Stránka 579 z 659

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 22.4.2010 0:08
od MOp
najezdi se km, drazni urad da razitko a muze se vesele aplikovat..

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 22.4.2010 0:03
od Štěpán
Jakej bude vlastně další postup pro schvalování a případné rozšíření PR-1?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 23:45
od MOp
- Hluk souhlasi
- zabradli pokud vim nepocita /to je dobre, konecne/
- 9060 bude pendlovat do te doby nez nenalita km pro Drazni urad kvuli PR-1

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 23:31
od Štěpán
Nevíte někdo proč a jak dlouho tam bude jezdit ta 9060? http://www.tramfoto.cz/displayimage.php?pos=-1039
Jinak, spokojenost s novou tratí je veliká. Hluk se velmi razantně snížil a otevřený svršek zejména důchodce odrazuje od pohybu v kolejišti. Akorát by mne zajímalo, jestli se ještě počítá se zábradlím mezi nástupníma zastávkama na Lehovci.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 19:19
od MM-Mikulovsky
Dřív nebyli různé normy na vše možné - dnes jsou (a každou chvíli se mění), nezdá se mi, že by jim to odpovídalo. Logika mi říká, že všechny za sebou jdoucí schody mají být stejně vysoké, byl by-li některý vyšší mohl by o něj člověk zakopnout a ani v opačném případě to není OK!

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 19:12
od HoFi
MM-Mikulovsky píše:Osobně se mi však trochu nezdál výstup z podchodu na zastávku Hloubětín ZC (jako by byl ukončen "čtvrt schodem" - myšleno posledním výškovým rozdílem ploch pravděpodobně tvořeným vrchní asfaltovou vrstvou).
výška mezi posledním schodem a zastávkou byla vždy nižší než ostatní schody

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 18:33
od MM-Mikulovsky
pawel píše:jinak tahle fotka presne ukazuje, ze by se tam jeste nejaka ta zelen krasne vesla. http://transphoto.ru/photo/294671/
Byl jsem se tam dnes mrknout, krom jiného mě zajímalo přesně toto a naprosto souhlasím - je tam od silnice cca metr po profil tramvaje, kdyby cca75 čísel vedle stávajícího obrubníku byl další, tak mezi mohlo být místo 0,5m kamení stejné množství hlíny a v něm zasetý trávník či lépe vysazen živý plot.

Svezení paráda - ZC jsem jel dvěma vozy po jedné stanici (zbytek jsem šlapal pěšo) a DC ze Sídliště Hloubětín 3. na Starý Hloubětín.

Jinak k estetice i praktičnosti by přispěla také ta, zde již probíraná, zádlažba mezi pravou kolejnicí a obrubníky nástupní hrany zastávek. Jednomu pánovi se nelíbil "záplatovaný" (čerstvý jen podél obrubníků nástupní hrany) asfaltový povrch a křivé (místy zprohýbané) trubkové zábradlí na zastávce Sídl. Hloubětín. Osobně chápu, že, kdyby někdo na to dal peníze, mohlo by to být ještě mnohem lepší, ale je to praktické a bezbariérové, tak OK. Osobně se mi však trochu nezdál výstup z podchodu na zastávku Hloubětín ZC (jako by byl ukončen "čtvrt schodem" - myšleno posledním výškovým rozdílem ploch pravděpodobně tvořeným vrchní asfaltovou vrstvou).

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 18:17
od rhomosapienc
Jej děkuji za ujasnění :) Byl jsem vedle jak ta jedle pač sem byl mystifikován od známích :oops:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 18:09
od Petr
rhomosapienc píše:(..)Jinak pár svých fotek jsem již přidal na Stránky Tramvaje v české republice na Facebooku Odkaz zde :^o http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 0818&saved
http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 7707520818
Tenhle popisek se ti hodně nepovedl, víš to? "Tuto Tzv dálniční známku musí mít všechny vozy aby mohly vyjet na Trať s profilem S49. Znamená to že mají širší profil kol bez kterého by zjevně na S49 vykolejili" Tímto piktogramem jsou označeny vozy, které mají stanovenou výšku okolku minimálně 16 mm. Pokud se domníváš, že DP stihl přezout tolik vozů na nový širší profil kola, pak si vedle jak ta jedle....

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 17:46
od rhomosapienc
Nahoře si tam mužeš dát jako jazyk i češtinu ;) Jinak pár svých fotek jsem již přidal na Stránky Tramvaje v české republice na Facebooku Odkaz zde :^o http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 0818&saved

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 17:34
od pawel
hazi mi to chybu, ale diky znalosti azbuky (ne rustiny) se mi podarilo najit 3 fota tady: http://transphoto.ru/update.php?date=2010-04-21&cid=82

jinak tahle fotka presne ukazuje, ze by se tam jeste nejaka ta zelen krasne vesla. http://transphoto.ru/photo/294671/

edit: aha, ona ta stránka paměnájá i po česky.. :)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 17:27
od rhomosapienc
Tady zatím pár foteček http://transphoto.ru/search.php?aid=4828 Z:arrow:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 16:40
od MOp
Fotky jsou, ale ne na webu.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 16:39
od pawel
nejsou už někde na netu fotky (videa) z poděbradské? se nemůžu dočkat, no a z berlína daleko daleko. díky 8-)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 14:53
od kruťák
Karosák píše:Jak kolega poznamenal, svist v kolejnicích je slyšet, ale neřekl bych že něco drhne. Podobný zvuk vydává i motorový vůz řady 471 při rozjezdu na koridorové trati.
Jo jo, dneska se mi potvrdilo, že to bylo nejspíš něco specifického pro to "dřevěný" KTčko, protože ráno jsem se tam 3x projel (pokaždé jiným druhem vozu) a kde nic tu nic ke slyšení nebylo :)
Ano, bez ztráty kytičky. =D>