Stránka 597 z 659

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 04.1.2010 9:10
od Absolut
No ještě kousek tam je - právě koukám na druhém monitoru do výkresu. Ale papír, potažmo CAD snese všechno, uvidíme, jak to dopadne.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 04.1.2010 8:46
od MOp
m@rtin píše:A hle, nejdřív se autobusy na tramvajovém tělese nelíbily, tak se udělal BUS pruh. Ten se zas nelíbí panu starostovi a tak bude pěkně na kolejích.
Citace pochází z DPK 11/2008. Od té doby se mnohe zmenilo, napr. není aktuální ten autobus na kolejích.
Co si tak plany matne vybavuji, travicka ma byt take kousek u Hlusickovy, ale krk za to nedam..

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 04.1.2010 8:24
od Absolut
Travička není předmětem zadání JDCT, ale zbožným přáním MČ Praha-Řepy, která na ni přislíbila i finanční prostředky, takže travička možná bude, avšak pouze v úseku Slánská - Sídliště Řepy.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 04.1.2010 0:09
od Hhoonnzzaa
Mop - moc děkuji za vyčerpávající odpověď, ale přece mi nedá... Kam se ztratila travička??? no aspoň, že ty displaye... a kam se vytratily ostrůvky ala Říčanova? ach jo, aspoň ty displaye...

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 03.1.2010 23:01
od m@rtin
A hle, nejdřív se autobusy na tramvajovém tělese nelíbily, tak se udělal BUS pruh. Ten se zas nelíbí panu starostovi a tak bude pěkně na kolejích.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 03.1.2010 21:14
od MOp
a co na to DPK?

Správce Dopravní cesty Tramvaje zformulovali precizní zadání rekonstrukce tramvajové trati, z něhož pro účely článku vybíráme tyto informace: Stavební objekt „Tramvajová trať“ bude zahrnovat rekonstrukci tramvajové tratě v ulici Plzeňské od počátku oblouku před křižovatkou s Jinonickou ulicí po smyčku Sídliště Řepy (včetně). Tramvajová trať bude na příčných železobetonových pražcích ve štěrkovém loži, v prostoru kolejových konstrukcí na pražcích dřevěných. V úseku od křižovatky s ulicí Pod Kotlářkou (mimo) – Makovského (mimo) bude trať navržena s širokopatními kolejnicemi S49, v ostatních úsecích a v prostoru kolejových konstrukcí ze stojinových žlábkových kolejnic. Tramvajová trať bude v úseku od Jinonické ke Kavalírce umožňovat jízdu autobusů po tramvajové trati, dále (po Kotlářku) bude navržen živičný kryt. V úseku od ul. Pod Kotlářkou po křižovatku s ul. Makovského navrhuje správce zřídit otevřený kolejový svršek. Dále bude svršek se zákrytem, přednostně zádlažbovými panely (mimo přejezdy) a s živičným krytem (v místě přejezdů). V celé délce úpravy TT budou zrekonstruovány tramvajové zastávky. Zastávky, které budou sloužit pouze tramvajovému provozu, navrhuje správce s výškou nástupní hrany 240 mm nad temenem kolejnice. Ostatní zastávky budou navrženy s výškou nástupní hrany vyhovující všem předpokládaným u nich zastavujícím vozidlům. Povrch zastávek bude živičný, alternativně lze navrhnout železobetonové nástupištní desky. Všechny pravidelné zastávky budou vybaveny informačním systémem, kompatibilním s užitými technologiemi, sledujícími pohyb tramvají a autobusů DP Praha. Informační systém bude tvořit čtyřřádkový displej, informující o odjezdech nejbližších čtyř spojů z dané zastávky.

termin - leto.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 03.1.2010 21:08
od Hhoonnzzaa
Doufám, že mě neukamenujete, ale položím znovu šťouravý dotaz k rekonstrukci Plzeňské. Už se ví něco víc? Třeba jaké kolejnice nebo kdy přibližně? :oops:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 09.12.2009 23:40
od MOp
Nebyl si někdo na Krejcárku vyfotit výluku? Neposlal by fotky do FZ? Co si člověk nenafotí sám, na PrTkách poslední dobou nenajde.. :roll:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 07.12.2009 18:01
od MOp
DavidD píše:Potřebuji radu, v jakém roce byla trať v Bělohorské ulici rekonstruována na BKV? Nemá někdo nějaké foto z té doby?
Doporucuji dubnovy dp-kontakt. http://www.dpp.cz/download-file/2463/novy-soubor.pdf

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 07.12.2009 17:46
od DavidD
Potřebuji radu, v jakém roce byla trať v Bělohorské ulici rekonstruována na BKV? Nemá někdo nějaké foto z té doby?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 17.11.2009 1:20
od BerryML
martyn píše:
Karosák píše:Fakt? Huustýý :D To by mohlo řidiče trochu potrénovat...no dobře, tak ne 8-)
Jak jsem se doslechl, xko už nějakých 14 dní před uzávěrou Myslíkovy vyjíždělo v cca 22:30 na Zvonařku, kde postálo, a před půlnocí šup do centra. Právě aby se řidiči potrénovali :D
Ano to souhlasí. Konkrétně od 20.10. Pravda je, že řidiče se víceméně potrénovat podařilo, ale stromy už ne, aneb hrazdu radno sklopit ještě před najetím do oblouku k výstupní zastávce... :D Jinak díky Adminovi, on ví za co... :D

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 17.11.2009 0:37
od minarjo
MOp píše:mam pocit, ze tam or neni, ale jel jsem potme a opacnym smerem, mohl jsem
se prekouknout.
OR 20 tam už nebyla ráno, kdy jsem jezdil na 22 - zkrátka je naštěstí fuč, ať tam upravili cokoliv, tak ji to odstranilo :) .
No i když - nedaleká OR 30 před zast. Pražský hrad ZC (esíčko do kopečka) také zmizela nějak rychle, na místě snad byla jen nějak týden - a tam se snad nic (aspoň na první pohled) ani neopravovalo, že by si to traťováci s její potřebností jen "rozmysleli" ?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 16.11.2009 22:59
od martyn
Karosák píše:Fakt? Huustýý :D To by mohlo řidiče trochu potrénovat...no dobře, tak ne 8-)
Jak jsem se doslechl, xko už nějakých 14 dní před uzávěrou Myslíkovy vyjíždělo v cca 22:30 na Zvonařku, kde postálo, a před půlnocí šup do centra. Právě aby se řidiči potrénovali :D

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 16.11.2009 22:26
od MOp
mam pocit, ze tam or neni, ale jel jsem potme a opacnym smerem, mohl jsem
se prekouknout.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 16.11.2009 22:06
od Bobik
mart337 píše:
MOp v titulku fotky píše:Dilatace na Chotkových sadech vzaly za své, konečně odpadne 20km/h. :-)
To tam ta dlouhá 20 byla kvůli té dilataci? To se mi nějak nezdá.
Taky se mi nezdá že to bylo kvůli dilataci, když to končilo až pod obloukem. Spíš myslím že to bylo kvůli tomu oblouku, neb se mi zdá že byl klopen trošku na druhou stranu. #-o Ostatně před časem se tam v noci vrtali, (co jsem viděl tak opakovaně) a ta 20 se tam objevila až poté (takže se zřejmě nepovedlo).
No a protože v tom oblouku se nikdo nešťoural, tipuju že OR tam zůstane. Ostatně kdo tudy už jel, ať mojí teorii potvrdí/vyvrátí?