Stránka 594 z 659

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 25.2.2010 1:31
od 9001
MM: Není to spíš ochrana proti větším následkům vykolejení? To samé je na Barrandovské estakádě.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 25.2.2010 1:09
od MM-Mikulovsky
Středeční Metro psalo o rekonstrukcích tří úseků pražských TT do zkušební podoby S49v otevřeném svršku Kbelská-Lehovec (plánovaný termín březen), Plzeňská (předpoklad léto - prázdniny a asi něco po nich) a dokonce Podolská vodárna - Přístaviště (začíná se prý připravovat, ale termín realizace nestanoven). Psaly ještě, že se DP chce vyhnout užití bez žlábkových kolejnic v malých obloucích a místech pojížděných auty.

Já si vybavuji, že v Brně u Výstaviště na "esovitém" nadjezdu TT nad silnicí je otevřený svršek s bez žlábkovou kolejnicí z jejíž vnitřní strany je instalována (mnou nazývána) "přítlačná traverza" - jakási pomocná opornice. Toto by v Praze užít nešlo? Vždyť je to vyzkoušeno i na jiných místech a městech u nás i v zahraničí - zahládl jsem to několikrát na fotkách uveřejněných na zdejším webu!
A silniční přejezdy přes otevřený svršek TT chtějí řešit vkládáním žlábkových kolejnic? Nešlo by je konstruovat jako přes klasickou železnici? Tam přeci taky nejsou jiné kolejnice než v okolí - jen je to řešeno nedotýkáním auty pojížděné plochy vlastní kolejnice!

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 24.2.2010 20:45
od Karosák
Na tramvečírku v Evaldu se od zastupce JDCT ke mně mechanickým kmitáním v pružném prostředí doneslo, že zmizí přejezd a přibude/ou rádia. Pan admin seděl blízko, takže to jeho ctené uši jistě také zaslechly :wink:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 24.2.2010 19:38
od Jakub
Jen jestli tím nebyla myšlena "jen" jedna z nástupních zastávek nebo ten kolejový přejezd před nimi.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 24.2.2010 19:37
od Petr
Absolut píše:Otevřený svršek, S49, bez smyčky.
Slyšel jsem, že celá, včetně rádií... Tak tedy nevím.... :roll:
Edit: Tak celá prý ne. Jen se vyruší spojka vnější / vnitřní a na rozjezdové výhybky půjdou rádia... (-X

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 24.2.2010 16:47
od Absolut
Jo, jasně. Ubyde.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 24.2.2010 14:17
od MOp
Pane A., ve smycce budou take drobne prace. Treba neco ubyde.. :-)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 24.2.2010 13:17
od Absolut
Otevřený svršek, S49, bez smyčky.

Starý Hloubětín - Lehovec

Napsal: 24.2.2010 12:54
od Polaanek
Jaký je plánovaný rozsah rekonstrukce TT v Poděbradské ulici (Starý Hloubětín - Lehovec)? Nahrazení panelů BKV otevřeným svrškem? Smyčka lehovec je taky v plánu?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.2.2010 12:11
od KGX 63
MF píše:vsichni budou detekovani a nepojede nikdo...
Když to nedopadne tak tragicky jako u nedaleké zastávky Pražský hrad, nebude to tak hrozný :wink:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 12.2.2010 6:57
od MF
vsichni budou detekovani a nepojede nikdo...

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 11.2.2010 22:00
od kasme
něco oficiálních blábolů :) O Z N Á M E N Í ZAHÁJENÍ STAVEBNÍHO ŘÍZENÍ... 27.11. 2009

Dopravní řešení jsou navržena tak, že respektují nejen požadavky individuální automobilové dopravy, ale zároveň zohledňují částečnou modifikací průběhů signálních plánů i nároky MHD, zejména plynulý průjezd tramvají prostory křižovatek.

K detekci vozidel budou použity standardní indukční smyčky ve vozovce, k detekci tramvají budou použity trolejové kontakty a kontaktní zámky, pro detekci chodců budou použita standardní tlačítka včetně doplňků pro nevidomé.

SSZ 6.830 Myslbekova – Hládkov, přechod
SSZ 6.831 Myslbekova - Dlabačov
SSZ 6.832 Bělohorská - Vaníčkova
SSZ 6.834 Bělohorská - Pod Královkou

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 11.2.2010 0:10
od MOp
pawel píše: mmch spartakiádní to už nějakej ten rok není:))
to vis, zvyk je zelezna kosile. nejsem nejmladsi, demence, alzheinemec a ruzne jine priznaky stari jsou v pokrocilem stadiu. nastesti kazdy vi, o co se jedna, a to je hlavni.. :-)
jak bude vlastně řešen pěší přístup na zastávky malovanka? také SSZ? případně by se mohly posunout ke křiž. s vaníčkovou, pak by se to spláchlo spolu s tímto SSZ.
na to odpovida dnesni FZ touto fotkou: http://foto.prazsketramvaje.cz/2010/uno ... rcross.jpg prechod bude slouzit jako kryti nejen chodcu, ale i pristupu na zastavku z cela.
spousta lidí a já se k tomu připojuju, že úplná uzavírka Patočkovy kvůli SAT 2B bude z hlediska dopadů na IAD to nejhorší, nějakej Špejchárek, to je jenom čajíček
za daleko horsi pocitam ovlivneni Karmelitske a okoli Malostranskeho namesti, kam se presune veskery provoz IGK ve smeru Dejvice <-> Smichov, jelikoz jen ***** by to objizdel Stresovice - Myslbekova - Belohorska - Pod Kralovkou - tunel, ale vsichni radeji budou jezdit rovnou pres Strahov nebo prave pres Na Valech - Chotkovy sady - Malnam a Karmelitskou.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 10.2.2010 23:11
od pawel
jak bude vlastně řešen pěší přístup na zastávky malovanka? také SSZ? případně by se mohly posunout ke křiž. s vaníčkovou, pak by se to spláchlo spolu s tímto SSZ.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 10.2.2010 22:30
od jendelin.i
pawel:
doufejme... Takový rychlokvašky SSZ bývají s preferencí na štíru :(

Btw: Říká to spousta lidí a já se k tomu připojuju, že úplná uzavírka Patočkovy kvůli SAT 2B bude z hlediska dopadů na IAD to nejhorší, nějakej Špejchárek, to je jenom čajíček :) (ikdyž s tou obousměrnou Na Valech už malinko přituhlo).