Stránka 582 z 660

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.4.2010 12:02
od Proxy
MOp píše:skutecny pocet ukazi az zelene cedulky a ja se moc tesim, kolik jich bude.
Den D nastane již příští úterý 20. dubna =D>

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.4.2010 2:23
od Bobik
Nevím. Furt zastávám názor že kdyby se chtělo...... jenže ono se holt nechce... Jo, kdyby....

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 23:41
od MOp
skutecny pocet ukazi az zelene cedulky a ja se moc tesim, kolik jich bude.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 23:23
od 9001
MOp píše:A co kdyz linka 12 vyjede z vozovny Zi, sjede ma Palmovku. Co kdyz vyjede z vozovny Pa a napoji se na Andelu? Mas v tom Romane mensi trhliny..
Ted ale sám podkopáváš svoji teorii o jednotkách vozů "neschopných" jet po S49.

Já v tomhle problém nevidím. Taky se na Barrandov nepošle záloha 2xT3SU z Vokovic, nebo do Řep záloha 14T. Prostě z těchto vozoven pokud nebudou mít správný profil, tak se tam nevypraví.

Já jsem nepsal komplet linka 12, ale že většina vozů na ní. Což dnes díky vypravení opravdu vychází.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 23:11
od MOp
A co kdyz linka 12 vyjede z vozovny Zi, sjede ma Palmovku. Co kdyz vyjede z vozovny Pa a napoji se na Andelu? Mas v tom Romane mensi trhliny..

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 22:56
od 9001
radek31 píše:
9001 píše:Konečně rozumný názor =D>
Na Lehovec se nikdy nic neodklonilo, pokud nepočítám linku 8, která tam zaskakovala za 19 (Stejně tam hloubetín poslal vozy co by jezdili na 19) a povodnové odklony.
to je zase názor :-(
na Lehovec se vždy odklánělo velmi často - když nejelo M-B až na ČM, tak tam jezdila l. 12
Dobře linka 12 taky bude muset mít limit 16mm pač velká část musí vyjet přes Plzenskou a stejně pokud se prodlouží na Lehovec musí vyjet všechno co má kola minimálně v Hloubětíně, aby se to pokrylo po zbytek trasy a opět budou mít 16mm pač Lehovec.

Případně operativně něco odklonit do smyčky kde si cestující přestoupí do připravené soupravy.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 18:45
od MOp
Pokud je mi známo, opotřebování PR-01 je na srovnatelné úrovni jak u VM, ne-li mírně lepší.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 18:33
od demon
MOp píše:V tom případě je nasnadě, aby se správná jednotka zamyslela, zda jeden a půl soustruhu je dostatečný počet na celou Prahu a něco pořídila či inovovala.
To že dostatečný není, je zřejmý už delší dobu, ale jelikož se DPP vytrvale snaží JSvT zbavit, nechce investovat do obnovy strojů a poslední dobou už ani do jejich údržby.
Takže pokud se něco vys... a že se teď poměrně daří, cca měsíc zpátky byla týdenní odstávka, tak je zle.
9001 píše:60 tisíc budou mít přezuté profily PR-1 nebo původní?
Ted spíš dotaz na podmínky. Jak jede soustruh v ÚD? Předpokládám,že od 7 do 15. Kdyby se zavedl třísměnný provoz, bylo by to technicky reálné?
Platí pro původní, jak je to s opotřebováním PR-01 vím jen z doslechu, protože žádný pokud vím ještě na soustruhu nebyl.
Soustruh jede na jednu směnu, na víc nejsou lidi. Souvisí to s odpovědí MOpovi.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 17:49
od Brejšín
Myslím, že kdyby to bylo tak snadné tak se to "se zamyslelo" dávno udělalo a navíc asi koupě 3 potřebných soustruhů není otázkou asi jedné jednotky (se vším všudy). Nevím, do nejvyššího rozhodování nevidím.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 17:14
od MOp
V tom případě je nasnadě, aby se správná jednotka zamyslela, zda jeden a půl soustruhu je dostatečný počet na celou Prahu a něco pořídila či inovovala.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 16:21
od Brejšín
No dokážu si představit udržet schopnost vypravit vozy na Lehovec a případně do Řep jelikož se jedná o tratě s totálně odlišnějma vozovnama, takže se dá vybírat to nejlepší. Případně do Motola půjčovat dobré vozy odjinud (VO,SA,KO). Ovšem otázkou je až z toho 1,5 soustruhu co máme 1 umře. V Motole nejdou soustružit T3R.P s plno plentama a 14T.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 12:24
od radek31
9001 píše:Konečně rozumný názor =D>
Na Lehovec se nikdy nic neodklonilo, pokud nepočítám linku 8, která tam zaskakovala za 19 (Stejně tam hloubetín poslal vozy co by jezdili na 19) a povodnové odklony.
to je zase názor :-(
na Lehovec se vždy odklánělo velmi často - když nejelo M-B až na ČM, tak tam jezdila l. 12

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 0:35
od 9001
demon píše:
MOp píše:No ono se hlavne diky znackam najednou viditelne zjisti, kolik vozu je opravdu realne zpusobilych. Skoro bych si troufl tvrdit, ze se jedna o zamer tvurce myslenky one znacky.
Pevne verim, ze to je valna vetsina a ty nesplnujici se budou pouze pocitat na jednotky kusu. Az budou zelene vsechny, predpokladam se stanovi norma 16mm okolek jako nejnizsi a zadne znacky vubec nebudou potreba!
Já se obávám, že jednotky kusů to nejspíš nebudou nikdy, už jen vzhledem ke stavu financí nutných pro pořízení nových obručí pro 14T, u kterých tímto klesne životnost někam k 60.tisícům kilometrů...
V současnosti dle mých informací výšce 16 mm odpovídá nějakých 60-70% vozového parku a to dlouhodobě, protože při dvou funkčních soustruzích prostě nelze vyššího čísla dosáhnout.
60 tisíc budou mít přezuté profily PR-1 nebo původní?

Ted spíš dotaz na podmínky. Jak jede soustruh v ÚD? Předpokládám,že od 7 do 15. Kdyby se zavedl třísměnný provoz, bylo by to technicky reálné?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.4.2010 0:24
od 9001
MF píše:Já si osobně myslím, že k tomu nedojde. Jednak se touto formou rekonstuuje koncový úsek a druhý koncový se připravuje. V obou případech existuje možnost ukončení neupravených tramvají jednak ve vozovně HL a ve smyčce Hloubětín, popřípadě jízdami proti sobě jako nedávno při nehodě na kraji smyčky Hloubětín. Co se týče Plzeňské, tak v případě nemožnosti jet směrem na Smíchovské nádraží existuje varianta Radlice a naopak, popřípadě blokově točit přes žeňáky. Jestli se bude realizovat v dohledné době podolské nábřeží na S49 a nastala by situace, kdy bude mimo provoz úsek Výtoň - Palačák, tak stejně 7ka pojede přes IPP, není důvod aby na podolí zajížděla a pokud Výtoň - Albertov, tak je to vlastně to samé. Mám ale pocit, že stejně až k vodárně to bude klasika, takže výše uvedené je jen čirá spekulace. No a když by bylo nutné v případě vzniku MU vyřešit co s najetými neupravenými vozy co jsou v úseku kam nesmí, tak se dají mimořádně otočit třeba v křižovatce (v případě, že by se jedna stará větev dělila na dvě nové), popřípadě vycouvat, ale já si myslím, že je zde také možnost toho, že VS vydá příkaz v rozporu s dé raz/dva ke kterému je oprávněn a třeba se sníženou rychlostí třeba do 20km/h a bez přepravy cestujících se do úseku vjede.
Konečně rozumný názor =D>
Na Lehovec se nikdy nic neodklonilo, pokud nepočítám linku 8, která tam zaskakovala za 19 (Stejně tam hloubetín poslal vozy co by jezdili na 19) a povodnové odklony.
Plzenská je o malinko horší, ale tak to není nic neřešitelného. Motol, který má největší podíl bude muset mít všechny vozy stejně ok, protože jinak by se vůz nedostal z vrat. Žižkov díky podílu na lince 9 taky.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 11.4.2010 22:20
od Proxy
8750 píše:Trochu komplikovanější situace by ale mohla nastat v případě, kdy by linka byla mimořádně odkloněna do úseku s 49E1 a pravidelně jezdila po úseku bez něj. Pak by řidič vyjíždějící z vozovny vyjel s vozem nesplňujícím normu, střídající ho přebral a nezkontroloval vůz, protože to má za povinnost pouze ten vyjíždějící, a vůz by byl odkloněn do úseku s 49E1. Pak by stejně musel před vjezdem do toho úseku vystoupit a podívat se na druhý vůz. A co kdyby tam vjel a vykolejil - čí by to byla vina, když on povinnost kontrolovat vůz nemá, byť tam sám vjel? Nebo jak by se to řešilo?
Zatím je podle mne závazný Pokyn 27/2010, který začali řidiči podepisovat minulý týden a zde se výslovně píše:
"Do úseků s kolejnicemi 49E1 nesmí vjet řidič s tramvajovým vozidlem, které není označeno piktogramem dle bodu 2 této normy."

Dále se tam určuje:
"Za aktuální označení zodpovídá příslušná jednotka, která má dotčené vozidlo ve své správě.
Nabytí a pozbytí způsobilosti tramvajového vozidla k pojíždění TT s kolejnicemi 49E1 se zaznamená do Technického pasportu vozidla. Zápis provádí určený odpovědný pracovník příslušné provozovny nebo střediska."