Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 07.4.2010 19:20

Neplánuje.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 07.4.2010 19:18

Absolut: Že už jsme kapku OT, ale neplánuje se nějaká redukce či "humanizace" té velké MÚK Vychovatelna, včetně přeložení TT nejlépe do původní stopy? Když už se jak Libeňská spojka, tak nově i Prosecká radiála (v návrhu ÚP) maluje do tunelu, tak už ten rozplet na povrchu snad nebude třeba.

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od matti » 07.4.2010 16:39

Naprojektovaná může být sebelíp, ale skutek utek...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 07.4.2010 16:29

Libeňská spojka je rozhodně projektově líp navržená než celá slavná Blanka. A to jsem měl možnost se s ní trošku seznámit.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 07.4.2010 15:33

Možná ta Libeňská spojka někomu přišla vtipná, faktem ale je, že se v úseku Zenklovy ulice od Bulovky k hospodě U Karla z toho důvodu jakoby zastavil čas a jedinou modernizací bylo položení BKV před lety. I přilehlá zástavba a její technický stav se výrazně liší od domů co stojí o ulici dál.

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od matti » 07.4.2010 13:55

Tam měli apríl v dubnu, květnu, červnu... Zasvěcení pochopí, nezasvěcených lituji... :D

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 07.4.2010 12:31

matti píše:
gabuliatko píše:Apríla už bylo.
Znáš červeného trpaslíka? :D
Ne.

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od matti » 07.4.2010 12:02

gabuliatko píše:Apríla už bylo.
Znáš červeného trpaslíka? :D

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 07.4.2010 11:56

P_V píše:
matti píše:Dost by se to šiklo v případě úseku Vosmíkových-Stejskalova, neboť trať je v tomto úseku vedena na straně aut jedoucích do centra. To má za následek zpoždění tramvají ve směru na Palmovku z důsledku stání mezi auty v koloně... Nebylo by od věci, kdyby se trať posunula na druhou stranu, kde nikdy kolony nebývají (zpátky se lidé vrací postupně...)
Tam se na to už asi tak 40 let nesahá, neboť se tamtudy bude stavět silnice zvaná Libeňská spojka. Pak se ty kolony budou valit tunelem a možná dojde i na úpravu uličního prostoru.
Apríla už bylo.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 07.4.2010 10:42

Nedaleká Nádražní ( Anděl - Za Zenskymi domovy) to ty dva měsíce vydrží. :-) Esíčko a úsek od nádraží k Lihovaru musí vydržet daleko déle.

Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od KGX 63 » 07.4.2010 10:36

Podobně by se dalo odstranit to zbytečné esíčko mezi Zlíchovem a Hlubočepama. Oblouk by se narovnal a auta by holt parkovala na druhý straně. Třeba na to taky někdy dojde. Nedaleká Nádražní se bez tak dost rozpadá... :wink:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 07.4.2010 9:23

matti píše:Dost by se to šiklo v případě úseku Vosmíkových-Stejskalova, neboť trať je v tomto úseku vedena na straně aut jedoucích do centra. To má za následek zpoždění tramvají ve směru na Palmovku z důsledku stání mezi auty v koloně... Nebylo by od věci, kdyby se trať posunula na druhou stranu, kde nikdy kolony nebývají (zpátky se lidé vrací postupně...)
Tam se na to už asi tak 40 let nesahá, neboť se tamtudy bude stavět silnice zvaná Libeňská spojka. Pak se ty kolony budou valit tunelem a možná dojde i na úpravu uličního prostoru.

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od matti » 07.4.2010 8:57

Omlouvám se, že vám tady přerušuji hloubětínskou diskuzi.
Ale dá se nějak ovlivnit případná rekonstrukce trati?
Dost by se to šiklo v případě úseku Vosmíkových-Stejskalova, neboť trať je v tomto úseku vedena na straně aut jedoucích do centra. To má za následek zpoždění tramvají ve směru na Palmovku z důsledku stání mezi auty v koloně... Nebylo by od věci, kdyby se trať posunula na druhou stranu, kde nikdy kolony nebývají (zpátky se lidé vrací postupně...)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 06.4.2010 23:42

Vymena bude s pruznymi jazyky. Cepovka zustane v obratisti jen jedna, a to ta sjezdova z prostredni na vnejsi. Ale dnes mi chlapi z vrchni stavby povidali, ze jsou tam volake zmeny, tak uvidime, jak to nakonec bude..

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Jakub » 06.4.2010 23:25

Zajímavé je, že se mi zdálo, že se u té výhybky objevila hluboká srdcovka. Že by se tedy vyměnila srdcovka a jazyky zůstaly?

Odpovědět