Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Fořtík » 10.11.2008 14:54

Absolut píše:Pane Fořtík, vždyť jsem Vám to říkal, že se dělá 300 metrů! A i to je více, než se původně na léto plánovalo.
Ale já vím, akorát jsem doufal, že těch 300 metrů je delších, nóó... :lol:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 10.11.2008 14:44

Pane Fořtík, vždyť jsem Vám to říkal, že se dělá 300 metrů! A i to je více, než se původně na léto plánovalo.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Fořtík » 10.11.2008 14:39

MOp píše:A neni brana reko tunelu jako havarie, a tak je k tomu i pristupovano, Herr Fortik? :-) Jinak kdyby ses koukal na stari panelu bkv, zjistil bys konec useku na jedne strane u letopoctu 2004 a na druhe 1994-6.
To je sice možné, ale doufal jsem, že budeme jezdit po nových kolejích od Výtoně k Vodárně. Takže místo toho, aby se ten tunel zavřel jednou a třicet let se přes něj jezdilo, nás čeká ještě minimálně jedna výluka, kdy budou dodělány i navazující úseky směrem ke křižovatkám v Podolí a na Výtoni. A že tyto úseky rovněž nejsou žádné pohárové, to se ví...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4706
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 10.11.2008 14:19

A neni brana reko tunelu jako havarie, a tak je k tomu i pristupovano, Herr Fortik? :-) Jinak kdyby ses koukal na stari panelu bkv, zjistil bys konec useku na jedne strane u letopoctu 2004 a na druhe 1994-6.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 10.11.2008 14:16

:smt115 taky se může za pár dnů ještě stát, že se s těma krámama šoupnou za ty cedule a... :lol:

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Fořtík » 10.11.2008 14:12

Tak jsem dnes provedl osobní inspekci ve Vyšehradském tunelu. Kdo čekal a doufal v naplnění slov pana Šurovského, musí být nutně zklamán, stejně jako já. :( Vzpoměl jsem si na film Slunce, seno, erotika, kde to místní nechtějí s tou nahotou přehánět. Stejně tak se to nepřehání s rekonstrukcí Vyšehradského tunelu a tak můžeme najít rekonstruovaný úsek jenom vocaď pocaď, nikoliv od výhybek k výhybkám.

Jo a pro ty, kterým se zdá, že policie u ovládání křižovatky dělá jenom křoví, přikládám důkaz, že do řízení křižovatky skutečně zasahují. :lol:

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tom 11 » 03.11.2008 13:22

Petr píše:
Tom 11 píše:Pěkná fotka!Pane Absolute,můžete tu vaší fotku poslat panu řidiči na mail?Jinak zpátky se couvalo až do Bráníka a dělalo se tam víc věcí než jen trolej...to jen pro upřesnění :wink:
A dnes zkušební jízdy pokračovaly - do 14 hodin na místě byla 8625+8626,kterou hned potom vystřídala sólo 6900 a 8606+8605. :)
OPRAVDU SE COUVALO? Nebo se zpětně pohybovalo? (já jen, když se dělalo víc věcí, než jen trolej, to pro upřesnění) :lol:
Fakt se mi to nechtělo a nechce celkově rozepisovat,takže kdo o kolaudaci věděl a byl tam,tak ví jak to probíhalo.. :lol: Pokud je ale fakt nějakej šotouš tak nadrženej,že chce pobrobně rozepsat jak probíhala obyčejná zkušební jízda a všechny důvody jízdy do Modřan,tak ať mi napíše SZ :lol: (A ještě dotaz - co má podle tebe společného to,že se po trati do Modřan dělalo/opravovalo víc věcí než jen trolej s couváním a zpětně pohybováním soupravy?) :roll:

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Fořtík » 03.11.2008 10:25

Absolut píše:Pane Tome11, já nemám na pana řidiče mail :(

Dnes jsem si to projel a docela dobrý, akorát víc půjde poznat až v běžníém provozu, kdy budou trojky z města dohánět čas. Ta d-21 je taková líná a není důvod to zkoušet honit. Přímá mezi Černým koněm a Belárií hází stále, ale některé hnusy se podařilo zliqidovat - namátkou kopnutí před zast Černý kůň, mezi zast Beláre a Modřanská Škola, před Modřanskou školou.... Celý to projedu až odpoledne
Zmizely téměř všechny žluté cedulky - zůstaly pouze ty letité 40 na nadjezdu za Modřanským nádražím a potom 50 mezi Belárií a Černým koněm (od pumpy k pumpě - přesněji řečeno). Myslím, že ta 50 by tam měla být obousměrně, protože i z města to pořád hází.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1981
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Petr » 03.11.2008 8:48

Tom 11 píše:Pěkná fotka!Pane Absolute,můžete tu vaší fotku poslat panu řidiči na mail?Jinak zpátky se couvalo až do Bráníka a dělalo se tam víc věcí než jen trolej...to jen pro upřesnění :wink:
A dnes zkušební jízdy pokračovaly - do 14 hodin na místě byla 8625+8626,kterou hned potom vystřídala sólo 6900 a 8606+8605. :)
OPRAVDU SE COUVALO? Nebo se zpětně pohybovalo? (já jen, když se dělalo víc věcí, než jen trolej, to pro upřesnění) :lol:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 03.11.2008 7:29

Pane Tome11, já nemám na pana řidiče mail :(

Dnes jsem si to projel a docela dobrý, akorát víc půjde poznat až v běžníém provozu, kdy budou trojky z města dohánět čas. Ta d-21 je taková líná a není důvod to zkoušet honit. Přímá mezi Černým koněm a Belárií hází stále, ale některé hnusy se podařilo zliqidovat - namátkou kopnutí před zast Černý kůň, mezi zast Beláre a Modřanská Škola, před Modřanskou školou.... Celý to projedu až odpoledne

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Fořtík » 03.11.2008 4:06

P_V píše: Proč je vlastně tahle zatáčka klopená... ééé... oblouk s převýšením, když z jedné strany je zastávka a z druhé výhybka, takže se tam nedá rozjet takovou rychlostí, aby to mělo smysl?
Aby se tam mohla tramvaj správně dramaticky naklonit v tom případě, že jedou dvě tramvaje za sebou a druhá čeká, až první odblokuje... :lol:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3855
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 03.11.2008 0:45

Tom 11 píše:obrázek - 8625+8626 na zkušební jízdě.
Proč je vlastně tahle zatáčka klopená... ééé... oblouk s převýšením, když z jedné strany je zastávka a z druhé výhybka, takže se tam nedá rozjet takovou rychlostí, aby to mělo smysl?

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tom 11 » 02.11.2008 23:44

trainzjohny píše:Aha, já 6900 viděl na paláčku když jsem s davidemtk fotil a pokud se nepletu byla řízena přímo panem Šůrovským ...
Ano,přesně tak. 8-)

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3044
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od trainzjohny » 02.11.2008 23:40

Aha, já 6900 viděl na paláčku když jsem s davidemtk fotil a pokud se nepletu byla řízena přímo panem Šůrovským ...

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tom 11 » 02.11.2008 23:10

:absolut píše:Nestíhááám :) S dvoudenním zpožděním fotka zkušební jízdy / měření TV úseku Přístaviště - Sídliště Modřany a zpět. Zkušební jízda se na Belárii potkala ještě s podbíječkou v činnosti, jak to udělali na cestě zpátky nevím. Souprava 8606+8605 jede na zadní pantograf proto, aby bylo možné sledovat ze zadní plošiny vozu 8606 pantograf na 8605 a až do Modřan jede proto, že tam stavba za Modřanskou školou strhla trolej a muselo se mimořádně opravovat, takže bylo potřeba i mimořádně vyzkoušet.
Pěkná fotka!Pane Absolute,můžete tu vaší fotku poslat panu řidiči na mail?Jinak zpátky se couvalo až do Bráníka a dělalo se tam víc věcí než jen trolej...to jen pro upřesnění :wink:
A dnes zkušební jízdy pokračovaly - do 14 hodin na místě byla 8625+8626,kterou hned potom vystřídala sólo 6900 a 8606+8605. :)

Odpovědět