No a je to tady.7080 píše:Kde jsi k tomu přišel, naši depáciVO spojují občas noční, když s nima jedou do myčáku a nechtějí jet nadvakrát, ale jinak je maximálně převlíknou na výjezd a občas i umejou.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Jasně, to máš pravdu, ale podívej se už se na tom začíná pracovat pomalu. Tohle by nebylo špatné řešení, pro těch pár pozdněvečerních vlaků.7080 píše:K tomu je potřeba taky ještě jeden základní detail. Všichni řidiči musí mít papíry na všechno, to je otázka nejméně dvou let. Potom je tvůj plán realizovatelný. Pak půjdou i střídané přestávky bez omezení typů vozů.
K tomu je potřeba taky ještě jeden základní detail. Všichni řidiči musí mít papíry na všechno, to je otázka nejméně dvou let. Potom je tvůj plán realizovatelný. Pak půjdou i střídané přestávky bez omezení typů vozů.DJ LA DÉFENSE píše:Asi nechápeš, tak naposledy. Ráno přijedeš do vozovny autem, v tvém případě do Vokovic, vezemeš si vlak, linku 20. Toto pořadí je turnusově zatahováno v 0:10 do Motola. Ty vystřídáš kolem 13:30 na Andělu, vystřídá tě motolský řidič, a v klidu si můžeš zajet pro auto a domu. Co je na tom jiného než teďka??? Je to přece totéž, jen s tím rozdílem, že v součastnosti Tě vystříd někde po trase tvůj kolega z depa a on s tím pojede do vašeho depa... Je to přece totéž!!!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
To neni chaos, jen naprosto jednoduchá úspora, kilometrů... A časem to tak bude. Zvěstuju to jako Libuše!7080 píše:Aha takže jinými slovy organizovaný chaos.
Mě tahle práce baví, a dojíždění nějak přežiju. Ono je skoro jedno, jestli jedeš do Vokovic z Čerňáku nebo ze Zličína.

-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Asi nechápeš, tak naposledy. Ráno přijedeš do vozovny autem, v tvém případě do Vokovic, vezemeš si vlak, linku 20. Toto pořadí je turnusově zatahováno v 0:10 do Motola. Ty vystřídáš kolem 13:30 na Andělu, vystřídá tě motolský řidič, a v klidu si můžeš zajet pro auto a domu. Co je na tom jiného než teďka??? Je to přece totéž, jen s tím rozdílem, že v součastnosti Tě vystříd někde po trase tvůj kolega z depa a on s tím pojede do vašeho depa... Je to přece totéž!!!7080 píše:Nemá to tak být, ale představ si situaci, že odpoledne přijedš autem do své vozovny, tam ho necháš, protože venku ani v jiné vozovně nezaparkuješ. Budeš jezdit pěknou polonoc do 1:20 a zatáhneš na druhém konci Prahy. To si pak pojedeš nejméně hodinu do mateřské vozovny pro auto? Nebo když ho nemáš a jsi odkázán na služební autobus, jak se k němu budeš přepravovat přes celé město?
Aha takže jinými slovy organizovaný chaos.DJ LA DÉFENSE píše:Nikdo Tě nenutí tu práci dělat. A pak, když se ti nelíbí Hloubětín, tak mlč a jezdi do Vokovic i za tuhle cenu. Můj nápad spočívá v tom, že ráno vyjede z domovského depa domovský řidič (Hloubětín třeba) vlak večer zatahuje na Pankrác, tak si ho někde na odpolední směnu převezme pankrácký šofér, a naopak ráno s ním zase vyjede a odpoledne ho předají hloubětínskému a ten s ním zatáhne domů.
Mě tahle práce baví, a dojíždění nějak přežiju. Ono je skoro jedno, jestli jedeš do Vokovic z Čerňáku nebo ze Zličína.
Nemá to tak být, ale představ si situaci, že odpoledne přijedš autem do své vozovny, tam ho necháš, protože venku ani v jiné vozovně nezaparkuješ. Budeš jezdit pěknou polonoc do 1:20 a zatáhneš na druhém konci Prahy. To si pak pojedeš nejméně hodinu do mateřské vozovny pro auto? Nebo když ho nemáš a jsi odkázán na služební autobus, jak se k němu budeš přepravovat přes celé město?DJ LA DÉFENSE píše:Ale, to tahle bejt nemá, každá vozovna se musí umět postarat o každý vůz, v tu chvíli si jinak ty lidi co to dělaj nezaslouží peníze. Prostě vyškolit personál a denně na jedno přespání?? To by ani nestálo za něco většího, jednu noc přespat jinde a druhý den zpátky domu. Jako to bylo u 17 a 24, už to takhle fungovalo. A navíc šlo by dejme tomu jen o pár vlaků, co by v noci nemusely najíždět zbytečné kilometry. Nebo naopak ráno. A odboráři, o tom si myslím svoje a nebudu to tady komentovat. Komu se to nelíbí ať to nedělá, stejně většina těch lidí by nesehnala lepší a lépe zaplacené zaměstnání. A když jsem viděl stávku v roce 03, nebo kdy to bylo, tak mi odbory byly spíš k smíchu, když vyhlásily stávku a pak jich u každého depa tajdrlíkovalo 15. Navíc neni na tom nic špatného zatáhnout na jednu noc jinam.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Nikdo Tě nenutí tu práci dělat. A pak, když se ti nelíbí Hloubětín, tak mlč a jezdi do Vokovic i za tuhle cenu. Můj nápad spočívá v tom, že ráno vyjede z domovského depa domovský řidič (Hloubětín třeba) vlak večer zatahuje na Pankrác, tak si ho někde na odpolední směnu převezme pankrácký šofér, a naopak ráno s ním zase vyjede a odpoledne ho předají hloubětínskému a ten s ním zatáhne domů.7080 píše: Ono je taky vcelku rozdíl cestovat přes den a na výjezd ve čtyři ráno, noční dopravou. Já třeba jezdím z Černýho mostu do Vokovic, je to skoro hodina cesty, ale do Hloubětína bych třeba jezdit nastálo nešel. To už radši do Kobylis.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Ale, to tahle bejt nemá, každá vozovna se musí umět postarat o každý vůz, v tu chvíli si jinak ty lidi co to dělaj nezaslouží peníze. Prostě vyškolit personál a denně na jedno přespání?? To by ani nestálo za něco většího, jednu noc přespat jinde a druhý den zpátky domu. Jako to bylo u 17 a 24, už to takhle fungovalo. A navíc šlo by dejme tomu jen o pár vlaků, co by v noci nemusely najíždět zbytečné kilometry. Nebo naopak ráno. A odboráři, o tom si myslím svoje a nebudu to tady komentovat. Komu se to nelíbí ať to nedělá, stejně většina těch lidí by nesehnala lepší a lépe zaplacené zaměstnání. A když jsem viděl stávku v roce 03, nebo kdy to bylo, tak mi odbory byly spíš k smíchu, když vyhlásily stávku a pak jich u každého depa tajdrlíkovalo 15. Navíc neni na tom nic špatného zatáhnout na jednu noc jinam.7080 píše:Tak to by jsi zkusil navrhnout jen jednou. Vzbouříš odbory téměř ke stávce. A kdo by se o ty vozy staral? Myslíš, že se vokovický budou starat motolským o T6? Vždyť o tom vůbec nic nevědí. Možná tak o RP a to ještě s největším odporem. Každá vozovna se bohužel stará jen o ty svoje, navzdory probíhající transformaci.
Tak to by jsi zkusil navrhnout jen jednou. Vzbouříš odbory téměř ke stávce. A kdo by se o ty vozy staral? Myslíš, že se vokovický budou starat motolským o T6? Vždyť o tom vůbec nic nevědí. Možná tak o RP a to ještě s největším odporem. Každá vozovna se bohužel stará jen o ty svoje, navzdory probíhající transformaci.DJ LA DÉFENSE píše:A tady Radku mám další nápad, proč by to nešlo řešit tak, že by byl turnus s tím, že vyjede z domovského depa a zatáhne někam pryč? Přklad ráno pojede 20 z Motola, povezeš ji tyjelikož si Motolský řidič, večer bude zatahovat do Vokovic, tak Tě kolem 2. hodiny vystřídá na Hradčanské jejich řidič, tedy z Vokovic a tan už zatáhne tam. A ráno opačně... Takhle by se to muselo řešit.
P.S. A i kdyby to bylo tak, že ráno budeš ty vyjíždět z Vokovic, je to jen a jen tvůj problém, nikde jinde jsem si nevšiml, že by šel někdo takhle zaměstanci na ruku. Teta dělala na VN v bance, no stalo se jednoho dne, že je přestěhovali do nějakého jejich nové centra kamsi na Pankrác. Cesta do práce se ji protáhla o 30 minut, myslíš, že se jich někdo na něco ptal??? Tady by to šlo řešit tím střídáním řidičů, podle toho kam zatáhnout a odkud vyjedou.
Ono je taky vcelku rozdíl cestovat přes den a na výjezd ve čtyři ráno, noční dopravou. Já třeba jezdím z Černýho mostu do Vokovic, je to skoro hodina cesty, ale do Hloubětína bych třeba jezdit nastálo nešel. To už radši do Kobylis.
Naposledy upravil(a) 7080 dne 30.10.2006 10:11, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
To je nesmysl, ešusy jsou velice spolehlivé a strojvedoucí je mají rádši než pendolina, 471 skutečně poruch mají minimum, bud ses spletl, nebo si vymýšlíš.radek31 píše:...
btw tolik 471 ti ČD nikdy nevypraví
pokud ano, tak každý den počítej s chcípnutím alespoň jedné nebo dvou jednotek
A tady Radku mám další nápad, proč by to nešlo řešit tak, že by byl turnus s tím, že vyjede z domovského depa a zatáhne někam pryč. Přklad ráno pojede 20 z Motola, povezeš ji ty, jelikož si motolský řidič, večer bude zatahovat do Vokovic, tak Tě kolem 2. hodiny vystřídá na Hradčanské jejich řidič, tedy z Vokovic a tan už zatáhne tam. A ráno opačně... Takhle by se to muselo řešit.radek31 píše: ad výjezdy z jiných vozoven - každý řidič šel tu práci dělat s tím, že ráno bude jezdit z nejbližší vozovny, protože jezdit do práce (neplaceně) o hodinu déle než obvykle (a jsou mezi náma řidiči nebydlící v Praze, nebo z druhého konce Prahy - a není jich málo) na to se ti každý vykašle - v současné době je tak málo řidičů (díky střídaným přestávkám), že se to téměř nezvládá a ty bys jich desítky vyštval - ano jel jsem 1x z VO a znamenalo to pro mě 40 minut cestování navíc a to je moc - pokud by to bylo každý den, tak končím, protože život mám jen jeden a nebudu si ho ničit debilním cestováním
P.S. A i kdyby to bylo tak, že ráno budeš ty vyjíždět z Vokovic, je to jen a jen tvůj problém, nikde jinde jsem si nevšiml, že by šel někdo takhle zaměstanci na ruku. Teta dělala na VN v bance, no stalo se jednoho dne, že je přestěhovali do nějakého jejich nové centra kamsi na Pankrác. Cesta do práce se ji protáhla o 30 minut, myslíš, že se jich někdo na něco ptal??? Tady by to šlo řešit tím střídáním řidičů, podle toho kam zatáhnout a odkud vyjedou.
Nespletl jsis náhodou 471 se 451? 471 jsou oproti klasickým panťákům zlaté.radek31 píše:
btw tolik 471 ti ČD nikdy nevypraví
pokud ano, tak každý den počítej s chcípnutím alespoň jedné nebo dvou jednotek (vím o čem mluvím, strejda je strojvedoucí a se 471 se najezdí nejvíc a jejich poruchovost je legendární - jenom tobě se to asi nedoneslo)