Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 14.2.2011 21:35

Evropská x Horoměřická - foto auto průjezd z centra

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... v2/110214/

tram-auto jednopruh v provozu :)

Uživatelský avatar
JirkaR
Uživatel
Příspěvky: 148
Registrován: 04.9.2010 17:27
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od JirkaR » 14.2.2011 13:17

Petr píše:
MM-Mikulovsky píše:(...)byť nepamatuji poslední úpravy, tak vzhledem k situaci kdy to má být silnice místní a projíždějící IAD má využívat souběžnou ulici Strakonickou (případně Radlickou), tak je ten stav zcela vyhovující - kostky IAD odrazují od nežádoucího průjezdu Nádražní.
A ty co tam již jedou jedou raději po našich kolejích i za podélnými prahy....
Včetně cyklistů - jde o dosti důležitou cyklotrasu, přičemž cyklista se i zc vedle parkující IAD vejde, málokterý však ty kostky rozdýchá (i s ohledem na bezpečnost jízdy), a asfalt tramvajového pásu láká... (Viděno očima cyklisty)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 13.2.2011 18:53

Pár fotek z dnešní kolaudace Evropské
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 13.2.2011 17:55

Ale pro cyklistu je to jedna z nejpříjemnějších dlažeb ve městě (osobni zkušenost), protože kostky jsou shora krásně "zažehleny" 8-)

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Fořtík » 13.2.2011 17:52

Marek B. píše:Kostky jsou bezůdržbové z toho titulu, že se v Praze neudržují. Ostatně, takové Nábřeží Na Františku drží již od 50. let. O malém provozu na Výstavišti jsem nepsal, čtěte pořádně pane MMM.
Hmm, ovšem nechtěl bych být v sanitce, co tam jede pod majákama - to musí bejt fakt zážitek. Sprintery jsou samy o sobě kachny, navíc když hopsají po tak kvalitní komunikaci, jako je Nábřeží Na Františku... No to muší bejt lahůdka. 8-) I s osobním autem je to tam divoký.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 13.2.2011 17:16

Kostky jsou bezůdržbové z toho titulu, že se v Praze neudržují. Ostatně, takové Nábřeží Na Františku drží již od 50. let. O malém provozu na Výstavišti jsem nepsal, čtěte pořádně pane MMM.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 13.2.2011 16:23

Petr: Samozřejmě i to je pravda, ale když ZC stejně vedle TT IAD parkuje, tak je naprosto jedno na čem a ani DC ty auta jedoucí po kolejích TRAM nikterak moc neomezují.
Nó až na jeden případ - kamión zaseklý středem pravého boku návěsu o "varovné" břevno před pojezdem železnice. Jenže ten po TT nejel DC kvůli kostkám ani z důvodu objetí toho břevno, ale parkující IAD u chodníku, mezi níž a TT se nevešel. No a když hned za ní chtěl z TT sjet tak tam ejhle bylo to břevno, z něhož jeho vyproštění trvalo cca hodinu (přijel jsem tehdy "při mém svačinaření" jako druhý na Plzeňku DC). Buďme však upřímní - jel-li by podél TT břevno pravděpodobně nadzvedl a ztrhnul TV, jehož oprava by byla časově mnohem delší.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 13.2.2011 15:36

Petr píše:
MM-Mikulovsky píše:(...)byť nepamatuji poslední úpravy, tak vzhledem k situaci kdy to má být silnice místní a projíždějící IAD má využívat souběžnou ulici Strakonickou (případně Radlickou), tak je ten stav zcela vyhovující - kostky IAD odrazují od nežádoucího průjezdu Nádražní.
A ty co tam již jedou jedou raději po našich kolejích i za podélnými prahy....
Ted si mi to vzal z pusy. :wink:

Reko bylo myslím 2006-2007, takže zase tak daleko to není a tenkrát to bylo docela diskutované téma.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Petr » 13.2.2011 15:15

MM-Mikulovsky píše:(...)byť nepamatuji poslední úpravy, tak vzhledem k situaci kdy to má být silnice místní a projíždějící IAD má využívat souběžnou ulici Strakonickou (případně Radlickou), tak je ten stav zcela vyhovující - kostky IAD odrazují od nežádoucího průjezdu Nádražní.
A ty co tam již jedou jedou raději po našich kolejích i za podélnými prahy....

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 13.2.2011 14:24

Marek B.:
1.) Od kdy jsou kostky "bezúdržbové"? Samozřejmě (narozdíl od asfaltu) nepraskají, ale občas se propadají = musí (respektive měli by) být předlážděny (v horším případě jsou díry zality asfaltem - jako v zastávkách BUS v ulici Vodárenské). Navíc počítám, že se hůř (proti asfaltu) uklízí.
2.) Od kdy je v ulici U Výstaviště provoz "malý"?

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 13.2.2011 14:09

Hlavně bych chtěl zmínit, že v momentě, kdy není jasné, jak bude komunikace v budoucnu vypadat (U výstaviště) je nechat tam zcela bezůdržbové kostky nejlevnější řešení, je to stejné, jako s těmi panely. To samé Nádražní. Kostky drží, provoz malý - proč to měnit?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 13.2.2011 13:04

9001 píše:Tak ono takových případů se najde více. Pravý opak je na Jana Masaryka. Rozbité BKV a nádherná silnice.
Bohužel když už se dohodnou tak to dopadne fiaskem jako Nádražní. Tram mají asfalt silnice kostky.
1.) Jana Masaryka - naprostý souhlas
2.) Kde se na Nádražní DPP a TSK domluvili a dopadlo to tak, že TRAM má asfalt a IAD kostky?

a) V oblasti Anděla (mezi ulicí Lidická a Jindřicha Plachty) TT naposledy dělaná loni a komunikace s chodníky a zastávkami tam je již v současném stavu několik let! Mimochodem IAD by neměla (mimo obsluhu) tímto úsekem dojíždět až k ulici Lidické, ale nejpozději odbočit cca v jeho půli do ulice Na Bělidle.
b) Mezi Andělem a Na Knížecí (potažmo ulicemi Jindřicha Plachty a SSZ řízenou křižovatkou s ulicemi Ostrovského a Vltavská) kupodivu loni při REKO TT byl vyměněn i asfalt na souběžné vozovce až k chodníkům!
c) Na Knížecí (mezi Ostrovského a Za Ženskými domovy) loni proběhla jen reko TT - vozovka zůstala zcela původní.
d) Od Na Knížecí po Smíchovské nádraží (respektive od ulice Za Ženskými domovy po ulici Kotevní) je sice TT s asfaltovým krytem a komunikace dlážděná, a byť nepamatuji poslední úpravy, tak vzhledem k situaci kdy to má být silnice místní a projíždějící IAD má využívat souběžnou ulici Strakonickou (případně Radlickou), tak je ten stav zcela vyhovující - kostky IAD odrazují od nežádoucího průjezdu Nádražní.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 13.2.2011 12:47

Petr píše:Za situace, kdy nevíme, jak dlouho tahle trať zůstane v tomto místě v tomto trasování...
To máš na mysli reko Buštěhradky nebo něco jiného ? V prvním případě bych byl v klidu.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Petr » 13.2.2011 12:07

9001 píše:(..)Bohužel když už se dohodnou tak to dopadne fiaskem jako Nádražní. Tram mají asfalt silnice kostky.
Ani tam se nedohodli. DP rekonstruoval trať, TSK vozovku nikoliv...
Karosák píše:(...)Jinak nepřijdou vám ty BKV v podloží jako trochu divoká karta :?:
Nepřijdou. Má to logiku. Za situace, kdy nevíme, jak dlouho tahle trať zůstane v tomto místě v tomto trasování, za situace, kdy uzavírka musí trvat co možná nejkratší dobu, za situace, kdy nové tratě z BKV panelů dělat nechceme a za situace, kdy pevná jízdní dráha by byla (s ohledem na výše uvedené nejasnosti příští podoby a polohy tratě) vyhození peněz do luftu je tohle správné řešení.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 13.2.2011 12:04

Karosák píše:No taky si říkám, že kostky zůstanou. Viz Na Slupi (tam tedy nejsou kostky, ale rozbitý asfalt podél chodníků). Jinak nepřijdou vám ty BKV v podloží jako trochu divoká karta :?:
Tak ono takových případů se najde více. Pravý opak je na Jana Masaryka. Rozbité BKV a nádherná silnice.

Bohužel když už se dohodnou tak to dopadne fiaskem jako Nádražní. Tram mají asfalt silnice kostky.

Odpovědět