Stránka 575 z 659

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 06.5.2010 17:26
od MF
děkuji, zajímavé.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 06.5.2010 16:57
od MOp
varianta 1

varianta 2

zda plati i nadale nevim. poloha predelavanych zastavek by mela vyhovovat navrhu.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 06.5.2010 15:25
od MF
Mohl by mi někdo znalý situace vysvětlit jak to tam bude v té budoucnosti? Právě budovaná trať se má za cca 10 let zrušit? a přeložit do vrbenského, aby se napojila přes otočku autobusů u mekáče na stávající trať kolem metra? Trať od Výstaviště směrem na Zátory a k metru, kde tedy bude jen prostý oblouk překážet nebude? Já tedy nevím, ale kam chtějí tu magistrálu vést mi není jasný? K Výstavišti? Nebo jen do Vrbenského?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 06.5.2010 14:57
od pawel
dnes jsem byl v holešovicích a troji a okolí NH je doopravdy chuťovka. vždycky byla, teď je to ještě lepší, a k tomu to počasí. nejlépe všechno odstřelit (krom pár pěkných domů) a postavit odznova a jinak. i ty obludné BKV u výstaviště musí pryč. krom toho je neskutečné, že na refýži tram u metra není přístřešek, a to tam nastupuje tolik lidí.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 06.5.2010 14:39
od Marek B.
Tramvajka: Musím říci, že vás upřímně lituji, protože po dokončení Trojského mostu a návazné magistrály vám před barákem několikanásobně stoupnou intenzity dopravy. Pak se vytrhají bumlíky, TT se ohne k vestibulu metra a po zrušených kolejích budou bez problémů jezdit další 2 pruhy gumokolů. :auto

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 05.5.2010 11:48
od tramvajka
Tak Vám pánové trošku přeruším Vaší diskuzi :lol: , a dám sem opět nějaké to foto z Holešovic. Už se začlo něco dít i u nás před barákem :( :?
Před barákem.jpg
Staveniště.jpg

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 05.5.2010 9:12
od Absolut
To není dost starý plán, ale dost stará fáma.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 04.5.2010 21:56
od Jakub
A já měl za to, že původně mělo být posledních 50 kusů z dodávky obousměrných, ale nakonec DPP kvůli špatné finanční situaci zastavil vývoj a objednávku upravil na jednosměrné vozy. Ale je to už dost starý plán a nejspíš doznal dost změn. Já se kauzou 15T moc nezabývám, takže ke mně aktuálnější zprávy ani nedoputovaly.

P.S. Jsme nějak mimo téma. :oops:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 04.5.2010 21:51
od pawel
9001 píše:Smyčku by tam byla potřeba jako sůl. Ideální pro ukončení krátké 17 u metra a ne toho zvěrstva na Výstavišti.
a jo, další pozitivní efekt, tohle mě ani nenapadlo.

Petr: teď nevím, jestli to znamená, že objednávka je napsaná tak špatně, že na ní nelze nic měnit, nebo jestli se přecijen ledy pohnou a DP si objedná něco obousměrného. podle textu bych tipoval druhou možnost, podle smajlíků spíš tu první.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 04.5.2010 11:48
od Petr
pawel píše:(...)a objednávka 15T se upraví tak, aby byla část vozů obousměrných.(...)
neměl bych raději nic naznačovat, ale... :roll: No vlastně nic nenaznačuju, že (-X

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 04.5.2010 10:56
od 9001
Smyčku by tam byla potřeba jako sůl. Ideální pro ukončení krátké 17 u metra a ne toho zvěrstva na Výstavišti.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 04.5.2010 0:11
od pawel
kdyby se myslelo v praze invenčně, tak se udělá odbočka ke kolejím z trojské, kam by mohla závlekem jedna z místních tram. linek, případně by se tu prostě ukončila (ve směru od NH). a objednávka 15T se upraví tak, aby byla část vozů obousměrných.

ještě lepší by samozřejmě byla jednostopá smyčka, ale nevím, jaké jsou/budou prostorové poměry.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 03.5.2010 22:33
od Absolut
Tomasslavicek: No já jsem měl jeden čas na kolejích na Pelc Tyrolce holku. Takže jsem tam celkem často jezdil. A poměrně běžně na autobus chodilo na Kuchyňku. O víkendu dokonce radši, než na 112, protože linka 112 sice byla blíž, ale poměrně těžce se dala předvídat její obsazenost a šance se do ní vejít. I když na to tehdy doktorandky Matfyzu měly celkem funkční teorii zakládající se na předpovědi počasí na daný den. Ťapat na Trojskou nenapadlo skoro nikoho, dělalo se to jen když byl finální cíl cesty na trase tramvají č. 14 a 17.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 03.5.2010 18:21
od Marek B.
Já bych byl ohledně nutnosti to za 10-15 let podbít v klidu. Když si vezmete, že na takové Mariánské Hradby se už 15 let od rekonstrukce nesáhlo a GPK pořád relativně drží - a že tam jsou oblouky. Tady budou jezdit vždy maximálně 2 linky a tak nevidím způsob, jakým by se mohlo podařit ty kolejnice za 10 let odpravit (ojezdit). Nebo si vemte Škrétovu - podbití drží(je sjízdná :) ) již od r. 1967

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 03.5.2010 18:16
od tomasslavicek
Absolut: Ano, bude tomu nejspíš tak. Co jsem se nedávno ptal v informačním centru tunelu Blanka na Letné, 112ka bude po zprovoznění nového Trojského mostu jezdit touto kratší trasou, bude mít s tramvajemi společnou zastávku jak u holešovické teplárny, tak těsně za Trojským mostem. Bylo to tam vidět i v plánech. Co mě ale spíš víc trápí, jak to nakonec bude se zastávkou Pelc Tyrolka. Přeci jenom tam máme vysokoškolské koleje a bydlí tam 1600 studentů. Jestli budeme muset chodit až na tramvaje (cca 600 metrů), tak to nebude moc dobře vymyšlené.

Sám budu zvědavý, jak to nakonec udělají. Jestli zastávka u teplárny (na holešovické straně) se bude stále jmenovat Nádraží Holešovice (a 112ka bude mít dvě zastávky stejného názvu), nebo jak budou řešené autobusy okolo Trojské. Podle mě by tím pádem úplně mohli vypustit Povltavskou na znamení, protože ta byla doteď využívána prakticky jen studenty pro přibližování se 112kou k tramvajím. Jestli tedy bude i nová zastávka na konci Trojského mostu, už by tam mohlo být docela přezastávkováno (na to, že tam skoro není zástavba). Nebo je tam snad něco velkého v plánu?

Díky za odpovědi, pokud něco víte. Zatím mi připadají všechny snahy kolem našich VŠ kolejí jen jako co největší se podřízení autům a přestavba celého okolí na dálnici se vším všudy. Mimochodem, je uvažováno, že by tunelem Blanka jezdila i nějaká pravidelná autobusová linka? Například z Kobylis, právě přes Pelc Tyrolku a třeba až na Hradčanskou? Mohlo by to být docela zajímavé a rychlé spojení s centrem města, aniž by to konkurovalo metru C.