa má mezi stejnojmennými zastávkami skoro 200m pěšky, a na tom se nezmění nic. Nechápu proč se ty zastávky drží kancelářských budov a hřbitova víc než stanice metra a ostatních zastávek uzlu Želivského. Tam by dle mého uživatelsky nejvíc pomohlo přidat zastávku za křižovatkou ve směru k NNŽ, která by byla mnohem blíž a lépe dostupná a jako bonus by soustřeďovala všechny linky v daném směru jízdy - jenže stavět v jednom uzlu 2x (navíc na výjezdu z křižovatky s takovým provozem) není asi zrovna dobrý nápad. Přisunout stávající zastávky ke křižovatce by ale taky nebylo špatné, jenže to teď asi nejdřív za xx let... :(

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 10.4.2018 10:15

Stavební povolení RTT Vinohradská http://urdeska.praha.eu/files/RTT%20Vin ... pbxsh-MA==

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 10.4.2018 10:15

Stavební povolení RTT Vinohradská http://urdeska.praha.eu/files/RTT%20Vin ... pbxsh-MA==

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4698
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 05.4.2018 11:12

Pokud jsou mé informace správné, na Lazarské proběhne pouze akutní výměna kolejnic v obloucích (možná i srdíček, výhybky zatím nejsou vyrobené. Ty musí počkat až do listopadu.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4089
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 05.4.2018 10:19

9001 píše:
Radek píše:O víkendu 14.-15. 4. má proběhnout oprava Lazarské =D>
A rozsah? :-)
Na rozsah jsem zvědav. Když jsem uviděl oběžníček s dubnovými výlukami, tak jsem po něm netrpělivě sáhl, ale nic. U výluk Lazarská je napsáno jen nicneříkající oprava TT.
Zajímavá bude i výluka na Palačáku, kde je napsáno výměna vložek srdcovek. Tam mne opravdu zajímá, jaký bude výsledek. :-k

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9910
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 01.4.2018 17:39

Budu hádat. Krásno, silnice z kostek, posouvání obrubníků atd bude až za dalších x let po reko TT ne? :roll:

Odpovědět