Stránka 581 z 659

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 14.4.2010 7:09
od BerryML
Nepleteš se, jsou tam. Dokonce je musíš i odhlašovat. Proč se nepoužívají nevím, možná je to kvůli parkování OA, ale spíš kvůli blízkozti předchozí zastávky. kdyby byl zavřenej úsek Nádr. Libeň - Balabenka, asi by se využily...

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 14.4.2010 1:28
od mart337
MM-Mikulovsky píše:

Mám pár dotazů - připomínek:
1.) Neodkláněla se na Lehovec ta 12 v době, kdy 8 nejezdila přes Nádr. Libeň - kolem smyčky Harfa na Starý Hloubětín? Čili ne byla by nyní adeptem na odklonění 8?
2.) 9001: Operativní odklonění do jaké smyčky s přestupem na připravený vlak máš na mysli? Harfa je bez zastávek a Starý Hloubětín bez oblouků směr Lehovec! Jediná (zavrhnu-li překryv tras souprav v úseku St. Hloubětín - Harfa) operativní možnost výměny vlaku je: ZC - Nádr. Libeň - nácestná zastávka Starý Hloubětín DC a přestup na nový vlak jedoucí na Lehovec, který by stál na protější zastávce ZC (původní by točil buď přes vozovnu či by rovnou nabral lidi z jiné "speciální" soupravy od Lehovce a DC se vracel přes Kolbenovu a Nádr. Vysočany).

Jestli se nepletu, tak tady je mýlka. Harfa má jak výstupní, tak i nástupní zastávku ve smyčce. To že se nyní pro linku 8 nevyužívají, je věc jiná.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.4.2010 15:46
od MM-Mikulovsky
9001 píše:
radek31 píše: ……na Lehovec se vždy odklánělo velmi často - když nejelo M-B až na ČM, tak tam jezdila l. 12
Dobře linka 12 taky bude muset mít limit 16mm pač velká část musí vyjet přes Plzenskou a stejně pokud se prodlouží na Lehovec musí vyjet všechno co má kola minimálně v Hloubětíně, aby se to pokrylo po zbytek trasy a opět budou mít 16mm pač Lehovec.

Případně operativně něco odklonit do smyčky kde si cestující přestoupí do připravené soupravy.
Mám pár dotazů - připomínek:
1.) Neodkláněla se na Lehovec ta 12 v době, kdy 8 nejezdila přes Nádr. Libeň - kolem smyčky Harfa na Starý Hloubětín? Čili ne byla by nyní adeptem na odklonění 8?
2.) 9001: Operativní odklonění do jaké smyčky s přestupem na připravený vlak máš na mysli? Harfa je bez zastávek a Starý Hloubětín bez oblouků směr Lehovec! Jediná (zavrhnu-li překryv tras souprav v úseku St. Hloubětín - Harfa) operativní možnost výměny vlaku je: ZC - Nádr. Libeň - nácestná zastávka Starý Hloubětín DC a přestup na nový vlak jedoucí na Lehovec, který by stál na protější zastávce ZC (původní by točil buď přes vozovnu či by rovnou nabral lidi z jiné "speciální" soupravy od Lehovce a DC se vracel přes Kolbenovu a Nádr. Vysočany).

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.4.2010 12:51
od gabuliatko
Výška obruče se měří nebo počítá administrativně? Pokud měří, tak jak často?
Pokud rozumím Demonovu výroku, tak životnost nových obručí u 14T bude cca 1/2 roku?
Jak je na tom 15T?
Doufám jen, že kvůli těmto potížím někoho nenapadne dát S49 jen od Motola dále zc.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.4.2010 12:10
od MOp
Den D nastane dle vyjádření Drážního úřadu, nejdříve však zmíněného 20. dubna.

Zelené terčíky se mohou vyskytovat již dnes, nic tomu nebrání, aby nemohly jezdit dříve..

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.4.2010 12:02
od Proxy
MOp píše:skutecny pocet ukazi az zelene cedulky a ja se moc tesim, kolik jich bude.
Den D nastane již příští úterý 20. dubna =D>

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.4.2010 2:23
od Bobik
Nevím. Furt zastávám názor že kdyby se chtělo...... jenže ono se holt nechce... Jo, kdyby....

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 23:41
od MOp
skutecny pocet ukazi az zelene cedulky a ja se moc tesim, kolik jich bude.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 23:23
od 9001
MOp píše:A co kdyz linka 12 vyjede z vozovny Zi, sjede ma Palmovku. Co kdyz vyjede z vozovny Pa a napoji se na Andelu? Mas v tom Romane mensi trhliny..
Ted ale sám podkopáváš svoji teorii o jednotkách vozů "neschopných" jet po S49.

Já v tomhle problém nevidím. Taky se na Barrandov nepošle záloha 2xT3SU z Vokovic, nebo do Řep záloha 14T. Prostě z těchto vozoven pokud nebudou mít správný profil, tak se tam nevypraví.

Já jsem nepsal komplet linka 12, ale že většina vozů na ní. Což dnes díky vypravení opravdu vychází.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 23:11
od MOp
A co kdyz linka 12 vyjede z vozovny Zi, sjede ma Palmovku. Co kdyz vyjede z vozovny Pa a napoji se na Andelu? Mas v tom Romane mensi trhliny..

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 22:56
od 9001
radek31 píše:
9001 píše:Konečně rozumný názor =D>
Na Lehovec se nikdy nic neodklonilo, pokud nepočítám linku 8, která tam zaskakovala za 19 (Stejně tam hloubetín poslal vozy co by jezdili na 19) a povodnové odklony.
to je zase názor :-(
na Lehovec se vždy odklánělo velmi často - když nejelo M-B až na ČM, tak tam jezdila l. 12
Dobře linka 12 taky bude muset mít limit 16mm pač velká část musí vyjet přes Plzenskou a stejně pokud se prodlouží na Lehovec musí vyjet všechno co má kola minimálně v Hloubětíně, aby se to pokrylo po zbytek trasy a opět budou mít 16mm pač Lehovec.

Případně operativně něco odklonit do smyčky kde si cestující přestoupí do připravené soupravy.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 18:45
od MOp
Pokud je mi známo, opotřebování PR-01 je na srovnatelné úrovni jak u VM, ne-li mírně lepší.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 18:33
od demon
MOp píše:V tom případě je nasnadě, aby se správná jednotka zamyslela, zda jeden a půl soustruhu je dostatečný počet na celou Prahu a něco pořídila či inovovala.
To že dostatečný není, je zřejmý už delší dobu, ale jelikož se DPP vytrvale snaží JSvT zbavit, nechce investovat do obnovy strojů a poslední dobou už ani do jejich údržby.
Takže pokud se něco vys... a že se teď poměrně daří, cca měsíc zpátky byla týdenní odstávka, tak je zle.
9001 píše:60 tisíc budou mít přezuté profily PR-1 nebo původní?
Ted spíš dotaz na podmínky. Jak jede soustruh v ÚD? Předpokládám,že od 7 do 15. Kdyby se zavedl třísměnný provoz, bylo by to technicky reálné?
Platí pro původní, jak je to s opotřebováním PR-01 vím jen z doslechu, protože žádný pokud vím ještě na soustruhu nebyl.
Soustruh jede na jednu směnu, na víc nejsou lidi. Souvisí to s odpovědí MOpovi.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 17:49
od Brejšín
Myslím, že kdyby to bylo tak snadné tak se to "se zamyslelo" dávno udělalo a navíc asi koupě 3 potřebných soustruhů není otázkou asi jedné jednotky (se vším všudy). Nevím, do nejvyššího rozhodování nevidím.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 17:14
od MOp
V tom případě je nasnadě, aby se správná jednotka zamyslela, zda jeden a půl soustruhu je dostatečný počet na celou Prahu a něco pořídila či inovovala.