To se udělá něco jako preference u Národního divadla? To asi né, žejo?magistrat.praha-mesto píše:Rekonstrukce bude zahrnovat i trolejové vedení, řídící systémy, dráhové kabely, dopravní značení a úpravu světelného signalizačního zařízení. .
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce TT
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Informace k rekonstrukci tramvajové trati na Národní třídě a ve Spálené ulici
http://magistrat.praha-mesto.cz/84405_I ... lene-ulici
Rekonstrukce tramvajové trati na Národní třídě a ve Spálené ulici bude zahájena 27. července. Investorem stavby je Dopravní podnik hl. m. Prahy, předpokládané náklady jsou 93 mil. korun (bez DPH). Provoz tramvají bude přerušen v úseku od křižovatky Lazarská x Spálená po křižovatku Újezd x Vítězná. Tramvajová trať bude zprovozněna 1. září 2010.
http://magistrat.praha-mesto.cz/84405_I ... lene-ulici
Rekonstrukce tramvajové trati na Národní třídě a ve Spálené ulici bude zahájena 27. července. Investorem stavby je Dopravní podnik hl. m. Prahy, předpokládané náklady jsou 93 mil. korun (bez DPH). Provoz tramvají bude přerušen v úseku od křižovatky Lazarská x Spálená po křižovatku Újezd x Vítězná. Tramvajová trať bude zprovozněna 1. září 2010.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
To je odpověď na něco nebo konstatování?Kalanis píše:Ještě je trať třeba opakovaně podbít.
Jak to myslíš? To, co tam teď je (do června bylo), snad není přechod na železnici?Kalanis píše:přímý přechod na SŽDC
Re: Rekonstrukce TT
Ještě je trať třeba opakovaně podbít.
Btw - nebyl by špatný vtip po přechodu na nové profily udělat přímý přechod na SŽDC (bez toho skokánku ), tady je ideální místo.
Btw - nebyl by špatný vtip po přechodu na nové profily udělat přímý přechod na SŽDC (bez toho skokánku ), tady je ideální místo.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
No podle mého logického uvažování by mohla devítka mít vnější + střední, protože má kratší interval a delší vlaky. Ale to je jenom můj názor, který se podle logiky DP nejspíš nepotvrdí.
Dnešní fotodokumentace z Andělu a Řep (a také konečně i rekonstrukce druhého vestibulu Stodůlek).
http://krinek.rajce.idnes.cz/20-7-2010_ ... ,Stodulky/
Mimochodem, ke smyčce Řepy, by mě zajímalo, jak budou řešit výškový rozdíl cca půl metru na spojce smyčky a železnice. Vykutají kus silnice a udělají svah? Nebo bude celá nová silnice kolem smyčky položena níže?
http://krinek.rajce.idnes.cz/20-7-2010_ ... 00963a.jpg
Dnešní fotodokumentace z Andělu a Řep (a také konečně i rekonstrukce druhého vestibulu Stodůlek).
http://krinek.rajce.idnes.cz/20-7-2010_ ... ,Stodulky/
Mimochodem, ke smyčce Řepy, by mě zajímalo, jak budou řešit výškový rozdíl cca půl metru na spojce smyčky a železnice. Vykutají kus silnice a udělají svah? Nebo bude celá nová silnice kolem smyčky položena níže?
http://krinek.rajce.idnes.cz/20-7-2010_ ... 00963a.jpg
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Nevi nekdo, zda plati, ze bude mit devitka nasledne vnitrni kolej?
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Spíš jinak.... Střední kolej je ochuzena o spojku střední vnitřní za výtupními a před nástupními zastávkami. Rozhodně nejde o nové zapojení na vnitřní, ty koleje byly propojené vždycky.Vašek píše:Na zastávkový ostrůvek smyčky Sídliště Řepy byl včera nainstalován nový typ zastávkového označníku. V jeho horní části se nachází displej, spodní část je určena pro klasické papírové jízdní řády. No a dnes ráno, když jsem to chtěl i zdokumentovat už tam nebyl . On je docela risk nechávat takovou vymoženost dva měsíce před zahájením provozu na místě.
A ještě jeden postřeh -jestli to tu už nebylo- při rekonstrukci se lehce změnilo kolejové uspořádání řepské smyčky. Před nástupními zastávkami se již střední kolej nespojuje s vnitřní, jak tomu bylo doposud, ale ústí do vnější koleje.
Re: Rekonstrukce TT
Na zastávkový ostrůvek smyčky Sídliště Řepy byl včera nainstalován nový typ zastávkového označníku. V jeho horní části se nachází displej, spodní část je určena pro klasické papírové jízdní řády. No a dnes ráno, když jsem to chtěl i zdokumentovat už tam nebyl . On je docela risk nechávat takovou vymoženost dva měsíce před zahájením provozu na místě.
A ještě jeden postřeh -jestli to tu už nebylo- při rekonstrukci se lehce změnilo kolejové uspořádání řepské smyčky. Před nástupními zastávkami se již střední kolej nespojuje s vnitřní, jak tomu bylo doposud, ale ústí do vnější koleje.
A ještě jeden postřeh -jestli to tu už nebylo- při rekonstrukci se lehce změnilo kolejové uspořádání řepské smyčky. Před nástupními zastávkami se již střední kolej nespojuje s vnitřní, jak tomu bylo doposud, ale ústí do vnější koleje.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Pár postřehů z dnešního rána na trase Anděl - Řepy, které později doplním fotografickými podklady.
Slibovaný obrazový matriál:
http://krinek.rajce.idnes.cz/19-7_-_Andel_-_Motol/
1) Linka X-9 již nejezdí přes Anděl po trase TT v ulici Plzeňské, ale zajíždí jako IAD do Kartouzské. Možná to už tak je delší dobu, já si toho ale všiml až dnes
2) Jsou již položeny vjezd do a výjezd ze smyčky Kotlářka.
3) Zastávka Kavalírka dopadla stejně jako (při tamní rekonstrukci) Sídliště Hloubětín - podchody byly zality betonem.
4) Koleje v Motole jsou už položeny až k podjezdu Bucharovy (u vozovny).
5) Se právě pokládají koleje na výjezdech z vozovny Motol.
6) Položené koleje jsou také mezi zastávkami Poštovka a Kotlářka - jedná se o otevřený svršek s klejnicemi S49.
7) Určitě toho je mnoho (mnohem víc) zajímavého i dále za Motolem, žel bohu jsem byl limitován časem nástupu na pracovní výkon
Slibovaný obrazový matriál:
http://krinek.rajce.idnes.cz/19-7_-_Andel_-_Motol/
1) Linka X-9 již nejezdí přes Anděl po trase TT v ulici Plzeňské, ale zajíždí jako IAD do Kartouzské. Možná to už tak je delší dobu, já si toho ale všiml až dnes
2) Jsou již položeny vjezd do a výjezd ze smyčky Kotlářka.
3) Zastávka Kavalírka dopadla stejně jako (při tamní rekonstrukci) Sídliště Hloubětín - podchody byly zality betonem.
4) Koleje v Motole jsou už položeny až k podjezdu Bucharovy (u vozovny).
5) Se právě pokládají koleje na výjezdech z vozovny Motol.
6) Položené koleje jsou také mezi zastávkami Poštovka a Kotlářka - jedná se o otevřený svršek s klejnicemi S49.
7) Určitě toho je mnoho (mnohem víc) zajímavého i dále za Motolem, žel bohu jsem byl limitován časem nástupu na pracovní výkon
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Rekonstrukce TT
Jj, taky jsem koukal, že to tam doznalo změn. Jestli do toho ještě nehrábnou, vypadá to, že desítka bude mít nástupní společně s devítkou, pokud jsem přes své dioptrie dobře koukal...MM-Mikulovsky píše:3.) Rýsují se koleje v obratišti v Řepých - ubylo tam propojení mezi kolejemi, vnitřní v ní nemá spojení se střední.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Také jsem se dnes projel kolem TT na Plzeňské:
1.) Když vidím jaká technika stoji u Anděla, tak je jasné že tam si (asi až po tu Bertramku) rekonstrukci TT dělá DP sám. A on jistě má omezený počet lidí.
2.) Na 1/2 1. křížení za Klamovkou (na němž byla DC 10 a ZC 20) sice jsou položeny a zabetonovány koleje, ale jistě ještě se bude následně dělat druhá polovina k zastávce, aby se rekonstrukci TT napojila na stávající. Dohromady to udělat nešlo, musela být totiž alespoň v jednom směru zachována IAD.
3.) Rýsují se koleje v obratišti v Řepých - ubylo tam propojení mezi kolejemi, vnitřní v ní nemá spojení se střední.
1.) Když vidím jaká technika stoji u Anděla, tak je jasné že tam si (asi až po tu Bertramku) rekonstrukci TT dělá DP sám. A on jistě má omezený počet lidí.
2.) Na 1/2 1. křížení za Klamovkou (na němž byla DC 10 a ZC 20) sice jsou položeny a zabetonovány koleje, ale jistě ještě se bude následně dělat druhá polovina k zastávce, aby se rekonstrukci TT napojila na stávající. Dohromady to udělat nešlo, musela být totiž alespoň v jednom směru zachována IAD.
3.) Rýsují se koleje v obratišti v Řepých - ubylo tam propojení mezi kolejemi, vnitřní v ní nemá spojení se střední.
Re: Rekonstrukce TT
Mám tomu rozumět tak, že nejsou lidi?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Bertramka by se mela kopnout co ja vim az od 1.8. Do te doby se musi udelat jeste Andel - Stefanikova.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
m@rtin:
a) Ne. Zastávka zůstane původní.
b) Ano. Ale ještě se nezačalo.
a) Ne. Zastávka zůstane původní.
b) Ano. Ale ještě se nezačalo.
Re: Rekonstrukce TT
Tak jsem se dnes projel kolem TT na Plzeňské. Měl bych jen pát dotazů:
a) psalo se tu, že reko bude včetně zastávky Klamovka, přičemž rozkopáno je jen ke křižovatce s ulicí Jinonická. Bude se tedy zastávka Klamovka rekonstruovat taky nebo ne?
b) stejně tak se mluvilo o kompletní rekonstrukci Anděl-Bertramka. Zatím se sáhlo pouze na úsek Anděl-křižovatka Radlická a dál vůbec nic. Bude se tedy dělat i po Bertramku nebo ne?
Díky
a) psalo se tu, že reko bude včetně zastávky Klamovka, přičemž rozkopáno je jen ke křižovatce s ulicí Jinonická. Bude se tedy zastávka Klamovka rekonstruovat taky nebo ne?
b) stejně tak se mluvilo o kompletní rekonstrukci Anděl-Bertramka. Zatím se sáhlo pouze na úsek Anděl-křižovatka Radlická a dál vůbec nic. Bude se tedy dělat i po Bertramku nebo ne?
Díky