Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 22.7.2009 18:29
Tak já taky přidám ta má fota
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=13&t=684
Tak jás tim návěstidlem nevim - teda ne, že bych odsuzoval návěstidlo jako takové (="pražcové"), ale zcela mi unikl jeho význam. Proč tam je? Ke sjíždění nějak moc neslouží, dneska jsem tam jel 3+3x a vesele jsme se v podjezdu potkávali.Oponent píše: V podjezdu Třebenická je nové SSZ proti sjíždění - dva bílé kulaté displeje, horní ukazuje | nebo - (volno, stůj), dolní stále ukazuje šipku dolů (smysl?) a nad ní občas kolečko (asi příprava).
Nejde o šipku, ale o písmeno T. Jde o symbol, který znamená, že tramvaj je přihlášena do signalizace nebo dostává volno cyklicky (zjednodušeně řečeno: pokud svítí, řidič vyčká na signál volno, aniž by musel shánět kontaktní zámek).
Nejspíš ne. Mazivo v kombinaci se znečištěním ze silničních vozidel nefunguje tak, jako na trati bez pojezdu silničních vozidel. Nějakou dobu bude ticho. Kdyby byla kola v lepším stavu, bylo by ticho pořád (respektive bylo by mnohem méně hluku i bez mazání).Budou v oblouku mezi Ďáblicemi a vozovnou mazníky? Nebo sezóna nočního skřípotu bude pro velký úspěch pokračovat? (Na vjezdu do ďáblické smyčky jsou.)
Nejde o šipku, ale o písmeno T. Jde o symbol, který znamená, že tramvaj je přihlášena do signalizace nebo dostává volno cyklicky (zjednodušeně řečeno: pokud svítí, řidič vyčká na signál volno, aniž by musel shánět kontaktní zámek).V podjezdu Třebenická je nové SSZ proti sjíždění - dva bílé kulaté displeje, horní ukazuje | nebo - (volno, stůj), dolní stále ukazuje šipku dolů (smysl?) a nad ní občas kolečko (asi příprava).
Je stanovena minimální doba zelené pro chodce. Pokud v okamžiku přihlášení tramvaje už chodcům zelená delší dobu svítí, je minimální doba už vyčerpána a zelená chodcům může být ihned ukončena. O to dříve může dostat volno tramvaj.Jaký má účel tlačítko na SSZ přes koleje v Bešťákově? Když jede tramvaj, má přednost, a po zbytek času je tam zelený panák... (a to samé na vjezdu Březiněveská, kde ovšem červená skáče nesmyslně pravidelně i bez tramvaje).
Ona se Klapkova u loutkového divadla rekostruovala? A ještě důkladně. To jsou mi noviny...Lister píše:Reko Klapkovy byla provedena opravdu "důkladně". Hned v sobotu po zahájení provozu bylo na koleji dc na úrovni loutkového divadla dobře vidět, že pod BKV zatéká. Jak projela souprava, tak to hodně cákalo. Nenapadlo by mě, že toto uvidím v den obnovení provozu po delší výluce.
Zhruba je to tady, plus minus jeden sloup. Pod kolejemi je stará betonová deska jejíž účel mi není znám. Dřív byl asi svršek o něco výš a pražce ležely na desce? Kolektor pod ulicí vede až o kus dál východněji, a tady je vidět odkrytý při stavbě metra.Proxy píše:A není to místo, kde trať není na pražcích, ale na betonové desceRadek píše:Dotaz na znalé: u zast. Kyselova je kousek tratě, kde vůbec nejsou vidět pražce (jen štěrk). Nějaký experiment?
Zřejmě pod tratí nebylo na pražce dostatek prostoru - asi tam budou inženýrské sítě... Nevím přesně kde to tam je, ale není tam někde ten podchod?
A není to místo, kde trať není na pražcích, ale na betonové desceRadek píše:Dotaz na znalé: u zast. Kyselova je kousek tratě, kde vůbec nejsou vidět pražce (jen štěrk). Nějaký experiment?
To spíš znamená, že se to změní jen papírově. V praxi tam wany a KT jezdí a budou po opravě jezdit...opocenskylukas píše:
Omluva.To znamená že pak může nastat třebas víkendové navýšení garancí na I.1,I.3?
To já netuším.opocenskylukas píše: Omluva.To znamená že pak může nastat třebas víkendové navýšení garancí na I.1,I.3?
Omluva.To znamená že pak může nastat třebas víkendové navýšení garancí na I.1,I.3?Tonda Ježek píše:Ty tam v současné době jezdí ovšem pouze na vyjímku, aby byly tyto linky obslouženy NP spoji.opocenskylukas píše: Co to je za blbost?Oba tyto typy přes Libeňský most jezdí.První jemnovaný na I.3 a druhý jmenovaný na I.1 a I.15