Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Absolut v 09.3.2007 16:42

V Revoluční úspěch výsledku ukáže čas :(
Takových desek, jako tam, moc není.

Bohužel, relativně časté (a podobný bordel dělající) je toto:
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod Radek v 09.3.2007 16:24

To Absolut: na kolika místech tak zhruba jsou BKV na desce? Podle hluku a vibrací bych tipl že příkladem by mohla být Na Slupi u zast. Albertov. Dalo by se snadno vrátit ke klasice jako v Revoluční?
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Odeslatod Absolut v 09.3.2007 15:27

1) je v ní v létě vedro

2) řeší problém jen částečně - bude tam odraz hluku uvnitř, kde bude taky zakrytá zastávka.

3) vytváří se zbytečně nová sprejerská plocha

4) architektonicky nevhodně rozděluje prostor, který by se naopak dal při stavbě v blízkosti lépe upravit - třeba zelení, stávající tráva v betonových ohrádkách je hrozná

ad DJ: Klasika v gumě vydrží přes 20 let. Na Hagiboru máš nejblíž BKV položené na tenké vrstvě akfaltového koberce na původní betonové desce. To nebylo kvalitní ani nové.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod Káem v 09.3.2007 14:26

Absolut napsal:Tady by to chtělo, aby se MHMP chytil a řekl, milý soukromý investore, tahle protihluková stěna (střecha) je nevhodná

A proč je nevhodná?
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
 
Založen: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 09.3.2007 14:17

Absolut napsal:Tady by to chtělo, aby se MHMP chytil a řekl, milý soukromý investore, tahle protihluková stěna (střecha) je nevhodná, buď tam ten barák nepostavíš (nevyjdou limity na hluk), nebo přispěješ pár mega na rekonstrukci TT v ulici Na Žertvách.

Jenže takováhle koordinace na úrovni MHMP je utopie
Co furt proti tomu máte, takhle to bude odhlučněný na dlouhou dobu, jak dlouho ti tam asi vydrží svršek... Když jsem ležel kdysi dávno v nemocnici na Hagiboru, tak jsem ty tramvaje proklínal, jakej to tam dělalo bugr...
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod Absolut v 09.3.2007 14:06

Tady by to chtělo, aby se MHMP chytil a řekl, milý soukromý investore, tahle protihluková stěna (střecha) je nevhodná, buď tam ten barák nepostavíš (nevyjdou limity na hluk), nebo přispěješ pár mega na rekonstrukci TT v ulici Na Žertvách.

Jenže takováhle koordinace na úrovni MHMP je utopie
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod demon v 09.3.2007 10:45

DJ LA DÉFENSE napsal:Hodně hezké :D Mě se to moc líbí

No vždyť to řikam... :P

Ale tohohle děsu bych se skutečně nebál - ...návrh protihlukových opatření uvažuje...
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Odeslatod MOp v 09.3.2007 9:51

Jediný efekt, který tato hrůza přnese, bude skleníkový efekt. Nechtěl bych stát v létě na té vytopené zastávce Palmovka, případně být řidičem, který zde bude projíždět, protože to bude úděs..

Pozitivní efekt to bude mít pro řidiče gumokolů před TV Prima, jelikož se tamní část pěší zóny přemění na totální parkoviště..
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
 
Založen: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Blázen a kritik, který zhasl u Bucků.

Odeslatod Absolut v 09.3.2007 9:13

To je typické zvěrstvo architektů. Stejný efekt, jako tohle monstrum, by mělo vyházení BKV a zřízení klasiky na desce vystlané gumou + podél trati alej stromečků a živý plot. Vypadalo by to tisíckrát líp a vyšlo by to levněji.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod Karotka v 09.3.2007 8:57

Jednak je to bariéra, která rozdělí zástavbu, jednak nevím, co chtěl básník říci tím "samočištěním". Pokud to nebude někdo mejt a hlídat, tak to zanedlouho bude zaprášený a zasprejovaný -> neprůhledný, nepřehledný. Uvnitř se budou schovávat bezdíci. Ty stromy zvenčí spolu se spodním zakončením konstrukce se zase stanou "přírodním WC".
A co třeba nějaká závada na trati nebo tramvaji? Jak se do toho budou dostávat???
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Odeslatod Paulie v 09.3.2007 8:43

DJ LA DÉFENSE napsal:Hodně hezké :D Mě se to moc líbí

Hezké to je, ale dobré tak někam na sídliště. Nikoli do zástavby. Totální pohřbení pěší zóny a oddělení obou stran pro chodce.. Kdyby tam radši dali pořádný svršek místo ekotunelu :?
Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
 
Založen: 20.6.2005 12:34

Odeslatod pan Vedoucí v 09.3.2007 7:33

protihlukove opatreni palmovka

No to je zase kokotina na entou. To snad nemysli vazne tam postavit takovouto obludu..
Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
 
Založen: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 09.3.2007 1:01

Hodně hezké :D Mě se to moc líbí
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

TT Na Žertvách

Odeslatod Proxy v 09.3.2007 0:29

Náhodou jsem na netu našel plány dostavby objektu nad AO Palmovka a byla tam i zmínka o protihlukových opatřeních, kde se prý uvažuje, že kolem stávající TT v ulici Na Žertvách by v blízkosti nové budovy byla vystavěna protihluková stěna. V této souvislosti mne napadá, jaké požadavky na odhlučnění se objeví u případné výstavby další nových tramvajových tratí...

Přepis z projektu:
Řešení tramvajové trati v ulici Na Žertvách - návrh protihlukových opatření uvažuje s vytvořením uzavřené protihlukové stěny – tunelu v délce cca 150m (navazující úseky TT budou řešeny úpravou kolejového svršku apod.)
Protihluková tunelová stěna bude rozdělena na 2 části – průjezdnou s profilem u paty cca 10m a výšce cca 7m, a na část se zastávkou TT uvažovanou pro 2 tramvajové soupravy s profilem u paty cca 15m a výšce cca 7m. V místě zastávky bude proveden vstup. Dimenzování profilu tunelu je dáno bezpečnostními a požárními požadavky v provozu TT.
Předpokládaná konstrukce zmíněného tunelu je dle informací architekta (ing. arch. Ivan Stuchlý – D.E.S. Praha) navržena v následující skladbě (model umístění - D.E.S. Praha):
půlkruhovový ocel. rám se ztužujícími příčníky s deskami plexiskla o šířce cca 2m, tl.cca 20mm max.
sokl beton pohledový, možno kanelury, výška cca 80-100cm
v místě zastávky otvory z boku do tunelu

Navržený ekotunel, který je celoprosklený nevyžaduje vlastní osvětlení ani nezastíní okolí, vzhledem k délce 147 m a přerušení tramvajovou zastávkou nevyžaduje umělé větrání. Obloukový tvar umožňuje samočištění. Částečný porost popínavou zelení, designérské tvarování a architektonický detail umožní potlačit jeho rozměry a neobvyklost jeho umístění v městské zástavbě.

Přehledná situace navrženého podmiňujícího řešení je patrná z následujících obrázků:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod radek31 v 24.2.2007 11:28

1) říká se tomu rozjezdová splítka
2) podle toho nákresu je zcela jasné, že bude na Palačáku pouze jedna a to ve směru od Výtoně (rozjezd doleva/rovně)

výhoda je kromě rychlejšího stanicování a rychlejšího průjezdu křižovatkou taky v tom, že program SSZ ví s dostatečným předstihem kam ta tramvaj pojede a může lépe preferovat
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron