Stránka 573 z 659

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.5.2010 15:36
od Marek B.
Já to myslel tak, že bude k ničemu ve vztahu k centru. Protože někteří lidé říkají, že pokud by byla TT kolem HN, tak nemusí být při existenci spojky KN - Muzeum TT na Příkopech, protože by to byla alternativa k Vodičkově, což není pravda. Jinak kvůli odklonům 10 a 16 si tam ten oblouk klidně udělejme. :)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.5.2010 13:17
od Absolut
MM-Mikulovsky: Tahle úvaha byla již v tom roce 1994. A to se tehdy teprve plánovalo zřízení nějaké d-10.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.5.2010 12:39
od MM-Mikulovsky
Marek B.: Nebude k ničemu - umožní odklonit spoje běžně jedoucí od Karláku do Korunní v případě MU či REKO v ní či na Míráku!

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.5.2010 3:43
od Marek B.
P_V píše: Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.
... a bude úplně k ničemu, protože když se něco stane ve Vodičkově, tak z tamních 6 linek do Ječné půjde převést tak 1 a to ta, co se předtím převedla z Ječné na VN :)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.5.2010 15:57
od P_V
Absolut píše:Úplně jiná situace je na I.P.Pavlova, tam se o tom mluvilo v roce 1994 docela vážně, i když to znamenalo dost hýbat s osou trati v Bělehradské ulici. Nakonec se od toho záměru upustilo z důvodu extrémních nákladů na přeložky IS.
Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.5.2010 14:01
od Absolut
Kalič: Ne.

Teoreticky by to šlo 4 způsoby, z nichž ani jeden není dostatečně výhodný.

1) Oželení oblouku z Plzeňské do Nádražní a zároveň přisunutí trati v Nádražní a Štefánikově těsně k zástavbě směrem od řeky.
2) Zřízením nového oblouku s kontraoblouky na začátku = hafo srdcovek navíc.
3) Jednokolejný oblouk
4) Zbouráním baráku jak píše MOp.

Úplně jiná situace je na I.P.Pavlova, tam se o tom mluvilo v roce 1994 docela vážně, i když to znamenalo dost hýbat s osou trati v Bělehradské ulici. Nakonec se od toho záměru upustilo z důvodu extrémních nákladů na přeložky IS.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.5.2010 13:56
od MOp
Když vyhodiš ten rohak do povetri, tak to pujde.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.5.2010 13:52
od Kalič
Taková otázka, existoval někdy plán že by se v případě rekonstrukce křižovatky Anděl doplnil poslední směr od Malostranské do Zborovské, chápu je tam hodně málo místa, ale nějakou směrovou úpravou by to možná šlo, né?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 11.5.2010 21:52
od kasme

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 11.5.2010 17:13
od Neo_Moucha
díky moc, já to hledal a nějak nemohl najít... :oops:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 11.5.2010 17:10
od johndj
Neo_Moucha píše:Měl bych dotaz - co se chystá na trati na Petřiny, jsou tam rozestavěné značky na náhr. bus dopravu?
Viz: viewtopic.php?f=15&t=550&p=126642&hilit=#p126642

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 11.5.2010 17:03
od Neo_Moucha
Měl bych dotaz - co se chystá na trati na Petřiny, jsou tam rozestavěné značky na náhr. bus dopravu?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 11.5.2010 15:19
od tramvajka
Tak jsem dnes nahrál jedno videjko, aby jste věděli, jak se tu bydlí :? . Už nám začali kopat i chodník před barákem. Jakmile se začne kopat, tak se u nás v bytě začne vše hejbat. Statika domu není také nejspíš nejlepší.

Tak tady ten odkaz : http://www.youtube.com/watch?v=KzmGcKyqwXk



P.s.: Omluvte video bez zvuku, nějak mi blbne šotopřístroj :lol: .

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 10.5.2010 15:50
od Absolut
Pan MM-Mikulovsky se nemýlí. V Myslíkově ulici se kromě rekonstrukce komunikace a tramvajové trati sahá do několika inženýrských sítí. Současně s tím v té ulici bydlí lidi a taky jsou tam různá zařízení včetně pár prima hospod. No a tak je nutné zachovat aspoň nějakéu dopravní obsluhu a stavba je rozdělena do několika etap (viděl jsem DIO, ale nedal bych dohromady ani počet etap, bylo to moc barevných obrázků). Opakovaně dojde k zakrytí jámy nebo rýhy po sítích z důvodu převedení dopravy. Definitivní povrchy čekejte tak za měsíc a půl.

Jo a ta potkávačka samozřejmě zmizí.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 10.5.2010 14:44
od MM-Mikulovsky
O zrušení potkávačky v Myslíkově se v DP mluvilo. Dění v ulici jsem viděl naposledy během minulého týdne jen od křižovatek na jejích koncích. Důvodem zadlážděni nějakého výkopu může být nutnost všechny práce podřídit zachování provozu IAD ve směru od Karlova náměstí (respektive ulice Odborů), protože Resslova ulice a vlastně i Karlovo nám. vedle TT od Spálené je užší o jeden pruh než Žitná, jíž do něho IAD přijíždí a právě část z ní "mizí" do ulice Odborů. Nebýt této skutečnosti tak se Karlákem nedá vůbec projet (IAD i TRAM, které se s ní u Spálené křižují a i v běžném provozu jsou ve špičkách IAD často blokovány).