Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1610
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 20:48

DJ LA DÉFENSE píše:Pakliže devítka je jedna linka, tak všechny ostatní jsou dvě linky... prostě nemá standartní interval tudíž jsou to dvě linky a hotovo...
To by mě zajímalo, jak by jsi to počítal u autobusů. Některej intervl 4 minuty a jinej zase 30 minut.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 20:47

trainzjohny píše:Jo a 21 je půl linka a 13 je čtvrtlinka, bóže ty to vidíš [-o< .
Co do kapacity, je 21 a 13 půl linky... půl vlaku. Tak to je prostě

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2869
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2006 20:46

DJ LA DÉFENSE píše:Pakliže devítka je jedna linka, tak všechny ostatní jsou dvě linky... prostě nemá standartní interval tudíž jsou to dvě linky a hotovo...
Jo a 21 je půl linka a 13 je čtvrtlinka, bóže ty to vidíš [-o< .

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 20:45

DavidD píše:No než jet autem z Václváku do Řep autem přes ty hrozný zácpy v oblasti Karláku a Jiráskového náměstí raději pojedu 9!!
Já se bavil o nákupech autem na Zličín, ale to je fuk...

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 20:44

trainzjohny píše:Na tom není co chápat, je to JEDNA linka posílená na dvojnásobný interval. Dvě linky jsou třeba 22 a 23.
Pakliže devítka je jedna linka, tak všechny ostatní jsou dvě linky... prostě nemá standartní interval tudíž jsou to dvě linky a hotovo...

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1610
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 20:44

DJ LA DÉFENSE píše:Protože, Václavák a blízké okolí, je prošpikovyný kancelářmi, a tudiž tam dělá více lidí... Než na nějakém Andělu, kde toho moc neni. A ten, dko má rozum jede na Zličín autem.
No než jet autem z Václváku do Řep autem přes ty hrozný zácpy v oblasti Karláku a Jiráskového náměstí raději pojedu 9!!

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2869
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2006 20:42

DJ LA DÉFENSE píše:Tramvaje na této trati nezvládají, když tam musí jezdit 4 linky, to je důkaz (já osobně si myslim, že by 3 byly akorát) pakliže ne, tak skutečně hledat nový způsob dopravy... Jinak to nejde. Situace časem začne být neúnosná, a tramvaje, pakliže jsou tak "moc" potřeba se nedají posilovat pořád.
Sídliště se nerozrůstá (spíš naopak) a tak není nutné nic posilovat. Současný stav je v rámci Prahy normální. A nevím poč hledat něco nového. Jediné co by pomohlo je posílení 180 nebo nějaké adekvátní náhrady (Řepy-Dejvice).

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 20:42

DavidD píše:Tím chceš říct, že všichni z Řep jezdí na nákup na Zličín a všichni pracují v kanceláři na Václaváku nebo proč by měl být Václavák centrem a Anděl ne?
Protože, Václavák a blízké okolí, je prošpikovyný kancelářmi, a tudiž tam dělá více lidí... Než na nějakém Andělu, kde toho moc neni. A ten, dko má rozum jede na Zličín autem.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 20:41

trainzjohny píše:A co bys chtěl ubrat ??? Před chvílí trvdíš jak je těch tramvají málo a jak to chce metro a teď zase ubíráš a posíláš to do jakéhosi směru busem. To by mně zajímalo kdo by tím tvým novým busem jezdil, fakt zajímá kam by podle tebe měla vést !?!
Tramvaje na této trati nezvládají, když tam musí jezdit 4 linky, to je důkaz (já osobně si myslim, že by 3 byly akorát) pakliže ne, tak skutečně hledat nový způsob dopravy... Jinak to nejde. Situace časem začne být neúnosná, a tramvaje, pakliže jsou tak "moc" potřeba se nedají posilovat pořád.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2869
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2006 20:40

DJ LA DÉFENSE píše:9 jsou dvě linky, zksute to pochopit, pakliže máme jednotný interval...
Na tom není co chápat, je to JEDNA linka posílená na dvojnásobný interval. Dvě linky jsou třeba 22 a 23.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1610
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 20:40

DJ LA DÉFENSE píše:Tak je pro ně zbytečné, jezdit nakupovat do center... A prostě v centru je větší frekvence kanceláří a podniků... Tak proto jsem myslel, že VN je větší centrum asi.
Tím chceš říct, že všichni z Řep jezdí na nákup na Zličín a všichni pracují v kanceláři na Václaváku nebo proč by měl být Václavák centrem a Anděl ne?

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2869
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2006 20:39

DJ LA DÉFENSE píše:píšu 7, 9, 9, 10 ne?:
Nevím já tam měl 4, asi nějaká chybička.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Re: TT Vozovna Motol-Sídliště Řepy

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 20:38

DPmPET píše:Já nevím ale kdyb to bylo u mého DP tak tu tratˇ na rok zavřu.Tramvajové těleso bych hodil k jedné straně,jako kolejivo bych použil kolejnice typu R 65 třídy tvrdosti 18 a navrhl bych otevřené těleso od vozovny Motol až po stanici Hlušičkova,kde by opět těleso za dnešním silničním přejezdem pokračovalo v ose ulice. 8-)
No tak tohle už by za to stálo, to je dobrej nápad.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 20:37

Tombus píše:7, 9, 10, 58, 59 - 3 denní a 2 noční, víc toho opravdu není.
9 jsou dvě linky, zksute to pochopit, pakliže máme jednotný interval...

DPmPET

TT Vozovna Motol-Sídliště Řepy

Příspěvek od DPmPET » 29.10.2006 20:37

Já nevím ale kdyb to bylo u mého DP tak tu tratˇ na rok zavřu.Tramvajové těleso bych hodil k jedné straně,jako kolejivo bych použil kolejnice typu R 65 třídy tvrdosti 18 a navrhl bych otevřené těleso od vozovny Motol až po stanici Hlušičkova,kde by opět těleso za dnešním silničním přejezdem pokračovalo v ose ulice. 8-)

Odpovědět