Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod DPmPET v 25.7.2007 21:04

MOp napsal:ze zverejnenych fotek je to vice nez vymluvne.. nebyly.
Byly akorát v Jaromírově ulici 2ks jinak už nikde se to nedělalo
DPmPET 8-)
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Odeslatod MOp v 25.7.2007 20:56

ze zverejnenych fotek je to vice nez vymluvne.. v esíčku nebyly.
Naposledy upravil MOp dne 26.7.2007 20:42, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
 
Založen: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Blázen a kritik, který zhasl u Bucků.

Odeslatod V. Ložek v 25.7.2007 20:48

Absolut napsal:K tomu Albertovu spíš OBROVSKÁ POCHVALA:
V oblouku Svobodovy ulice se zřizují zarážky proti
příčnému putování panelů - jen tak dál !!!


Byly zarážky proti posunu panelů zřízeny také na Ostrčilově náměstí, v esíčku na křižovatce Jaromírova x Sekaninova a v Křesomyslově?
V. Ložek
Uživatel
 
Založen: 18.12.2006 22:17

Odeslatod Absolut v 23.7.2007 8:31

HURÁ.

Posílám velikou pusu všem popíračům vídeňských zastávek, dneska ráno jsem stál 25 min na Albertově a všichni řidiči pochopili, kudy mají jet, jediné auto, které jelo po kolejích byla Městská policie :D
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod Tom 11 v 22.7.2007 1:22

Tak jsem vyhledal minulou diskuzi o křižovatce je tam i plánek..

http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?t=684&postdays=0&postorder=desc&start=105
Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
 
Založen: 19.8.2006 17:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.

Odeslatod Brejšín v 21.7.2007 23:41

Existuje někde plánek budoucího vzhledu křižovatky Palackého náměstí?
Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
 
Založen: 03.5.2005 17:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Odeslatod MOp v 13.7.2007 7:42

Hura Sokolovská, hura Hans Wendel
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
 
Založen: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Blázen a kritik, který zhasl u Bucků.

Odeslatod Absolut v 13.7.2007 7:32

Bohužel ty zdánlivě nelogické věci v projektech mají často svůj důvod. Zejména ve městě.

Křižovatka na Stírce z 90. let se úplně vybourala proto, že byl obrovský tlak PČR na zlepšení výškového průběhu hlavní komunikace pro IAD, takže se výškově hodně měnila a to jaksi na desce se zabetonovanými pražci nejde udělat. To, co jsi viděl na stavbě při bourání je běžné u všech křižovatek z období kolem 95 - nakonec v srpnu si to zase vychutnáš na Klárově.

Řemeslné provedení Albertova nebudu více komentovat, každý se tam může projít a podívat se sám, zejména bych to doporučoval HURÁ CENZOROVI, co to tady čte (zdravím na Sokolovskou)
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod DPmPET v 12.7.2007 17:41

Absolut napsal:Kámo, ty nestíháš jednu věc - ten problém nastal dááávno před stavbou, třeba byl rozsah stavby pevně dán nějakou nesplnitelnou posmínkou nějaké zúčastněné strany. Třeba jako o dvě zastávky dál muselo zůstat pár starých panelů (jistě víš kde a proč).

Technicky by to problém samozřejmě nebyl, nahradit toho "hada" jedním obloukem, nebo lépe dvěma obloučky s mezipřímou. Ale Ty to nesmyslně svaluješ na Hans Wendel, když zrovna tohle je snad jediná věc, za kterou oni nemůžou, neboť byla jasná, když ještě ani nevěděli, že budou nějaký Albertov stavět.

Mě se řemeslnické provedení tramvajové křižovatky prostě nelíbí ,protože technologie prováděná firmou Hans Wendel je prostě u mě prasárna,Jedna polovina zalita litým betonem jednolitě až na štěrk z pražcema ,druhá část zasypána živicí a povrch proveden litým asfaltem.
Dával sem fotečku jak oni zhotovují izolaci s folie pro eliminaci bludných proudů.Taky se stím nemazlej
U mě tato firma není kvalitní .Kde co zhotovily (Bělohorská-Malý Břevnov-Bílá hora,Prašný most)všude se to houpe.A o Stírce kterou oni zhotovily nebudu radši ani popisovat a celá i z pražcema skončila na skládce,kromě železa.
DPmPET 8-)
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Odeslatod arny v 12.7.2007 16:50

Ono to je těžký, máš v ruce projekt a toho se musíš držet i když víš, že je to úplná pí*ovina. To si potom člověk říká co je to projektanta, který to kreslil. Samozřejmě, že můžeš se od projektu malinko odchýlit. Pak se také kreslí skutečné provedení podle geodetů. Když tam má být oblouček tak tam prostě být musí.
Teď si vzpomínám, že se kdesi u Karlových Varů rekonstruovala žel trať uprostřed dlouhé roviny, kde se s klidem mohlo jet klidně víc než 160 km/h, ale paní projektantka udělala uprostřed roviny esíčko a tak tam to esíčko bohužel je, i když nikdo z nás nepochopil co tím autor chtěl říct. Tím však nechci říct, že se stavbaři nikdy nezmýlí.
Uživatelský avatar
arny
Uživatel
 
Založen: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Odeslatod Absolut v 12.7.2007 13:55

Kámo, ty nestíháš jednu věc - ten problém nastal dááávno před stavbou, třeba byl rozsah stavby pevně dán nějakou nesplnitelnou posmínkou nějaké zúčastněné strany. Třeba jako o dvě zastávky dál muselo zůstat pár starých panelů (jistě víš kde a proč).

Technicky by to problém samozřejmě nebyl, nahradit toho "hada" jedním obloukem, nebo lépe dvěma obloučky s mezipřímou. Ale Ty to nesmyslně svaluješ na Hans Wendel, když zrovna tohle je snad jediná věc, za kterou oni nemůžou, neboť byla jasná, když ještě ani nevěděli, že budou nějaký Albertov stavět.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod DPmPET v 12.7.2007 13:48

Absolut napsal:Je ÚPLNĚ JEDNO, kterou kolej dělali kdy. V koleji z.c. je udělané rozšíření, aby byly dodrženy v křižovatce průjezdné průřezy. Proto je tam esíčko. No a ve stávajícím stavu hned za úpravou je oblouk. Tím vzniká tenhle had. Kdyby rosah stavby mohl šáhnout až do toho oblouku (je na fotce vidět v dálce na starých panelech), tak mohly být místo "hada" dva stejnosměrné obloučky.

Je to divná geometrie, ale je to tak, jak to mělo být.

To je tak obrovský problém na prkně na papíře vykroužit oblouk,na díle vyfrézovat a udělat novou živici,vyměřit polohu panelů,položit panely a koleje a zatlačit.Tam bylo docela na to hodně času(2.měsíce),takže se to dalo udělat.
DPmPET 8-)
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Odeslatod Absolut v 12.7.2007 13:38

Je ÚPLNĚ JEDNO, kterou kolej dělali kdy. V koleji z.c. je udělané rozšíření, aby byly dodrženy v křižovatce průjezdné průřezy. Proto je tam esíčko. No a ve stávajícím stavu hned za úpravou je oblouk. Tím vzniká tenhle had. Kdyby rosah stavby mohl šáhnout až do toho oblouku (je na fotce vidět v dálce na starých panelech), tak mohly být místo "hada" dva stejnosměrné obloučky.

Je to divná geometrie, ale je to tak, jak to mělo být.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Folie proti eliminaci bludných proudů

Odeslatod DPmPET v 12.7.2007 13:37

Nevím ,ale firmy SKANSKA nebo Hans Wendel neumějí dávat folii pod drážní upevnˇovadla?Když už se to provádí tak alesponˇ kvalitně a ne tohle zpracování.
DPmPET 8-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Napojení tramvajové trati

Odeslatod Martin v 12.7.2007 13:27

DPmPET napsal:Takhle vypadá práce renomovaných firem.
DPmPET 8-)


To vypadá na firmu Horské dráhy, s.r.o. :lol:
Docela by mě zajímalo, kterou kolej dělali první, jestli tu křivou ke křižovatce nebo tu k Botanické zahradě, páč ta vypadá celkem rovně.
Uživatelský avatar
Martin
Uživatel
 
Založen: 14.3.2007 14:37
Bydliště: Prágl - Strašnice

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron