Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
V_L

Re: Sokolovská

Příspěvek od V_L » 24.8.2005 22:58

MOp píše:klasicky montovany styk, pouze ta bila spojovaci cast neni z oceli, ale z nejakeho materialu, ktery snizuje hluk pri prejezdu..
No, qůli snížení hluku to asi nebude. Na snímku to není moc vidět, ale mezi konci kolejnic je mezera a v ní vložená izolační vložka. Takže se to po krátké době vytluče a hluk to bude značně zvyšovat. Takhle udělané styky jsou jen 3 a jen v koleji do centra. Zbytek je kompletně svařený stejně jako kolej z centra. Dilatace to asi nejsou také z toho důvodu, že mezi dvěma těmito styky je vložena (stejně jako ve vedlejší koleji) klasická dilatace, jaká se teď běžně používá.

DPmPET

Montované styky

Příspěvek od DPmPET » 24.8.2005 13:21

Koukám že se oprašujou kolejové příložky ze silonu.To není zas žádná novinka!Když si projdete TT Ohrada -Palmovka tak tam se používali a jsou tam dodneška. 8-)

MOp

Re: Sokolovská

Příspěvek od MOp » 24.8.2005 8:18

V_L píše:Byl jsem se tam dnes podívat. Ale co má znamenat tohle, opravdu nevím. Vypadá to jako izolovaný styk, ale je to překlenuté propojkou.
klasicky montovany styk, pouze ta bila spojovaci cast neni z oceli, ale z nejakeho materialu, ktery snizuje hluk pri prejezdu..

V_L

Sokolovská

Příspěvek od V_L » 23.8.2005 23:32

Byl jsem se tam dnes podívat. Ale co má znamenat tohle, opravdu nevím. Vypadá to jako izolovaný styk, ale je to překlenuté propojkou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MOp

Re: Sokolovska

Příspěvek od MOp » 21.8.2005 20:48

Sopko píše:Ahoj, jak to tedy bude s tou rekonstrukci Sokolovske? Bude letos opravdu jenom polovicata nebo komplet vcetne obou casti silnice a chodniku?
vsechno letos, ale neni nejlepsi se jit podivat, jak to tam vypada?

Sopko

Sokolovska

Příspěvek od Sopko » 21.8.2005 20:45

Ahoj, jak to tedy bude s tou rekonstrukci Sokolovske? Bude letos opravdu jenom polovicata nebo komplet vcetne obou casti silnice a chodniku?

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 21.8.2005 0:46

9001 píše:Já netvrdím,že tam nebyla, ale ted při pohledu na tu trať opravdu moc rozeznat nejde ,zda to zastávka je nebo ne, takže v tomto případě budoucí.
I kdyby tam byla díra až na druhou stranu zeměkoule tak tam ta zastávka pořád je, ale jaksi je v rekonstrukci tak je mimo provoz... :D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9614
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 20.8.2005 23:32

Pepa píše:
9001 píše:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Ona ta zastávka tam dřív nebyla? :shock:
Já netvrdím,že tam nebyla, ale ted při pohledu na tu trať opravdu moc rozeznat nejde ,zda to zastávka je nebo ne, takže v tomto případě budoucí.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 20.8.2005 23:04

Pepa píše:
9001 píše:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Ona ta zastávka tam dřív nebyla? :shock:
V rámci úspor ministryně M.E. se tento zdravotní komplex mění z polikliniky na polokliniku. To znamená, že ti tam ošetří pouze některá zranění, úrazy, či jiné zdravotní obtíže. S tím souvisí i změna názvu zastávky, což asi 9001 považuje za zánik staré a vznik nové zastávky.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 20.8.2005 21:18

9001 píše:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Ona ta zastávka tam dřív nebyla? :shock:

infected.bass

Příspěvek od infected.bass » 20.8.2005 20:05

9001 píše:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Pod miličák? To fakt nejde, vždyť tam jezdí auta na kolejích...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9614
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 20.8.2005 17:58

Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.

DPmPET

Kolejový materiál

Příspěvek od DPmPET » 15.8.2005 15:56

Jěště by se to dalo eliminovat přimazáváním okolků a přírub 8-)

DPmPET

Kolejový materiál

Příspěvek od DPmPET » 15.8.2005 15:54

Nevím ale kvalita kolejí je velmi špatná a na oblouky nevhodná.Bohužel jediný výrobce v ČR jsou Třinecké železárny.Bohužel ty koleje mají jěště euro normu takže nevím kde se stala chyba.Jednoznačně ty kolejnice by potřebovaly o trochu větší tvrdost.Eliminace opotřebování :vyhoblovat užší žlábky(Asi na šířku žlábku+2mm tolerance)myšleno i na oblouky i kolejový konstrukce.Na jednu stranu když se podíváte na nové křížení tak jsou poměrně široké žlábky takže na jednu stranu se taky není divit že se to křížení za 2.roky tvrdě vyvařuje.Tohle je na dlohou debatu. 8-)

MOp

Příspěvek od MOp » 15.8.2005 14:29

Martin Šubrt píše:
P_V píše:M.Š.: Jak je to s tvrdostí kolejnic versus tvrdost kol, nedávno tu na to padla otázka? Budou se do oblouků používat tvrdší kolejnice?
Na tuhle otázku také hledám už dlouho odpověď. Ale nějaký odborník na tuhle problematiku jsem určitě občas taky zajde, tak by nás mohl dovzdělat :-). Chtělo by to analýzu poměru zvýšené ceny těch tvrdších kolejnic, rychlosti opotřebení, rozbor pro a proti hlubokých a klasických srdcovek. Hluková porovnání atd., prostě pořádně tučnou bichli :-). Doufám, že na DP nějaká existuje, protože tyhle věci se řešit už musí.
hluboky srdcovky nejsou udajne quli tomu, aby tam v praglu nezapadla sjeta kola. pritom jsou vsak krizovatky, kde to nevadilo a nekdo tam ty hlubsi dal..

no a snad si jen muzeme prat, ze se s prichodem porseter zmeni pomer tvrdosti z kolo > kolejnice na kolo < kolejnice

Odpovědět