Stránka 584 z 603

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:42
od 7080
Tom 11 napsal:Tak já nevím,ale mě to přijde že to tu je všechno dokola,pořád se o tom mluví ale nic se stejně nevyřeší...ale volovi*a typu 11 z VO,21 z VO je vážně síla...nebo když 26 jezdící kolem Voz.Strašnice byla vypravovaná z PA... :? a mohl bych pokračovat.


Tak trochu počítej 21 z Vokovic je rozhodně blíž než z HL. 11 je trochu sporná, jenže to v noci převlíká na noční, takže tak strašně bych to taky neviděl. A jak to chceš dělat, když daná blízká vozovna nemá volnou kapacitu ať ve vozech nebo v lidech? Neříkám, že je všechno ideální, rozhodně není, ale sem tam je potřeba se na věc podívat i z druhé strany.

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:40
od K-M
Demon: No jde o to, že milují-li či nemilují něco zaměstnanci, nemusí to být ještě pro prospěch podniku a věci, kterou provozuje dobré.
DJ: Taky přijde přespávání tramvají v "cizích" vozovnách. Mašinky to uměj běžně - podívaj se do domovského depa třeba jednou za tejden a péče se jim v cizích depech dostane stejné. Ona tramka taky vydrží jednu noc přespat ve vozovně na druhém konci linky a následující noc udělat opět lichý počet půlkol a skončit ve vozovně mateřské. Už se to taky vyzkoušelo, jistě napíše někdo, kdo mi bude chtít upřít prvanství :-) :-)

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:39
od Tom 11
7080 napsal:ad trať Aby jezdil do Řep vlak, tak by se ČD o tu trať musely starat lépe než dosud, jednokolejná trať s s nefunkčníma výhybnama moc práce neudělá. A současné tři páry vlaků(snad jsem se trefil) téměř nikdo nevyužívá.
O povodních tam sice byl zřízen vlak, ale nejezdil déle jak týden. S intervalem 2 hodiny to byla opravdu přínosná linka.


No,traťě ČD jsou strašný všude,ale na Zličín obzvlášť...

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:38
od DJ LA DÉFENSE
radek31 napsal:ráno je takový interval, že je hlavně zločin tu noční nevyužít jako proklad, ale místo toho jí poslat minutu nebo dvě po/před denní nebo tak něco, jak se pravidelně děje se všema zátahama
Ale jasně ta myšlenka je dobrá co myslíš, ale zase jde o prachy, takže v tu chvíli musí jít cestující stranou. Zase na druhou stranu, je blbý aby do 6 strašila cestou do vozovny. Pánové Bratislava, ta má interval v noci, to i Košice maj v noci o víkendu lepší interval než Bratislava

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:37
od demon
DJ LA DÉFENSE napsal:Čoveče, ty jak to píšeš, tak ty si si snad tykal s Křižíkem ještě... :wink: :lol:

Píšu "před dvaceti lety", to už byl Křižík pár dní po smrti, ale praděda si s nim tykal... :lol:

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:36
od 7080
radek31 napsal:o vlaku se s tebou hádat nebudu, protože s ním nejezdím (když si můžu vybrat jestli platit a jet o pár minut rychleji nebo na průkazku, tak je to jasné) - ale na ten vlak se musíš nějak dopravit, vlak má nějaký interval a hlavně ne každý jede na Hl. nádr. - pokud někdo jede z Hlušičkovy na I.P.P nebo Národní třídu, tak to tou 10,9 zvládne 2x rychleji než vlakem

ad bus - busík? jak velký busík? pokud nenapíšeš jak velký bus v jakém intervalu tak ti nemůžu napsat o kolik dráž by to vyšlo
ale od oka - stejnou kapacitu odvezeš 3x dráž pokud jde o naftu/elektřinu a potřebuješ 3x tolik řidičů (kterých je nedostatek)
každopádně napsat, že by nějaký bus stál méně a odvezl více než 2x T6 je fakt uhozené


ad trať Aby jezdil do Řep vlak, tak by se ČD o tu trať musely starat lépe než dosud, jednokolejná trať s s nefunkčníma výhybnama moc práce neudělá. A současné tři páry vlaků(snad jsem se trefil) téměř nikdo nevyužívá.
O povodních tam sice byl zřízen vlak, ale nejezdil déle jak týden. S intervalem 2 hodiny to byla opravdu přínosná linka.

ad bus BUs ve zmiňované trase jezdí (Řepy-Slánská-Stodůlky). V úseku Slánská - Stodůlky mohou lidi použít 225. Ale špičkový interval 12 minut s krátkou karosou je opravdu nedostatečný. Nemluvě o 164 Řepy-Zličín, kdo tam pojede, když to má - nemá interval a ještě si to pěkně zajíždí přes Zličínské sídliště. A mimo špičku je to ještě větší katastrofa. 225 i 164 mají interval půl hodiny, přijedou na B, kde je pásmový provoz a stejně se tlačíš už ze Zličína.

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:36
od radek31
ráno je takový interval, že je hlavně zločin tu noční nevyužít jako proklad, ale místo toho jí poslat minutu nebo dvě po/před denní nebo tak něco, jak se pravidelně děje se všema zátahama

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:35
od DJ LA DÉFENSE
demon napsal:Sice byly, ale byly všeobecně nemilovány... A co se tedy změnilo? Jsou a jsou všeobecně nemilovány !
Já nadšení z dlouhých výjezdů nesdílim, ale dokážu je na rozdíl od tebe pochopit.
Je mi jedno, že nejsi zaměstnanec DP. Myslíš že by se něco změnilo ? Před dvaceti lety sem měl taky ideály, pak přišlo rozčarování...
Čoveče, ty jak to píšeš, tak ty si si snad tykal s Křižíkem ještě... :wink: :lol:

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:34
od Tom 11
Tak já nevím,ale mě to přijde že to tu je všechno dokola,pořád se o tom mluví ale nic se stejně nevyřeší...ale volovi*a typu 11 z VO,21 z VO je vážně síla...nebo když 26 jezdící kolem Voz.Strašnice byla vypravovaná z PA... :? a mohl bych pokračovat.

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:34
od DJ LA DÉFENSE
radek31 napsal:¨...(proč vyjíždět 54 z MO, když může zatahovat Barrandov-I.P.P-Bruselská-PA? odveze hromadu spokojených cestujících z Buranova na I.P.P - to samé 52 - proč jet z Podolské vod. nikam...
Radku tady je zase věc, že ve většině případech, nebo alespoň by to tak mělo bejt, že když začne zatahovat první noční tramvaj ráno, nějakejch deset minut před ní by měla už jet první denní nebo opačně deset minut po ní. A v tu chvíli, je nejlogičtější dostat ten vlak co nejrychleji domu. A co nejblíž, už nemá nárok bejt živenej. To je z pohledu ekonomického, nebo úsporného. Z poheldu cestujícího, je tvůj nápad dobrej, a určitě příjemnej.

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:33
od demon
Asi K-M napsal:No hochu, to se zatraceně mejlíš - sice byly, ale byly všeobecně nemilovány a já jsem napsal, že je to jediná cesta jak dopravu zefektivnit.
Výjezdy přes půl Prahy je to co vidím - buď rád, že nejsem zaměstnanec DP. Všichni ostatní jsou výjezdy přes celou Prahu nadšeni - jůůůů, vokovickej vůz na jedenáctce, pojďte fotit!!!
:-)

Sice byly, ale byly všeobecně nemilovány... A co se tedy změnilo? Jsou a jsou všeobecně nemilovány !
Já nadšení z dlouhých výjezdů nesdílim, ale dokážu je na rozdíl od tebe pochopit.
Je mi jedno, že nejsi zaměstnanec DP. Myslíš že by se něco změnilo ? Před dvaceti lety sem měl taky ideály, pak přišlo rozčarování...

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:31
od DavidD
jara napsal:Není toho nějak moc 10 stran příspěvků za 2 hodiny???? Na mě teda docela jo. Brzděte klucíííííííí.

No aspoň je vidět, jak v neděli večer je v televizi velké kulové. 8-)

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:28
od radek31
2 KM - je mi jedno, pokud Motol vypraví o pořádí méně, ale není mi jedno, že pak povezu tramvaj narvanou na stupni 5 místo 4, protože chci vozit spokojené a ne nasrané cestující
je mi jedno jaké číslo vozu kde bude a odkud na jakou linku vyjede dokud plní svůj účel - ty bys za každou cenu zaváděl nejkratší možné výjezdy, ale já se snažím vidět i přepravní možnosti najížděcích a zatahujících linek - proč je nenapsat na sloupky a nedat lidem možnost využít to spojení? (proč vyjíždět 54 z MO, když může zatahovat Barrandov-I.P.P-Bruselská-PA? odveze hromadu spokojených cestujících z Buranova na I.P.P - to samé 52 - proč jet z Podolské vod. nikam, když může na metro, Anděl a do Motola?) - samozřejmě kravinu typu 21 z VO a 11 z VO, 13 ze ŽI nemá cenu dál řešit, každý vidí, že to je úlet

Jo, ten švédský experiment se výjimečně podařil. - protože to byl geniální nápad a imho není jediný rozumný důvod, proč by to nemělo fungovat dál

imho náhrada tramvaje (narvané) busem je krok zpět - nepotřebuju zkoušet všechno (pokud je někde infrastruktura a je dost vozů a řidičů, tak nevidím důvod platit víc peněz za horší řešení - ty prostě jen nechceš uznat, že tramvaj má nižší variabilní náklady než bus)

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:28
od K-M
Ten anonym jsem já.

OdeslatNapsal: 29.10.2006 22:25
od jara
Není toho nějak moc 10 stran příspěvků za 2 hodiny???? Na mě teda docela jo. Brzděte klucíííííííí.