Stránka 578 z 659
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 29.4.2010 12:24
od MOp
Ano, snaha o odstranění potkávaček je.
Rekonstrukce TT
Napsal: 29.4.2010 12:21
od Polaanek
Někde jsem četl (asi zde, ale teď to nemůžu najít), že při rekonstrukci křižovatky Anděl dojde k odstranění potkávacího místa KT8D5/KT8D5 v oblouku z Nádražní do Lidické. Je (bude) tomu tak?
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 27.4.2010 16:22
od kasme
Majesty píše:Niekoľko včerajších podvečerných
fotiek
z Trojské strany Rámusáku...
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 26.4.2010 17:02
od MM-Mikulovsky
MOp: A kde teda ta výhybka bude? Ani těsně pod šikmou nájezdovou rampou, za jejímž vrcholem bude to křížení s onou stavební silnicí by nebylo žádné terno, protože by to bláto do ní alespoň částečně zteklo.
chemik87: Jak se říká práce kvapná málo platná -stáhl jsem kvalitu více než jsem chtěl (mě se to však zobrazovalo stále rozeznatelně). Pevně věřím, že čtyři nově vložené (dle mne nejdůležitější fotky jsou již lepší.
tramvajka: Už se těším na dokumentaci dalšího vývoje stavby na holešovické straně.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 26.4.2010 16:22
od tramvajka
Tak to jsme dva
. Jinak nebojte, dnes nafotím pořádně stranu tady na Holešovicích, tak pak sem šoupnu odkaz na fotky
.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 26.4.2010 14:42
od chemik
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 26.4.2010 0:03
od MOp
Mohu te uklidnit, vyhybka v miste krizeni komunikace nebude.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 25.4.2010 22:48
od MM-Mikulovsky
V Tróji mě zaujalo, že oproti původním info, zvedli část mostu s kolejí DC. Kromě nájezdové rampy TT museli stavbaři navýšit svou pracovní vozovku. Dost by mne zajímalo, kde má být výhybka - rampa po vozovku je na šířku dvou kolejí a betonová deska za ní přes tunel k mostu na jednu. Pokud má být v křížení s vozovkou, tak potěš - vím jak bylo zanesené původní křížení TT s ní od silného nánosu bláta!
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 25.4.2010 22:34
od MM-Mikulovsky
Mrkl jsme se dnes s foťákem k rámusáku - bylo po páté odpoledne a byl tam na staveništi klid, což (jak na jedné z fotek uvidíte nejen) mě narozdíl od středy umožnilo udělat pár fotek z průběhu reko na obou stranách břehu. navíc jsem potkal "tramvajku" - oznámil mi, že kolejová pole na začátku stavby v Holešovicích musela být položena dnes (a divil se, že už to stavbaři zapíchli). Jinak (jak uvidíte) v podjezdu pod železniční tratí stále není vyklizen prostor pro kolej ZC, sloupy trolejového vedení a pláň však pro nový dočasný oblouk jsou připraveny.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 22.4.2010 14:10
od MOp
MOp nenapíše nic jiného - výměna bude postupná a oba profily budou nějaký čas (několik let) spolu koexistovat. Čím více bude tratí s kolejnicemi S49, tím větší bude snaha mít více vozů s PR-01. Zkušební provoz stále probíhá a dle mých informací si kola vedou velice dobře a opotřebování je velice blízké VM. Doufám, že se v nějakém z dalších DP-Kontaktů /tiskové zprávy či něčeho takového/ něco více o provozu PR-01 dozvíme a nebude to dlouho trvat.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 22.4.2010 12:26
od Absolut
Nemůžu, nejsem přímo u zdroje. Věřil bych MOpovi, až něco napíše.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 22.4.2010 12:15
od MM-Mikulovsky
Absolut píše:MM-Mikulovsky: No řekněme, že Vámi popsaný postup je ideální představou, k jejíž realizaci ještě pár kroků chybí.
Můžete přesně jmenovat jakých kroků, krom toho MOpem níže zmiňovaného (a samozřejmě mnou počítaného) razítka DÚ?
demon píše:MOp píše:najezdi se km, drazni urad da razitko a muze se vesele aplikovat..
A tak se bude vesele aplikovat ještě deset let, než se při současném stavu financí podaří doaplikovat PR-01 na všechny vozy...
Když pracovní vozy (pluhy, měřící …) s málo naježděnými kilometry nebudou potřebovat nutně výměnu, tak klidně dvacet, ale důležité je, že až se začne, tak se nesmí přerušit (na některé opětovně dát původní profil)!
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 22.4.2010 9:53
od demon
MOp píše:najezdi se km, drazni urad da razitko a muze se vesele aplikovat..
A tak se bude vesele aplikovat ještě deset let, než se při současném stavu financí podaří doaplikovat PR-01 na všechny vozy...
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 22.4.2010 8:41
od Absolut
MM-Mikulovsky: No řekněme, že Vámi popsaný postup je ideální představou, k jejíž realizaci ještě pár kroků chybí.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 22.4.2010 8:32
od MM-Mikulovsky
MOp píše:najezdi se km, drazni urad da razitko a muze se vesele aplikovat..
Takže se s PR-1 teda do budoucna skutečně počítá a postupně (po opotřebování stávajících obručí) se budou aplikovat tyto na všechny typy tramvají?