Stránka 590 z 659

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 15.3.2010 22:40
od MOp
Proc myslis, ze se bude propadat?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 15.3.2010 22:34
od gabuliatko
Brejšín píše:Teda čumím na ty monobloky pro přechod typů kolejnic a čelist mi padá až na podlahu. Nevím ale stejně se podle mě přijde na to, že to není potřeba a bude to dělat neplechu. Kdyby radši inženýři z Rustonky vymysleli pořádné tepelné diletace jak obyčejné tak ty na mosty. :roll:
Začínám mít pocit, zda tím někdo nechce demonstrovat, že tudy cesta nevede. Tohle se bude velmi rychle propadat a zbytečně to sníží dojem z nového typu kolejnice.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 15.3.2010 22:29
od MOp
Vsechny tri typy byly napr. pouzity na Olsanske, nedavno take TV60 na Krejcarku. Jelikoz se jedna o kratke useky, tezko se da specifikovat. Navic nejsou pro laika jako jsem ja moc dobre od sebe okem rozeznatelne. DPmPET by mozna vedeli. :-)

Re: Ke článku o S49

Napsal: 15.3.2010 21:30
od Polaanek
dalších dosud vyskytujících se typů, které se již nově neinstalují - NP3, polské 180S nebo ruské TV60.

Tyto jsou použity kde, smím-li vědět?

Ke článku o S49

Napsal: 15.3.2010 21:26
od P_V
Současně užívané žlábkové kolejnice NT1 vyrábí v České republice jediný výrobce - Třinecké železárny a kromě českých a slovenských měst je nikdo jiný neodebírá a nepoužívá.
Jak je to se žlábkovými kolejnicemi od jiných výrobců? Cena ještě vyšší a dodací podmínky ještě horší?
...navíc není třeba budovat nákladné odvodnění žlábku, které spočívá v propojení se šachtami kanalizačních stok atd..
Proč se musí žlábkové kolejnice na otevřeném svršku odvodňovat do kanálu? Prší na celý svršek rovnou do štěrku, tak by snad stačilo žlábek občas proříznout jen tak. Případně i častěji, aby se chlístání zrovnoměrnilo.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 14.3.2010 13:18
od demon
P_V píše:Aha, takže příští pátek bude hotovo, a pak do 4.5. poběží lhůta 45 dnů. A to se ještě 4. května můžeme od DÚ dozvědět, že podaná žádost se zamítá kvůli nějaké formální chybě. :evil:
To už by si DÚ nejspíš nelajsnul, myslim že dostatečně ukázal drápky výhybkama na Malovance a dál bude klid.
Ale uvidíme... :P

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 14.3.2010 8:29
od Brejšín
Teda čumím na ty monobloky pro přechod typů kolejnic a čelist mi padá až na podlahu. Nevím ale stejně se podle mě přijde na to, že to není potřeba a bude to dělat neplechu. Kdyby radši inženýři z Rustonky vymysleli pořádné tepelné diletace jak obyčejné tak ty na mosty. :roll:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 14.3.2010 5:52
od P_V
Venca píše:Jenže pak se ještě bude čekat na kulatá razítka. :^o
Aha, takže příští pátek bude hotovo, a pak do 4.5. poběží lhůta 45 dnů. A to se ještě 4. května můžeme od DÚ dozvědět, že podaná žádost se zamítá kvůli nějaké formální chybě. :evil:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.3.2010 22:57
od Venca
Marek B. píše:S 49 je bomba, ale je hrozný nezvyk, jak tam chybí ten žlábek a má to tak širokou hlavu kolejnice :) . Mimochodem jde Vám ta rekonstrukce nějak od ruky. Možná jste jí měli dát tak do konce Března :) .
Jenže pak se ještě bude čekat na kulatá razítka. :^o

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.3.2010 22:44
od Marek B.
S 49 je bomba, ale je hrozný nezvyk, jak tam chybí ten žlábek a má to tak širokou hlavu kolejnice :) . Mimochodem jde Vám ta rekonstrukce nějak od ruky. Možná jste jí měli dát tak do konce Března :) .

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.3.2010 21:13
od syverin
Tak já přidám ještě jednu fotografii k ilustraci rozdílu mezi železničním a tramvajovým pražcem B03. Byl jsem se dnes (s panem Absolutem) podívat, ale ke zpracování fotek jsem se ještě nedostal, pokaždé, když se na to vrhnu, začne mi být ukrutná zima ;)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.3.2010 20:44
od MOp
vybordelne! pouzijeme pane kolego..

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.3.2010 20:42
od DPmPET
Tady jěště jsou další snímky.
DPmPET 8-)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 13.3.2010 20:40
od DPmPET
Tak tady jsou zvěčněny přechodové kusy NT/S 49 které se aplikovaly kousek pod smyčkou Lehovec.Zbylé 2 páry přechodových kusů B1/S49 příjdou kousek od přejezdu Kbelská.
DPmPET

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.3.2010 19:41
od slimman
pawel:
Podívej se do Drážďan,jak tam zatravňují svršek s bezžlábkovými kolejnicemi (někde budou fota).