Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 19:27

radek31 píše:jasně 1 stanice na celé sídliště místo 4 tramvajových - to je super zlepšení a obyvatelé to moc uvítají
dopadne to tak, že jim tam bude jezdit další hromada autobusů svážejících lidi na metro
Hahaha... Vtipálku. To bylo jen konstatování, ale když chceš diskutovat... Metro je nejlepší spojení s centrem a bylo by to nejrychlejší. A zrovna pro řepy by se metro hodilo, nota vene by tam soupla cena pozemků, podívej se na Vysočany. Nevšiml jsem si, že by Stodůlkám metro vadilo a radši by chtěly tramvaje... :lol: :lol: :lol: :lol:

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 29.10.2006 19:23

DJ LA DÉFENSE píše:A obešly by se bez tramvají, kdyby tam bylo metro.
jasně 1 stanice na celé sídliště místo 4 tramvajových - to je super zlepšení a obyvatelé to moc uvítají
dopadne to tak, že jim tam bude jezdit další hromada autobusů svážejících lidi na metro

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 19:14

radek31 píše:co je to za blbost? spása to samozřejmě je, protože bez tramvají se Řepy neobejdou a hlukový rozdíl kvalitní trati v trávě a zničených kolejí na BKV je propastný

je tam 40
Je, ale ta tráva při takovymle provozu, je sice zlepšení, ale zase na druhou stranu hluk bude pořád... Mě by se třeba líbilo něco na styl pařížského metra, nicméně to je utopie. A obešly by se bez tramvají, kdyby tam bylo metro.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 29.10.2006 19:10

DJ LA DÉFENSE píše:A při provozu na Řepích neni spásou ani tráva. Otázka je tam v noci taky 40?
co je to za blbost? spása to samozřejmě je, protože bez tramvají se Řepy neobejdou a hlukový rozdíl kvalitní trati v trávě a zničených kolejí na BKV je propastný

je tam 40

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 18:58

radek31 píše:já jen doufám, že důvod flikování je pořádná rekonstrukce v co nejbližší době
Sídl. Řepy si zaslouží moderní odhlučněnou a zatravněnou trať - je to jedna z nejfrekventovanějších TT a navíc uprostřed sídliště
není přece možné provozovat trať tohoto typu v tomto stavu přímo v husté zástavbě
Hahaha flikováním se to jen oddálilo na dlaší flikování... Tak to bude. A při provozu na Řepích neni spásou ani tráva. Otázka je tam v noci taky 40?

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 29.10.2006 18:52

já jen doufám, že důvod flikování je pořádná rekonstrukce v co nejbližší době
Sídl. Řepy si zaslouží moderní odhlučněnou a zatravněnou trať - je to jedna z nejfrekventovanějších TT a navíc uprostřed sídliště
není přece možné provozovat trať tohoto typu v tomto stavu přímo v husté zástavbě

btw nepochopím, jak je možné, že nebyl opraven oblouk z Plzeňské do Makovského - už teď se tam dá jezdit tak max. 15-18 km/h, to je opravdu takový problém vzít to v jednom? o propadlém panelu mezi Krematoriem a Hlušičkovou ani nemluvě, je to každým dnem horší a v zimě dostane jistě pěkný záhul

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 29.10.2006 18:40

ty řepy jsou fakt nechutnost... prostě po všech stránkách socka:
-provedení oprav, nedodělky i ve flikování, pominutí mnoha nutných oprav - např. oblouk makovského
-organizace výluky, linkové vedení tram (porovnejme s barrandovem: což takhle poslat 12 a možná tak ve špičce 14 do Hlubočep, X12 ukončit zde? vždyť ono se to odveze...)
-NAD v režii hotlinera
-zastávky, přístřešky jsou v otřesném stavu a nikoho to nezajímá

prostě by se dalo říct, že v případě této koncové trati, mj. nejvytíženější z tramvajových radiál, se dělá vše proto, aby lidi tramvaje neměli v lásce. není divu, že pak chtějí M-A z dejvic.

DPmPET

Navařování

Příspěvek od DPmPET » 28.10.2006 18:21

demon píše:Prohlíd sem si fotky z včerejšího fotožurnálu: http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/rij ... ex.php?p=2
a k tomu se dá říct jen jediné... Flikování na eNtou a hnus !!!
Co se ti na tom nelíbí!!!Víš jak to bude hezky vypadat až začne mrznout.To budou praskliny jéjej ,a těch zpomalených rychlostí co tam bude vyset.Názorný příklad po čem se v Praze jezdí a do jakých extrémů se to nechá vůbec doject.Jak jěště dlouho ta AGO´NIE bude trvat? 8-)

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 28.10.2006 13:08

No ta X7 dneska taky jednu zastávku jela 8 minut, poněvadž se tam zúžují pruhy a jsou tam světla... :wink:
Ale vyjma mě s tim nikdo jinej nejel. :D :lol:

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 28.10.2006 12:39

Teď mě napadlo,že u Solidarity někdy v týdnu svařovali kolejnici ve směru ke Zborově...no,taky tam dlouho nebyla delší výluka,ale zase jsou to 4 roky co jí celou rekonstruovali.Si pamatuju,že když výluka probíhala,nedalo se NAD projet z vozovny Strašnice na Černokosteleckou,jsem šel pěšky a byl jsem tam o hodně rychleji...v těch šílených vedrech čekat v autobuse 45 minut bylo naprosto strašný...a potom když jí otevřeli bez zatravněného svršku někdy 17.9.2002,tak si hodně lidí oddechlo a když za pár dní výluka pokračovala,tak těch nadávek byl nespočet...

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 28.10.2006 12:00

Dnes také probíhá výluka mezi "Černokosteleckou - Ústředními dílny DP". Nevim co tam dělaj ..., ale náhradní dopravu zajišťuje linka X-7, kterou provozuje dopravce Hotliner. :x
Sám jsem s ní dnes jel a jela úúúplně prázdná vyjma mě a pak na Depu Host. ještě přistoupila jedna starší cestující... :wink: :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6019
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 28.10.2006 11:19

Prohlíd sem si fotky z včerejšího fotožurnálu: http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/rij ... ex.php?p=2
a k tomu se dá říct jen jediné... Flikování na eNtou a hnus !!!

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 28.9.2006 14:12

Mno, spíš je potřeba odstranit tam pár paskvilů z léta, kdy se kvůli vzdutí dělaly narychlo řezy a svařovaly se lomy. Některé oblouky také snad přijdou navařit. Celková oprava oblouků bude myslím 08/2007.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 27.9.2006 20:57

Radek píše:Aktuální zpráva k těm Nuslím: na obloucích u podjezdu Fidlovačka a na Ostrčilově nám. jsou kolejnice označeny sprejem a u Fidlovačky jsou už složeny značku Práce na silnici, Přikázaný směr objíždění atd. Tak uvidíme co se bude dělat.
Panely putují, kolejnice se lámou... Čas od času je potřeba to svařit. Na Ostrčilově náměstí je asi v 2/3 oblouku směrem dc opravdu nádherný lom. Dokud se neudělá pořádná oprava, nic jiného nemá cenu.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3585
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 27.9.2006 19:53

Petr píše: zrekonstruovaný úsek tratě do Ďáblic (novostavba na zasypaném tunelu metra) je již opatřen omezenou rychlostí do 30 km/h, neb to tam hezky ulítlo...
Ještě před zprovozněním, koncem srpna, se tam kus silnice propadl i s tratí. Asi nekvalitně zhutněný zásyp. Dělala se tam kvůli tomu injektáž a vozovka se také předělávala. Jen na tu TT asi už nedošlo...

Odpovědět