Stránka 586 z 659

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 01.4.2010 14:59
od MOp
Most se vožral, škytnul si a špatně dosednul.. :-)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 01.4.2010 14:30
od Petr
Co je jinak? :roll:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 31.3.2010 15:03
od MM-Mikulovsky
XSC píše:
Fořtík píše:Stavba je to pěkná, což o to, ale nějak mi uniká důvod, proč by měli být lidi znásilňováni k tomu, aby používali něco, co někdo naprojektoval.
Nezapomeňte na to, že Hloubětín je sídliště staré 50 let. V té době neexistovala dálnice a Poděbradská byla součástí mezinárodního tahu Praha - Varšava (a ve městě se jezdilo 60, v noci bez omezení). Proto tam byly naprojektovány podchody. Dnes jsou tam intenzity mnohem vyšší než tehdy, ale už to nemá význam dálkové komunikace, takže jeden semafor navíc nevadí.
"Semafor navíc" může naopak prospět:
1.) Často jsem tam vídal policisty měřit rychlost a i přes upozorňující tabule bývali asi mnohdy úspěšní, protože na úrovni výstupní zastávky na Lehovci měli odstavené hříšníky!
2.) Přestanou mít problémy BUS vyjíždějící ze Slévačské s vjezdem a zařazením do Poděbradské. (Někdy pomohlo až moje viditelné zastavení TRAM a jejich pouštění a to v cca polovině případů nebylo vynucené blokováním mé koleje.)

Nesmíme zapomínat, že přístup na zastávku po přechodu pro chodce má proti variantě podchodu velkou výhodu ve stavebně jednodušším - čili tedy levnějším, a v neposlední řadě pro lidi s omezenou pohyblivostí a maminky s kočárkem kratším bezbariérovým řešením!!!

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 31.3.2010 7:53
od Absolut
Fořtík: Musím se zastat svého řemesla - spousta nelogických věcí není čistě dílem projektantů, ale taky často investorů, kteří jsou schopni požadovat nadchod / podchod / zeď / zábradlí za každou cenu.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 31.3.2010 7:50
od Absolut
Krtínek: No řekněme, že se nejdřív vymyslelo, že bude SSZ Poděbradská - Slévačská. Nechme stranou, zda je dobře, že se tam udělá, já si osobně myslím, že je to z akce Praha jedno z těch spíš lepších míst. No a na tom SSZ není problém udělat hezký přechod. A taky není propblém napojit na něj zastávky, akorát jaksi stály v cestě ty výstupy z podchodu. Pokud by se přechod na zastávky dělal jinde, třeba na druhém konci zastávek, tak by to samozřejmě šlo taky, jen by tam byl přechod cca 80 metrů od křižovatky řízené SSZ, což sice není nemožné, ale je to poměrně blbé řešení, neboť řidiči mívají snahy "stíhat zelenou" respektive "rychle to rozjet na č+ž".

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 31.3.2010 0:53
od XSC
Fořtík píše:Stavba je to pěkná, což o to, ale nějak mi uniká důvod, proč by měli být lidi znásilňováni k tomu, aby používali něco, co někdo naprojektoval.
Nezapomeňte na to, že Hloubětín je sídliště staré 50 let. V té době neexistovala dálnice a Poděbradská byla součástí mezinárodního tahu Praha - Varšava (a ve městě se jezdilo 60, v noci bez omezení). Proto tam byly naprojektovány podchody. Dnes jsou tam intenzity mnohem vyšší než tehdy, ale už to nemá význam dálkové komunikace, takže jeden semafor navíc nevadí.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 31.3.2010 0:02
od Fořtík
krtinek píše:
Absolut píše:Na tuhle otázku není nijak složitá odpověď...

Přes stávající podchod nešlo zřídit na zastávky bezbariérový přístup, ale na povrchu to půjde. No a vzhledem k tomu, že už je nějaký ten pátek plánovaná u Sídliště Hloubětín nová křižovatka se SSZ, tak se aspoň ten přechod udělá už teď.
No to smysl dává, ale proč to nutně museli zabetonovat? Nic jim přece nebrání, aby byla zastávka bezbariérová a zároveň by byl i výlez z podchodu...
Stavba je to pěkná, což o to, ale nějak mi uniká důvod, proč by měli být lidi znásilňováni k tomu, aby používali něco, co někdo naprojektoval. Vzpomínám si, že jsme jako malí jezdívali vlakem z Modřan, respektive do Modřan - lidi, co šli ze zastávky chtěli jít přímou cestou na zastávku autobusu, ne nějakým obludáriem, co projektatnti vymysleli. A tak zábradlí mezi kolejemi a současně s ním i zábradlí u zastávky do centra bylo často zbaveno prostřední (respektive spodní) tyče. Pomatuji si, jak tam ty tyče nějaký ouřada zarputile nechával přivařovat, aby tam vydrželi týden, maximálně 14 dní. Nebo jiný případ - poměrně dlouho se odpovědným dařilo ignorovat vyšlapané stezky od busu 148 svážející lidi z televize na metro Pražského povstání, až se jednoho krásného dne dočkaly vyšlapané stezky zadláždění a zkulturnění. A od té doby je klid. Na Povstání jsme si to odbyli před pár lety, v Hloubětíně se dočkali teď. 8-)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 30.3.2010 23:52
od MOp
treba to, ze ten bezbarierovy pristup vede presne pres ten vystup z podchodu.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 30.3.2010 23:40
od kruťák
Absolut píše:Na tuhle otázku není nijak složitá odpověď...

Přes stávající podchod nešlo zřídit na zastávky bezbariérový přístup, ale na povrchu to půjde. No a vzhledem k tomu, že už je nějaký ten pátek plánovaná u Sídliště Hloubětín nová křižovatka se SSZ, tak se aspoň ten přechod udělá už teď.
No to smysl dává, ale proč to nutně museli zabetonovat? Nic jim přece nebrání, aby byla zastávka bezbariérová a zároveň by byl i výlez z podchodu...

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 30.3.2010 22:31
od Absolut
Na tuhle otázku není nijak složitá odpověď...

Přes stávající podchod nešlo zřídit na zastávky bezbariérový přístup, ale na povrchu to půjde. No a vzhledem k tomu, že už je nějaký ten pátek plánovaná u Sídliště Hloubětín nová křižovatka se SSZ, tak se aspoň ten přechod udělá už teď.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 30.3.2010 19:22
od kruťák
Absolut píše:Sídliště Hloubětín - Výstupy na zastávky tramvaje už tam v neděli vůbec nebyly.
Divil jsem se tomu, ale je to tak. Normálně to zabetonovali. To by mě teda zajímalo proč. :shock:
100330_151529a.jpg

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 30.3.2010 0:00
od Bobik
Bald píše:...Podle mě by se tramvaje měly přizpůsobovat městu a jejich vývoj by měl směřovat tak, aby nijak neobtěžoval obyvatele města.
Pokud slovo TRAMVAJ vyměníš za slovo AUTOMOBIL pak budu 100% souhlasit.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 29.3.2010 23:53
od Absolut
Fází fatálního omylu jménem autobus už má větší část Evropy úspěšně za sebou.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 29.3.2010 20:17
od P_V
Bald píše:...Podle mě by se tramvaje měly přizpůsobovat městu a jejich vývoj by měl směřovat tak, aby nijak neobtěžoval obyvatele města.
Takovému přizpůsobení se říká autobus :D

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 29.3.2010 19:45
od Bald
MOp: srdcovky - ano, nájezdová je nějaký slang co slýchám v DP od svého nástupu. On tomu kde kdo nějak říká, terminologie je zde na fóru vcelku pestrá. :wink: To je jedno, o to nešlo, šlo o to, že jsou nenahraditelné. Poskakovat zkrátka ve městě a se skládanými koly nejde.

jeffer: kolo mě nějak nenapadlo, cyklista to vždycky nějak přeskáče. Měl jsem na mysli motorky, skůtry, které jezdí rychle a takový žlab už je chytne. Nedovedu si představit, že budu s mašinou kličkovat přes kolejnice jako v někde zde nedávno uveřejněném návodu pro cyklisty :lol: Podle mě by se tramvaje měly přizpůsobovat městu a jejich vývoj by měl směřovat tak, aby nijak neobtěžoval obyvatele města.