Stránka 564 z 659

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 23.6.2010 9:22
od Proxy
kasme píše:ranní rychlopokládka trávníku u smyčky Špejchar :)
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ ... 0.jpg.html
á KUTULULU :lol:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 23.6.2010 8:54
od kasme
ranní rychlopokládka trávníku u smyčky Špejchar :)
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ ... 0.jpg.html

časosběrné video: http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ ... deo_20.avi

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.6.2010 9:58
od Honkam
Už jsem našel, ale nikde jsem jí neviděl. Asi jí během dne zas odvezli.
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... a3-003.jpg

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 20.6.2010 23:05
od MOp
existuje - co tak zapátrat na páteřních stránkách?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 20.6.2010 21:38
od Honkam
to MOp...děkuji za odpověď...
Existuje i podbíječka, která je menší než ta, která byla na Letné?
V Řepích jsem tento stroj neviděl.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.6.2010 22:27
od MOp
Ke směrové i výškové deformaci samozřejmě dojít může, ale nemělo by. Záleží na tom, jak moc kvalitně bylo provedeno hutnění pláně se štěrkem a samozřejmě podbití tratě. Svou roli hraje hlavně následná betonáž, která by měla těleso tratě dostatečně pevně zajistit a zabránit jakémukoliv pohybu.
Při použití trávy se může chápat podbíjení spíše jako preventivní údržba tratě před zhotovením definitivního povrchu, díky kterému nebude možné trať snadno směrově i výškově urovnat.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.6.2010 21:39
od Honkam
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat na nutnost podbíjení tramvajového tělesa. Při rekonstrukci v Řepích teď jako první dělají přejezdy. Koleje na štěrkové lože...zalití betotem a asfaltem..tím je přejezd hotov.
Když jsem četl postup pro obnovení trati na Hradčanské, tak tam nějká pani z města odpověděla, že zatravňovat se bude až po třetím podbití. V součastnosti se trat na u Špejcharu zatravňuje, minimálně rok byla v provozu a podbíječka tam byla cca minulý týden.
Proč se přejezdy nepodbíjely, ale pouze se přizvedly hevery a asi podsypaly pražce. Nemůže se nastat v budoucnu nějaký horizontální posuv nebo deformace?
Dík za odpověď

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.6.2010 20:43
od j p
Venca píše:Pokud by měl někdo zájem podívat se na fotky z RTT Nádražní, Plzeňská a Makovského ze 14.6.2010, může zde.

Jsou tam mimo jiné poležené pražce ještě bez kolejí v oblouku v Řepích a připravené kolejnice S49 u nádraží Praha - Zličín...
Dojemna je ta fotka dvou totoznych motoraku (jeden v puvodnim provedeni, druhy s faceliftem) s popisem "Setkani dvou generaci". To nejsou dve generace, to je porad stejne vozidlo!
Venco pozor na to (-X , pokud stejne posuzujete i damy, tak bych vam doporucil abyste pozadal svoji pritelkyni o predlozeni obcanskeho prukazu. Co kdyz je to spoluzacka vasi babicky, ktera tak dobre vypada jen diky make-upu? :lol:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.6.2010 11:17
od DPmPET
Stejně strojní podbíječky jsou stavěné pro drážní provoz,takže můžou pracovat do nějakého minimálního poloměru(zaleží na typu stroje).Myslím si že co vlastní metro je tak maximálně do poloměru r=50m,takže jí nemůžu stejně dopravovat po tramvajové síti (minimální poloměr r=20 m) a specifický profil kol,takže zbývá jedině přeprava po silnici na návěsu,což není zas tak velký problém.JDCT si stejně najímá od firmy Hans Wendel na podbití TT strojní podbíječku.
Kdyby se sehnaly podbíjecí kladiva tak se dají namontovat na strojní zatlačovačky,které původně sloužily jako strojní podbíječky .A jěště je adaptér s pobíjecími kladivy na Liebherra.
DPmPET 8-)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.6.2010 9:32
od Tonda Ježek
MM-Mikulovsky píše:A proč se teda nakonec nepoužívá? Byl by problém s jejím převozem? Kde je vůbec depovaná?
Deponovaná je zrovna tam kde je potřeba, naposledy se minulý týden přetahovala ze Zličína na Kačerov. Těch úseků kde se používá, opravdu moc není. Na trase C je její použití díky programovému pásu Matry prakticky vyloučeno (musela by se udělat několikadenní výluka vlakového zab. zař), na B se podbíjí tratě v obou tubusech (Rajská zahrada - Černý Most a Hůrka - Lužiny). A samozřejmně všechna tři depa.
Nemá cenu spekulovat, zda by jela po tramvajových kolejích, rozhodně nejednoduší by bylo jí převézt po silnici.
MOp píše:Důvod, který mi byl kdysi sdělen se nemusí zakládat na pravdě a nemám jej ověřen. Berte jej s rezervou - majetkoprávní vztahy = metro vs. tram resp. škoda vs. dpp
Škodovka či Siemens jsou mimo, pracovní vlaky outsourcované nejsou, stále se o ně stará JDCM. Mluvilo se o tom, že pracovní vlaky by dostala Skanska, ale nějak to utichlo. Pokud skutečně existuje nějaký problém v dohodě, tak mezi JDCM a JDCT.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 18.6.2010 22:13
od Zakutaleny.banan
MOp píše:Tak nám na Spejchare roste první trava! Jen to automaticke zavlazovani zase jaxi chybi.. :-(
Podle informace zde tam automaticke zavlazovani je.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 18.6.2010 17:00
od Venca
Pokud by měl někdo zájem podívat se na fotky z RTT Nádražní, Plzeňská a Makovského ze 14.6.2010, může zde.

Jsou tam mimo jiné poležené pražce ještě bez kolejí v oblouku v Řepích a připravené kolejnice S49 u nádraží Praha - Zličín...

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 18.6.2010 14:08
od kasme
Fotky Hradčanská http://www.tunelblanka.cz/aktualni-vyvo ... allery=284
a Letná http://www.tunelblanka.cz/aktualni-vyvo ... allery=283

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 18.6.2010 13:40
od Tom
Když už propojení tram s metrem tak nejlépe tady ;)
http://www.mapy.cz/?query=#mm=TtTcFP@x= ... 90536@z=17

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 18.6.2010 13:39
od MOp
Důvod, který mi byl kdysi sdělen se nemusí zakládat na pravdě a nemám jej ověřen. Berte jej s rezervou - majetkoprávní vztahy = metro vs. tram resp. škoda vs. dpp.