Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Evropská x Horoměřická - foto auto průjezd z centra
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... v2/110214/
tram-auto jednopruh v provozu
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... v2/110214/
tram-auto jednopruh v provozu
Re: Rekonstrukce TT
Včetně cyklistů - jde o dosti důležitou cyklotrasu, přičemž cyklista se i zc vedle parkující IAD vejde, málokterý však ty kostky rozdýchá (i s ohledem na bezpečnost jízdy), a asfalt tramvajového pásu láká... (Viděno očima cyklisty)Petr píše:A ty co tam již jedou jedou raději po našich kolejích i za podélnými prahy....MM-Mikulovsky píše:(...)byť nepamatuji poslední úpravy, tak vzhledem k situaci kdy to má být silnice místní a projíždějící IAD má využívat souběžnou ulici Strakonickou (případně Radlickou), tak je ten stav zcela vyhovující - kostky IAD odrazují od nežádoucího průjezdu Nádražní.
Re: Rekonstrukce TT
Pár fotek z dnešní kolaudace Evropské
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Ale pro cyklistu je to jedna z nejpříjemnějších dlažeb ve městě (osobni zkušenost), protože kostky jsou shora krásně "zažehleny"
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Hmm, ovšem nechtěl bych být v sanitce, co tam jede pod majákama - to musí bejt fakt zážitek. Sprintery jsou samy o sobě kachny, navíc když hopsají po tak kvalitní komunikaci, jako je Nábřeží Na Františku... No to muší bejt lahůdka. I s osobním autem je to tam divoký.Marek B. píše:Kostky jsou bezůdržbové z toho titulu, že se v Praze neudržují. Ostatně, takové Nábřeží Na Františku drží již od 50. let. O malém provozu na Výstavišti jsem nepsal, čtěte pořádně pane MMM.
Re: Rekonstrukce TT
Kostky jsou bezůdržbové z toho titulu, že se v Praze neudržují. Ostatně, takové Nábřeží Na Františku drží již od 50. let. O malém provozu na Výstavišti jsem nepsal, čtěte pořádně pane MMM.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Petr: Samozřejmě i to je pravda, ale když ZC stejně vedle TT IAD parkuje, tak je naprosto jedno na čem a ani DC ty auta jedoucí po kolejích TRAM nikterak moc neomezují.
Nó až na jeden případ - kamión zaseklý středem pravého boku návěsu o "varovné" břevno před pojezdem železnice. Jenže ten po TT nejel DC kvůli kostkám ani z důvodu objetí toho břevno, ale parkující IAD u chodníku, mezi níž a TT se nevešel. No a když hned za ní chtěl z TT sjet tak tam ejhle bylo to břevno, z něhož jeho vyproštění trvalo cca hodinu (přijel jsem tehdy "při mém svačinaření" jako druhý na Plzeňku DC). Buďme však upřímní - jel-li by podél TT břevno pravděpodobně nadzvedl a ztrhnul TV, jehož oprava by byla časově mnohem delší.
Nó až na jeden případ - kamión zaseklý středem pravého boku návěsu o "varovné" břevno před pojezdem železnice. Jenže ten po TT nejel DC kvůli kostkám ani z důvodu objetí toho břevno, ale parkující IAD u chodníku, mezi níž a TT se nevešel. No a když hned za ní chtěl z TT sjet tak tam ejhle bylo to břevno, z něhož jeho vyproštění trvalo cca hodinu (přijel jsem tehdy "při mém svačinaření" jako druhý na Plzeňku DC). Buďme však upřímní - jel-li by podél TT břevno pravděpodobně nadzvedl a ztrhnul TV, jehož oprava by byla časově mnohem delší.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Ted si mi to vzal z pusy.Petr píše:A ty co tam již jedou jedou raději po našich kolejích i za podélnými prahy....MM-Mikulovsky píše:(...)byť nepamatuji poslední úpravy, tak vzhledem k situaci kdy to má být silnice místní a projíždějící IAD má využívat souběžnou ulici Strakonickou (případně Radlickou), tak je ten stav zcela vyhovující - kostky IAD odrazují od nežádoucího průjezdu Nádražní.
Reko bylo myslím 2006-2007, takže zase tak daleko to není a tenkrát to bylo docela diskutované téma.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
A ty co tam již jedou jedou raději po našich kolejích i za podélnými prahy....MM-Mikulovsky píše:(...)byť nepamatuji poslední úpravy, tak vzhledem k situaci kdy to má být silnice místní a projíždějící IAD má využívat souběžnou ulici Strakonickou (případně Radlickou), tak je ten stav zcela vyhovující - kostky IAD odrazují od nežádoucího průjezdu Nádražní.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Marek B.:
1.) Od kdy jsou kostky "bezúdržbové"? Samozřejmě (narozdíl od asfaltu) nepraskají, ale občas se propadají = musí (respektive měli by) být předlážděny (v horším případě jsou díry zality asfaltem - jako v zastávkách BUS v ulici Vodárenské). Navíc počítám, že se hůř (proti asfaltu) uklízí.
2.) Od kdy je v ulici U Výstaviště provoz "malý"?
1.) Od kdy jsou kostky "bezúdržbové"? Samozřejmě (narozdíl od asfaltu) nepraskají, ale občas se propadají = musí (respektive měli by) být předlážděny (v horším případě jsou díry zality asfaltem - jako v zastávkách BUS v ulici Vodárenské). Navíc počítám, že se hůř (proti asfaltu) uklízí.
2.) Od kdy je v ulici U Výstaviště provoz "malý"?
Re: Rekonstrukce TT
Hlavně bych chtěl zmínit, že v momentě, kdy není jasné, jak bude komunikace v budoucnu vypadat (U výstaviště) je nechat tam zcela bezůdržbové kostky nejlevnější řešení, je to stejné, jako s těmi panely. To samé Nádražní. Kostky drží, provoz malý - proč to měnit?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
1.) Jana Masaryka - naprostý souhlas9001 píše:Tak ono takových případů se najde více. Pravý opak je na Jana Masaryka. Rozbité BKV a nádherná silnice.
Bohužel když už se dohodnou tak to dopadne fiaskem jako Nádražní. Tram mají asfalt silnice kostky.
2.) Kde se na Nádražní DPP a TSK domluvili a dopadlo to tak, že TRAM má asfalt a IAD kostky?
a) V oblasti Anděla (mezi ulicí Lidická a Jindřicha Plachty) TT naposledy dělaná loni a komunikace s chodníky a zastávkami tam je již v současném stavu několik let! Mimochodem IAD by neměla (mimo obsluhu) tímto úsekem dojíždět až k ulici Lidické, ale nejpozději odbočit cca v jeho půli do ulice Na Bělidle.
b) Mezi Andělem a Na Knížecí (potažmo ulicemi Jindřicha Plachty a SSZ řízenou křižovatkou s ulicemi Ostrovského a Vltavská) kupodivu loni při REKO TT byl vyměněn i asfalt na souběžné vozovce až k chodníkům!
c) Na Knížecí (mezi Ostrovského a Za Ženskými domovy) loni proběhla jen reko TT - vozovka zůstala zcela původní.
d) Od Na Knížecí po Smíchovské nádraží (respektive od ulice Za Ženskými domovy po ulici Kotevní) je sice TT s asfaltovým krytem a komunikace dlážděná, a byť nepamatuji poslední úpravy, tak vzhledem k situaci kdy to má být silnice místní a projíždějící IAD má využívat souběžnou ulici Strakonickou (případně Radlickou), tak je ten stav zcela vyhovující - kostky IAD odrazují od nežádoucího průjezdu Nádražní.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce TT
To máš na mysli reko Buštěhradky nebo něco jiného ? V prvním případě bych byl v klidu.Petr píše:Za situace, kdy nevíme, jak dlouho tahle trať zůstane v tomto místě v tomto trasování...
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Ani tam se nedohodli. DP rekonstruoval trať, TSK vozovku nikoliv...9001 píše:(..)Bohužel když už se dohodnou tak to dopadne fiaskem jako Nádražní. Tram mají asfalt silnice kostky.
Nepřijdou. Má to logiku. Za situace, kdy nevíme, jak dlouho tahle trať zůstane v tomto místě v tomto trasování, za situace, kdy uzavírka musí trvat co možná nejkratší dobu, za situace, kdy nové tratě z BKV panelů dělat nechceme a za situace, kdy pevná jízdní dráha by byla (s ohledem na výše uvedené nejasnosti příští podoby a polohy tratě) vyhození peněz do luftu je tohle správné řešení.Karosák píše:(...)Jinak nepřijdou vám ty BKV v podloží jako trochu divoká karta
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Tak ono takových případů se najde více. Pravý opak je na Jana Masaryka. Rozbité BKV a nádherná silnice.Karosák píše:No taky si říkám, že kostky zůstanou. Viz Na Slupi (tam tedy nejsou kostky, ale rozbitý asfalt podél chodníků). Jinak nepřijdou vám ty BKV v podloží jako trochu divoká karta
Bohužel když už se dohodnou tak to dopadne fiaskem jako Nádražní. Tram mají asfalt silnice kostky.