Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Příspěvek od KGX 63 » 05.6.2007 23:28

Korunní v plánu na podzim, tak můžeme doufat... :D A snad taky celé Karlovo nám., včetně křižovatky Žitná x Odborů.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 05.6.2007 23:15

Olšanská se přežije, ale Olšanské nám. je hodně špatné
Korunní taky nic moc, je tam nová 20 (hodně dlouhá) a další 20 je o dost prodloužená - snad nikde jinde v Praze není takový hluk od tramvají jako v právě v Korunní - poslat tam 14T, tak se z toho v těch bytech zblázní
Flora (hlavně křížení) je taky v hodně špatném stavu

Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Příspěvek od KGX 63 » 05.6.2007 22:51

Olšanská by se měla opravovat příští rok, ale samozřejmě jako většina výluk, opět nejisté. Takže nám nezbývá nic jiného než se dál hrkat Olšanskou 30-ti, resp. 20-ti kilometrovou rychlostí. Můžeme být rádi, že před časem odstranili alespoň tu "10" u sekce u Olšanský, pak totiž SSZ Olšanské nám. na tram nepočkalo :( Mimochodem Olšanské nám. by taky potřebovalo větší opravu. Ani bych se nedivil, kdyby vozovny Strašnice jaksi zapomněli OR sundat. Spíš se to musí ještě malinko ojet a pak se to sundá.

Uživatelský avatar
Martin
Uživatel
Příspěvky: 244
Registrován: 14.3.2007 14:37
Bydliště: Prágl - Strašnice

Příspěvek od Martin » 05.6.2007 18:11

Netušíte někdo, proč se opravoval oblouk Vinohradská-Starostrašnická, když tam vesele visí omezená rychlost na 10 km/h dál? Taková oprava vypadá jako dost zbytečná a jediné, co je po ní vidět, je nové zapatlání kostek asfaltem. :evil:

Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Re: Želivského-Vozovna Strašnice

Příspěvek od Paulie » 13.4.2007 17:38

Angus MacGyver píše:Neuvažuje se o rekonstrukci této ...
Daleko kritičtější mi přijde již řadu let pravidelně "opravovaná" Olšanská.. :evil: :? Jenže toho asi bohdá nebude, dočkat se tam kvalitního, zanivelovaného a zatravněného svršku... :roll:

Angus MacGyver
Uživatel
Příspěvky: 10
Registrován: 11.5.2006 13:17

Želivského-Vozovna Strašnice

Příspěvek od Angus MacGyver » 13.4.2007 14:08

Neuvažuje se o rekonstrukci této části tram. tratě? V plánovaných výlukách jsem to nenašel a tahle trať by to potřebovala jako prase drbání...Jezdím zde denně a zejména u Vinohradských hřbitovů je trať tak kvalitní, že to z člověka vyrazí málem duši a může rovnou skončit na hřbitově... :?

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Tramvajové tratě na betonové desce

Příspěvek od DPmPET » 10.3.2007 10:25

Absolut píše:V Revoluční úspěch výsledku ukáže čas :(
Takových desek, jako tam, moc není.

Bohužel, relativně časté (a podobný bordel dělající) je toto:
S tímhle systémem sem se už setkal.Jěště se používal systém z pražci z betonu,které byly rozloženy po 2,8 m a mezi pražcema byly umístěny 2 páry kotevních šroubů z podkladnicema a upevněním na malé a velké patky.Zhlédnuto při opravě TT Smíchovské nádraží-Lihovar a na TT v ulici Dukelských hrdinů.DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 2217 » 09.3.2007 23:52

Proxy píše:Barrandov... Z:idea:


mmch, jak jsi mohl zapomenout na tuto část města? :roll:
BArrandov ale ení celj zaplexisklenej. Tam to vypadá jinak a taky to tam ensmrdí. TAm jsou akorát hezké moderní zastávky, do kterých tak enfouká a neprší... :) TT je ale otevřená, nad trolejí neni nic, jen nebesa...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 09.3.2007 23:52

Káem píše:Na tebe zapomenout nelze, Proxíku. Jako že nejsi na ICQ?
ty také ne :wink:

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 09.3.2007 23:50

Proxy píše:Barrandov... Z:idea:


mmch, jak jsi mohl zapomenout na tuto část města? :roll:
Na tebe zapomenout nelze, Proxíku. Jako že nejsi na ICQ?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 09.3.2007 23:36

Káem píše:ad 1,2) Ono už někde něco podobného stojí?
ad 3,4) to je ovšem velmi subjektivní
Zamítá se (tvé důvody, ne stavba)
Jak můžeš zapomenout na Barrandov :?:

Ovšem něco jiného je sídliště a něco jiného je pěší zóna v centru (byť lokálním) :wink: Na pěší zóně bych byl spíš pro Absolut Vegetables & Fried Cheese (absolutovu zeleninu a klasiku). Takhle bych viděl i třeba TT na Václaváku Z:idea: Na tom návrhu Palmovky se mi však líbí jedna věc, což je zastřešení zastávky tramvaje u stanice metra - domnívám se, že veškeré důležité přestupní body by měli být podobně upraveny, aby umožňovali přestup suchou nohou. Není nic horšího než čekat v dešti při přestupu na zpožděnou tramvaj.
Naposledy upravil(a) Proxy dne 09.3.2007 23:51, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 2217 » 09.3.2007 23:27

TAk to aby zatunelovali taky oblouk mezi Národní a Spálenou a Lazarskuo a spol., protože mě tam ty tamvaje ruší... Ne, ael vážně, to je pi.. na entou, fakt. No mě se to teda nelíbí, v ten smrad věřím, v to evdro taky a hluk z tamvají je ěnco tak příšernýho, že v tom tunelu by to bylo an Bohnice. Je si představte takovej brzdící Progress.. Já osobn+ě bych v tu chvíli ohluchla. A jak tam bude rozumět hlíšení linek??

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2931
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 09.3.2007 20:14

arny píše:Nestojí náhodou něco podobného, tedy skleněný tunel, na Slánské?
1. Ten je počmáraný, je v něm smrad (to by na Palmě nebyl), člověk neslyší vlastního slova, v létě je v něm vedro.
Stojí, a přesně jak jsi popsal, je v něm vedro (a to je nahoře otevřený), je počmáraný a každou chvíly vymlácený. Tudy cesta nevede.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 368
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 09.3.2007 19:24

Nestojí náhodou něco podobného, tedy skleněný tunel, na Slánské?
1. Ten je počmáraný, je v něm smrad (to by na Palmě nebyl), člověk neslyší vlastního slova, v létě je v něm vedro.
2. K té Palmovce podle mě se to tam nehodí. Kvůli té zástavbě by to bylo jako pěst na oko
3. To by se mohli udělat.kolem každé trati. Mě třeba ruší tramvaje v podjezdu na Zahraďák a vlak na Benešov.
To je můj názor.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 09.3.2007 19:07

Absolut píše:1) je v ní v létě vedro

2) řeší problém jen částečně - bude tam odraz hluku uvnitř, kde bude taky zakrytá zastávka.

3) vytváří se zbytečně nová sprejerská plocha

4) architektonicky nevhodně rozděluje prostor, který by se naopak dal při stavbě v blízkosti lépe upravit - třeba zelení, stávající tráva v betonových ohrádkách je hrozná

a.
ad 1,2) Ono už někde něco podobného stojí?
ad 3,4) to je ovšem velmi subjektivní
Zamítá se (tvé důvody, ne stavba)

Odpovědět