Stránka 572 z 659

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 25.5.2010 17:05
od Absolut
Ona funguje dokonce líp, než se předpokládalo.

Však taky po jejím zprovoznení úplně utichly hlasy samozvaných odborníků z okolí dp-arény.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 25.5.2010 16:33
od kruťák
Však jo, já to nemyslel nijak kriticky, sám jsem s tou tratí nad míru spokojen, zvlášť snížení hlučnosti =D>
Jinak díky za objasnění.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 25.5.2010 13:59
od MOp
Třetí podbití se dělá zpravidla po 1/2 - 3/4 roce provozu. Zatím nevím o tom, že by mělo být něco v brzké době v plánu.

A proč se o tom nepíše? Protože to FUNGUJE. Žádný vlak nevypadnul, trať je tichá a řidičům se zamlouvá. Alepoň já mám takové zprávy. Pouze jeden nevšední řidič si stěžuje na házení ve dvou místech tratě s jistým typem vozu, který je dán jistou provozní specifičností..

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 25.5.2010 13:38
od kruťák
Nějak mi poslední dobou uniklo info o trati na Lehovec. Bude se tam ještě dělat (nebo už se udělalo) nějaká práce po zátěži? Mám na mysli něco jako třetí podbíjení, drobné opravy kolejí atd... Nebo je to všechno OK?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 17.5.2010 16:56
od Bobik
Tak mě napadlo, jak se vlastně bude v Troji postupovat, když vypadnou čočky? Zavolá se na CD a dál? Budou to nějak "řídit shora", tj přijedu, ohlásím se, dostanu volno a po průjezdu se zas odhlásím, nebo se bude čekat na dispečery a ti to budou nějak (každý na jednom konci a domluvou po vysílaččce mezi sebou) pytlikovat na místě?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 17.5.2010 15:26
od kasme
Troja:
Majesty píše:Dnes sa všemožne meria ;). Doobedu operovala okolo rámusaku vymeriavaca loď a poobede už bol pozorovaný meřící vůz na preložke tramvajovej trate.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 16.5.2010 9:57
od kasme
Pokud myslíš Svatovítskou a Prašný most tak cca 2 roky :) Ale to se může klidně změnit... známe MHMP... :)
http://mo.ttnz.cz/staveniste/prasny-most/ (termíny jsou samozřejmě pouze orientační)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 16.5.2010 2:09
od pawel
ta TT v nové poloze je provizorium, ódr? a na jak dlouho?
díky za fotky a informace.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 16.5.2010 1:31
od kasme
pár fotek od mostu Svatovítská http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/100515/

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 15.5.2010 13:44
od martyn
Omlouvám se, pokud už to tu bylo: kalkuluje dostavadní harmonogram prací s dobou, po kterou bude v provozu na Trojské provizorium (v měsících/případně v letech)? :D Předpokládám závislost na zahájení stavby Trojského mostu...

btw Po zporovoznění provizoria se pro úsek Trojská-Nádraží Holešovice paušálně zvedá jízdní doba z dvou na čtyři minuty. Cestující jistě ocení větrání na Trojské, pokud světla zrovna vyjdou... Ovšem uznávám, že jinak to příliš vyřešit nejde. A pro odlehčení trati například nájezdy linky 5 z Kobylis na Výstaviště i po otevření provizoria zůstávají přes Palmovku.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 15.5.2010 13:11
od 7080
jaluh píše:
Padych píše:Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?
Na Zvonařce.
Už tam stojí dlouho, od podzimu.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 15.5.2010 11:56
od jaluh
Padych píše:Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?
Na Zvonařce.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 15.5.2010 11:48
od Padych
Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.5.2010 17:23
od mart337
Marek B. píše:
P_V píše: Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.
... a bude úplně k ničemu, protože když se něco stane ve Vodičkově, tak z tamních 6 linek do Ječné půjde převést tak 1 a to ta, co se předtím převedla z Ječné na VN :)
No, to záleží na tom, zda při nějaké větší MU, či nutné výluce, bude ochota k úpravám tras dalších linek. Mimochodem Vodičkovou jezdí jen 4 denní. Ale podle mne by se dalo v tomto případě docela snadno upravit linkové vedení takto:
3 asi stejně vždycky pojede po nábřeží a přes Nám. Republiky.
14 asi taky po nábřeží
9 bych vedl přes Karlák a IPP, zde by buď jela ve stávajícím stavu na Korunní a nebo po vybudování spojení vlevo na Muzeum (tady bych spojení navrhl úpravu takto - ve směru od KN hned vlevo z Jugoslávské do Bělehradské udělat jen tento jeden oblouk a v opačném směru bych vedl trať ze Škrétovy krátce Anglickou do Londýnské a oblouk do Jugoslávské. V Anglické by k žádnému velkému omezení nedošlo, jenom by se "použilo - uzavřelo" krátké levé rozšíření o třetí pruh a Londýnská je v tomto uváděném směru jednosměrná). Používání by bylo možné asi jen pro tyto mimořádné účely.
No a 24 bych vedl z Kohinoru po Moskevské a Francouzské na IPP a Muzeum.
No a pro případ že by někomu vadilo, že Ječná by to nepobrala, bych operativně odklonil 22 přes Nusle. 22 nahradí v Nuslích 24, 9 nahradí v Ječné 22 a 24 nahradí ve Francouzské 22.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.5.2010 16:12
od MF
tak jako alternativa za Vodičkovu bude rovina na Floře (Orionka - Olšanské náměstí) :) Trochu to je ale z ruky :lol: