Stránka 580 z 659

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 14:44
od DPmPET
Ohledně zvuků které vydávají tramvaje na kolejnicích typu S 49.Tento hvízdavý zvuk(meluzína)dělají strojně broušené kolejnice.Časem se koruna kolejnice zaválcuje a přestane to hvízdat.
DPmPET 8-)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 9:36
od Absolut
Plzeňská bude.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 9:18
od Karosák
Nic mě po ránu už dlouho nenaladilo tolik, jako dnešní ranní projížďka po S49 :smt106 . Dovolil bych si ocitovat našeho budapešťského kolegu ve smyslu, že se jedná o, cituji: dráha s lokálním blahem! :D Ten tichý "šum svistu" lze v Praze zažít nyní snad akorát na Olšanské a trati do Ďáblic. A pak na "korytě" třeba na estakádě u Dlouhé Třebové. Jak kolega poznamenal, svist v kolejnicích je slyšet, ale neřekl bych že něco drhne. Podobný zvuk vydává i motorový vůz řady 471 při rozjezdu na koridorové trati. A lidé na zastávkách nevypadali znechuceně, že jim trať zhyzdila čtvrť. Většině to bylo asi úplně jedno. Je to parádní záležitost, doufám, že se projeví minimum dětských nemocí, soustruhy budou poslušně pracovat, ale ne, že se z nich bude kouřit, a že se v létě se budeme moci s chutí pustit do Plzeňské. První dojem naprosto bez ztráty kytičky @3644 :smt055

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 21.4.2010 9:18
od Absolut
Jo kdyby to dělali architekti, tak by tam byla minimálně zeď až na konec ostrůvku :)

Tohle vymýšlel tým ve složení stavební inženýr + šotouš.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 20.4.2010 18:04
od kruťák
Shrnutí mých dnešních pocitů z první cesty po rekonstruované trati St. Hloubětín - Lehovec:
Hlučnost je opravdu velmi nízká. Stál jsem na ostrůvku zády k přijíždějící tramvaji a že jede jsem zjistil, když byla tak 4m za mnou.
"Dřevěné" KTčko na těch kolejích mělo ale zevnitř vozu divný zvuk - jakoby něco někde "drhlo". Nevím, jestli to bylo přímo kolejemi, ale když jsme přejeli Kbelskou, tak ten nepříjemný zvuk zmizel.
Jinak jsem docela překvapen, že architekti mysleli i na lidi, kterří nepůjdou po přechodu a zábradlí ukončili před koncem ostůvku.
sidl.hloubetin - zabradli.jpg

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 20.4.2010 8:17
od MOp
Jestli to nebude tim, ze to fotil nekdo zdejsi. :wink:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 20.4.2010 8:14
od syverin
Náhodou je ;)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 20.4.2010 1:18
od Marek B.
Není náhodou DPmET na titulní fotce DP Kontaktu z dubna?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.4.2010 18:30
od Bobik
Řek bych že to je spíš tím že byla nejspíš po KP, soustruhu nebo tak. Na "dálniční známku" potřebuješ akorát dostatečnou výšku okolku.
Jinak většina vokovických strojů už dálniční známku má.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.4.2010 15:51
od matti
Dnes jsem mel tu cest, jet v 8354,pripravenou na Hloubetin s vylepenou znackou na okne. Pri jizde byl slyset takovy zvlastni tlumeny zvuk a pri projizdeni oblouku na Palmovce 20-kou tramvaj sedela na kolejich a ani se nijak necukala... Myslite, ze to bude tim, ze je prizpusobena S49?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 17.4.2010 21:53
od Karosák
Ten most přes Buštěhradku přátelé...

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 15.4.2010 12:05
od MM-Mikulovsky
Díky za upozornění - na Harfě tedy jsou zastávky (Budiž mi omluvou za neznalost, že jsem tam byl cca před dvěma roky v kurzu asi 2x).
radek31 píše:l. 12 se vždy odkláněla tak, aby obsloužila co nejvíc zastávek M-B - takže kolem zastávek Vysočanská, Kolbenova, Hloubětín a na Lehovec (taky k čemu by byla na druhé straně, navíc ukončená ve smyčce SH .... k ničemu)
1.) Trasu odklonu 12 jsem neznal - nezažil.
2.) Ukončení na SH jsem nenavrhl já, ale 9001 - kdyby vůz neměl správné okolky na S49. Já jsem rozporoval jeho návrh, jak by tam ("respektive ve smyčce" a já se tázal jaké) čekající náhradní vůz vyjel na Lehovec, když z SH nejsou kolejové oblouky v tomto směru! (Mimochodem dosud po mé připomínce svojí poznámku nevysvětlil.)
3.) Proč jsem navrhoval odklánět 8 místo 12, je její současná běžná konečná bližší Lehovci, což znamená, že počet potřebných nových vozů pro zachování původního intervalu na lince je jistě nižší!!! A odklonění přes Kolbenovu nic nebrání - cestující z metra by se tísnili v méně kapacitních tram přes Kolbenovu a cestujícím kolem Nádraží Libeň by musela stačit zbylá linka 3. Ovšem počítám, že i do 3 by se nahrnuli lidi z metra, co potřebují až Hloubětím – ČM, kterých je jistě víc než do stanic Vysočanská a Kolbenova (Českomoravská je cca stejně daleko od obou TT), čímž je cesta tram přes Kolbenovu zdržuje 2x (jednou pomalejším méně kapacitním dopravním prostředkem, podruhé jeho delší trasou než je nutné)!

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 14.4.2010 22:00
od MOp
Dnes se ve večerních hodinách po S49 prohnal první tramvajový vůz - pomeranč 5521. Samozřejmě i tento vůz musí být vybaven piktogramem 49E1.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 14.4.2010 20:29
od Tommy82
MOp píše:Den D nastane dle vyjádření Drážního úřadu, nejdříve však zmíněného 20. dubna.

Zelené terčíky se mohou vyskytovat již dnes, nic tomu nebrání, aby nemohly jezdit dříve..
A takhle to vypadá v reálu:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 14.4.2010 9:15
od radek31
l. 12 se vždy odkláněla tak, aby obsloužila co nejvíc zastávek M-B - takže kolem zastávek Vysočanská, Kolbenova, Hloubětín a na Lehovec (taky k čemu by byla na druhé straně, navíc ukončená ve smyčce SH .... k ničemu)