Stránka 599 z 659

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 15.11.2009 19:12
od Karosák
Jak jsem koukal na rozizolování trolejí na vjezdu do Myslíkovy u soudu, znamená to, že její reko již započala? V souvisloti s tím se nabízí otázkka, kde budou postávat noční zálohy :?:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 06.11.2009 11:36
od MOp
Hhoonnzzaa píše:Chtěl jsem se podívat no... ale například by mě hodně zajímalo, jestli budou zastávky vybaveny infosystémem jako na Barrandově,.
Ani nahodou! Vzhledem k rychle reakci JPT opravuji na možná.
jak budou provedeny ostrůvky
styl bezpecnych zastavek typu P6
jaká bude smyčka SŘ
3 koleje, mene spojek. vystupni zastávka na vnitrni koleji bude mit sve nastupiste.
jestli proběhne rekonstrukce Vozovny Motol
Ani nahodou.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 06.11.2009 10:52
od Hhoonnzzaa
Chtěl jsem se podívat no... ale například by mě hodně zajímalo, jestli budou zastávky vybaveny infosystémem jako na Barrandově, jak budou provedeny ostrůvky, jaká bude smyčka SŘ, a taky jestli proběhne rekonstrukce Vozovny Motol.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 06.11.2009 10:22
od MOp
neexistuje, vykresy tez nejsou zatim verejne pristupne.

co konkretne te zajima?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 06.11.2009 10:20
od Hhoonnzzaa
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli existuje vizualizace projektu rekonstrukce TT Klamovka - Sídliště Řepy, nikde jsem jí nenašel. Za případný odkaz budu moc vděčný :oops:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 09.10.2009 15:40
od DPmPET
Tak dneska se začala štěrkovat kolej do centra(Nádraží Hostivař-Hostivařská),takže je možnost si nafotit ucelenou pracovní nákladní soupravu (Mercedes-Unimog+nákladní pracovní vlečný vůz na štěrk).
DPmPET 8-)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 08.10.2009 12:10
od Petr
Proxy píše:Omlouvám se za dotaz, který už někde určitě je, ale zeptám zda se budou dělat i nějaké úpravy ve smyčce Hostivař ve stylu Ďáblic?
Ruší se tři kolejové spojky: vnější->střední za výstupní zastávkou, střední->vnitřní a střední->vnější před nástupními zastávkami. Zůstat má tedy pouze střední->vnitřní za výstupní zastávkou

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 08.10.2009 12:09
od Proxy
MOp píše:V Hostiku se jiz pokladka dostala na rovinku - chvalime JDCT a DPmPETovu partu za nastolene tempo!
Omlouvám se za dotaz, který už někde určitě je, ale zeptám zda se budou dělat i nějaké úpravy ve smyčce Hostivař ve stylu Ďáblic?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 07.10.2009 23:48
od MOp
V Hostiku se jiz pokladka dostala na rovinku - chvalime JDCT a DPmPETovu partu za nastolene tempo!

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 05.9.2009 12:39
od Štěpán
Hodil jsem na TvouTrubku video ukazující jízdu tramvaje přes Libeňák před rekonstrukcí a po rekonstrukci: http://www.youtube.com/watch?v=X3DWdSDe97M - ten rozdíl je docela poznat.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 31.8.2009 14:17
od j p
willyjeff píše:
VIKtor píše:Tady už někdo dlouho nebyl na Karlově mostě... :roll:
Nemusí být přímo na něm, stači na něj jen mrknout z dálky a nové kameny svítí snad i v noci jak jsou jiné barvy :D
Tak to by melo byt poradku. Nebojte se, po roce v prazskem smogu budou ty nove kameny k nerozeznani od tech starych. :)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 31.8.2009 11:25
od KGX 63
Děkuji panu Mopovi za vysvětlení. Měl jsem VUIS panel zafixovaný ve špatné kolonce #-o

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 31.8.2009 1:22
od MOp
KGX 63 píše:Mohl by mi, prosím, někdo vysvětlit čím se odlišuje běžný BKV panel od panelu VUIS? Děkuji :D
fakt nebo si delas prcu? :-)
bkv - http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041296
vuis - http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041495

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 30.8.2009 23:45
od KGX 63
Mohl by mi, prosím, někdo vysvětlit čím se odlišuje běžný BKV panel od panelu VUIS? Děkuji :D

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 28.8.2009 20:37
od DPmPET
MOp píše:Téměř dokončená harfa vozovny Kobylisy.
Vím, že šetřit se musí, ale za "makadamový" povrch JDCT pochválit prostě nemohu, je mi z něho k zblití.. :-( Zlatá žulová dlažba...
Co se ti na to nelíbí,vždytˇ je to povrchově skoro původní stav,to bylo taky částečně vydlážděné a zbytek kolejí do lodí zaštěrkováno a vysypáno drtí(škvárou).Za první republiky se tento způsob povrchu dělal běžně(tratě a obratiště),vydláždila se výměna se srdcem a zbytek se zaštěrkoval a zasypal drtí(kamený prach)a uválcovalo se to , i když místo drtě se používala škvára(odpad z elektrárny a z kotelen).Já chápu že zadlážděný dvůr klasickou žulovou dlažbou vypadá lépe,třeba časem k tomu i dojde.
DPmPET 8-)