Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
itelv
Uživatel
Příspěvky: 88
Registrován: 05.1.2006 11:25
Bydliště: Praha 7

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Příspěvek od itelv » 19.5.2006 19:19

Angus MacGyver píše:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
Myslím, že to tak strašné nebude. Až k (od) trojúhelníku vede od (na) Smíchova taky jenom jeden pruh.

Peter

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Příspěvek od Peter » 19.5.2006 17:27

Angus MacGyver píše:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
nj, ale je to tak.povede stredem komunikace, myslim ze na zvysenem tramvajovem pasu

Angus MacGyver
Uživatel
Příspěvky: 10
Registrován: 11.5.2006 13:17

Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Příspěvek od Angus MacGyver » 19.5.2006 17:02

Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...

Peter

Re: Trať Laurová-Radlická (M "B")

Příspěvek od Peter » 19.5.2006 16:05

Angus MacGyver píše:Včera jsem si ze srandy zkusil cestu ze Strašnic do Jinonic pouze tramvají a 1 zastávku (Radl. Jin.) metrem... Z Laurové je to na Radlickou dost daleko...

Zajímalo by mne, kudy tu tramvajovou trať povedou??? Je tam komunikace s dvěma pruhy na každé straně a z jedné strany silnice skála, z druhé strany mírná rokle, mírná vyvýšenina, či mnoho zeleně...
uberou na kazde strane jeden pruh 8-)

Angus MacGyver
Uživatel
Příspěvky: 10
Registrován: 11.5.2006 13:17

Trať Laurová-Radlická (M "B")

Příspěvek od Angus MacGyver » 19.5.2006 16:01

Včera jsem si ze srandy zkusil cestu ze Strašnic do Jinonic pouze tramvají a 1 zastávku (Radl. Jin.) metrem... Z Laurové je to na Radlickou dost daleko...

Zajímalo by mne, kudy tu tramvajovou trať povedou??? Je tam komunikace s dvěma pruhy na každé straně a z jedné strany silnice skála, z druhé strany mírná rokle, mírná vyvýšenina, či mnoho zeleně...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 06.4.2006 9:40

Tak to je jednoznačně pochůzka s geodetem za účelem zaměření. Tušil bych za tím nějakou výměnu BKV. Nedělej si žádné velké naděje na radikální zlepšení:-)

V-TECH

Příspěvek od V-TECH » 06.4.2006 9:10

Je to tak týden, čtrnáct dní, co po Korunní chodili dva typové v reflexních vestách - prohlíželi panely, ve kterých jsou uloženy koleje (asi to nebude zrovna odborný termín :)) - jeden si něco zapisoval do bloku a druhý sprejem panely očísloval. Plánuje se konečně nějaká rekonstrukce kolejí v Korunní ulici? Nevíte o tom někdo něco? V některých místech to na Korunní vypadá už vážně hrozně...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 17.1.2006 14:01

No tak to je jasné - bkv mají svoje specifické poruchy geometrické polohy koleje, které jsou úplně jiné než vlnky a propadlé styky u klasické konstrukce. V něčem lepší - třeba bkv vždy a fšude rdží rozchod (pokud se ovšem nepropadne / nerozlomí ta rybina ve žlábku panelu, což jest třeba teď vidět hojně na Palackého mostě). K pláči je to, když panely propadnou tak, že jen některé - pak vznikyjí horší skoky než na klasice. Specifické je také putování v oblouku, kdy se z oblouku stane víceméně obecná křivka - to je qidění třeba v nuselském údolí ať už si vyberete kterýkoli oblouk v okolí zast. ostrčilovo n. - divadlo na fidlovačce. Ale zase musím říct, že některé tratě z bkv drží perfektně.

Hele to je vtipný mam 20 příspěvků a už mám "poradit dokáže" to je padlý na hlavu ne??? krom toho mi to poslední 2 posty oba počítá jako "20"
:smt024 píše:na odstraneni pocitadla se pracuje. neukazuje poradove c. prispevku, ale celkovy pocet prispevku - takze vsude mas 20.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 17.1.2006 12:59

líp než hrad pamatuju keplerovu - v jednom místě zc byl v kolejích neuvěřitelný zub, jako by to tam někdo nastavoval, ale jízda tudy byla radostí, rozhodně menší utrpení, než je pro mě v současnosti ježdění po leckterých BKV. nebo Chotkova (to už je trochu jiná kategorie, ale..) byla taky z hlediska cestujícího v pohodě:)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 17.1.2006 11:02

Jasně že pamatuju:-) a co teprve trať od křižovatky Chotkovy sady přes Hrad na Pohořelec, to byla mňamka jak to v d-22 házelo po rozjezdu ze zast Belveder z centra... Koněvova se stavěla nevím kdy a Černokosteleckou dělalo myslím Železniční stavitelství někdy kolem 1965-1967... oboje by podle mého názoru vypadalo o dost líp, kdyby se to nechalo jako otevřený svršek a občas se to podbilo a obrousilo... samozřejmě né u toho hradu.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 17.1.2006 10:34

Pawel: Pravdu díš. Jak by asi vypadala BKV z roku 1966 si radši ani nepředstavuju. Stačily mi o 10 let mladší na staré Českomoravské :). A kdo tady pamatuje sestřičky Olšanské v Koněvce a Černokostelecké?

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 11.1.2006 21:26

MOp píše:
8750 píše:40 let, to snad ne :shock: To se divím, že vydržela pohromadě :lol: I když je pravda, že kolejnice už byly za tu dobu x-krát vyměňované...
ano, trat v olsanske oslavi letos 40 let bez reko.

Takových v Praze moc není. Jojo povedla se jim ,ale k opravě je nyní nejvyšší čas, myslím. :) :shock:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 11.1.2006 21:07

náhodou, na ty dlouhý léta je to proti odporným BKV nádhera. a navíc se to dá relativně operativně flikovat, zatímco fikování panelů zabere často několik týdnů (např. letos bělohorská - efekt nulový).

MOp

Příspěvek od MOp » 11.1.2006 20:48

8750 píše:40 let, to snad ne :shock: To se divím, že vydržela pohromadě :lol: I když je pravda, že kolejnice už byly za tu dobu x-krát vyměňované...
ano, trat v olsanske oslavi letos 40 let bez reko.

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 575
Registrován: 17.12.2005 14:54

Příspěvek od 8750 » 11.1.2006 20:35

Radek píše:
8750 píše: BTW: Kdy naposledy proběhla její zásadní rekonstrukce? Můj typ je 197X - alespoň podle žalostného stavu, v němž se skoro celá trať nachází. :(
1966, pokud se nemýlím :)
40 let, to snad ne :shock: To se divím, že vydržela pohromadě :lol: I když je pravda, že kolejnice už byly za tu dobu x-krát vyměňované...

Odpovědět